Citat:
skilleras tar upp allt skitsnack och direkta lögner som Anjo sitter och bajsar ur sig till sina genuina fans.
Han bryter ner all smörja och förklarar tydligt varför Anjo hittar på, ljuger och att han inte har något att komma med. Varför skulle man vilja vara med en person som Anjo?
Vad har skilleras gissat om? Kan du ta något exempel där skilleras påstående och information är felaktig? Kan du visa mig det klippet?
Varför skulle han ha intresset att lära känna Anjo? Har du hört den gången han pratar med Anjo på riktigt i telefonen? Anjo blir så mosad att han erkänner sig själv som en horunge. Tänk att bli så ägd av någon!
Om man är så fin i privatlivet och mjuk, varför sitter man då och ljuger och spottar ur sig skit som Anjo gör helt publikt? Mycket märkligt och typ schizo-aktigt beteende eller?
Han bryter ner all smörja och förklarar tydligt varför Anjo hittar på, ljuger och att han inte har något att komma med. Varför skulle man vilja vara med en person som Anjo?
Vad har skilleras gissat om? Kan du ta något exempel där skilleras påstående och information är felaktig? Kan du visa mig det klippet?
Varför skulle han ha intresset att lära känna Anjo? Har du hört den gången han pratar med Anjo på riktigt i telefonen? Anjo blir så mosad att han erkänner sig själv som en horunge. Tänk att bli så ägd av någon!
Om man är så fin i privatlivet och mjuk, varför sitter man då och ljuger och spottar ur sig skit som Anjo gör helt publikt? Mycket märkligt och typ schizo-aktigt beteende eller?
Skilleras personlighet är sådan, han fyller luckorna med gissningar, för han klarar inte av att förhålla sig till ovetskap. Anjo lägger 10h i snitt i veckan på sin YouTube, enligt skilleras, så resten behöver gissas ihop. Personligen har jag inte behovet att gissa, jag klarar mig utmärkt i ovetskap och kan förhålla mig till ovetskap och osäkerheter. Det är bara så det är, alla är olika. Provocerande tanke? verkar så. Man känner inte en person för att man streck-kollar deras YouTube, än mindre för att man läser några inlägg från någon på flashback. Skillnad mellan en proffsgissare och en med bra magkänsla. Man kan lita på sin magkänsla utan att behöva spela på tio matcher med lägsta odds och ta för givet att man sätter en tio.
Det måste vara besvärande i längden att vara så paranoid som skilleras är, en evig börda. En felgissning, eller underskattning, och en vänskap går förlorad. Den upprepade historien om skilleras och alla som honom. Har han fortfarande säkerhetsdörr till sin bunker?