2026-03-29, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yrsomfan
Jag vill inleda med att säga att jag känner varken MÄ eller BO.

Med det sagt det här fallet har noll integritet vi har en inavlad tingsrätt från Gotland, alla ”vittnen” har koppling till BO på ett eller annat sätt.

De har ändrat sina vittnesmål efter första vittnesmålet vilket gör det solklart att de blivit snackade med från BO's sida.

Om man inte bryr sig om rättssäkerhet och tycker att folk ska bli kunna fällda och få en våldtäktsdom helt utan bevisning då är man rejält pantad eller hyper-feminist som Purplepanic och co.

På vilket sätt har vittnesmålen och eller BOs utsaga förändrats menar du?

GMs utsaga har förändrats ett flertal gånger. Han är dessutom bevisligen en lögnare då flertalet påståenden från honom bevisatas vara just lögner.

Vad är det som framkommer i FUP och eller domen som du menar pekar på GMs oskuld?
2026-03-29, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
På vilket sätt har vittnesmålen och eller BOs utsaga förändrats menar du?

GMs utsaga har förändrats ett flertal gånger. Han är dessutom bevisligen en lögnare då flertalet påståenden från honom bevisatas vara just lögner.

Vad är det som framkommer i FUP och eller domen som du menar pekar på GMs oskuld?
Kan börja med att säga ”jag hade sex/låg med en 96:a” skriker ju inte direkt våldtäkt men kanske i din värld.

Jag orkar inte söka upp allt samt bokstavera det till dig.

För ärligt talat så intresserar detta fall mig inte alls på något sätt.

Hon vart sprutad på i nyllet och kände sig billig efteråt det är så enkelt.

Svårare för hyper-feminister att ta in det dock får jag medge.
2026-03-29, 19:41
Medlem
Citat:
Kan börja med att säga ”jag hade sex/låg med en 96:a” skriker ju inte direkt våldtäkt men kanske i din värld.

Jag orkar inte söka upp allt samt bokstavera det till dig.

För ärligt talat så intresserar detta fall mig inte alls på något sätt.

Hon vart sprutad på i nyllet och kände sig billig efteråt det är så enkelt.

Svårare för hyper-feminister att ta in det dock får jag medge.

Så med andra ord är det nått du bara fått för dig i din misogyna världsbild? Vart var den påstådda lögnen?

Du har inte undrat om varför GM i första föhöret påstod att han inte kommit? Senare vet han inte och fortsätter ljuga. GM är bevisligen en lögnare.

Och nej, man är inte feminist för att anse att våldtäkt är fel. Det är inte hyper eller radikalt i någon som helst definition att anse att ett nej är ett nej.
2026-03-29, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Jaja ljug lite till det visar ju bara hur lite du har att komma med

Haha det har både stått i tidningen och skrivits trådar om på Flashback. Varför i hela friden skulle jag hitta på det?
2026-03-29, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Hade väl varit bra ta taxi hem till hennes mamma. Borde väl ha gjort henne tryggare om dom alla befunnits sig hemma där hon bor?

Så ifall samma händelse utspelade sig med en äldre kvinna så hade det inte varit lika illa. Är det då verkligen det påstådda brottet som är i fokus eller att det är en ung människa det handlar om?

Va?
Nu va det ju inte så att han erbjöd att ge henne taxi hem till hennes mamma. Han erbjöd henne att följa med och knulla och först efter det få taxi hem?
Därför sa hon nej vid tre tillfällen med olika ursäkter för att han inte gav sig när hon sa nej utan att lägga till anledningar.

Det är samma brott oavsett om det är en äldre eller yngre kvinna såklart så länge dem är över 15.
Vsd jag skrev var att att sitta inför massa vuxna män och berätta om hur man blivit våldtagen på en krog toalett är än mer traumatiskt och skamligt för en 17åring än vad det är för en äldre kvinna som är tryggare i sig själv och sin sexualitet?
2026-03-29, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Klart att det finns olika grader i helvetet. Om du nu ändå ska till den platsen.

Jag gör fel hela tiden och försöker lära mig därefter så länge jag lever. Men hittills till har jag inte behövt få mina rätt och fel bedömda av Svea hovrätt.

För att polisen kontaktar dig om en påstådd våldtäkt och du vet att ni knullade varandra på en toalett. Det hade gjort mig nervös. Speciellt om det var med någon yngre som du bara känt i 20 minuter.

Att våldta henne i ordets exakta rätta mening, det borde inte varit hans syfte. Varför skulle han ens då vilja synas med henne eller erbjuda henne skjuts hem.

Men han kan absolut ha sett sin möjlighet till lite enklare sex med en ung tjej som inte riktigt verkade själv veta exakt vad hon själv ville.

Riskabelt spel som kan kosta honom några år i livet. Om men det som sagt går diskutera om hur mycket till våldtäkt det var.

Tro det eller ej så försöker jag hålla mig neutral.

Edit: Våldtäkt är värre på pappret än planka in. Svar på sista frågan.

Inte heller har hon fått det.
Hon har inte begått något brott.
Det är inte olagligt att gå in på krogen så länge du inte visar falsk legg vilket hon inte gjort.
Det är inte heller olagligt att bli serverad och dricka alkohol som minderårig.

Det är brottsligt att släppa in en minderårig på krogen.
Det är brottsligt att servera denna alkohol.
Det är krogens missar.

Det är olagligt att köpa alkohol till en person man vet är minderårig. Det har GM gjort.
Det är olagligt att bruka narkotika. Det har GM gjort.
Det är olagligt att ha sex med någon utan samtycke (våldtäkt) det har GM gjort.
Det är olagligt att ljuga under ed och högst korkat att ljuga under förhör. Det har GM gjort.

Så igen:
Hur gör att hon som 17årig , likt de flesta i hennes ålder, dricker alkohol och lyckades ta sig in på krogen hans beteende mindre brottsligt? Hur gör det att hon förtjänar vad som hände?
2026-03-29, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Inte heller har hon fått det.
Hon har inte begått något brott.
Det är inte olagligt att gå in på krogen så länge du inte visar falsk legg vilket hon inte gjort.
Det är inte heller olagligt att bli serverad och dricka alkohol som minderårig.

Det är brottsligt att släppa in en minderårig på krogen.
Det är brottsligt att servera denna alkohol.
Det är krogens missar.

Det är olagligt att köpa alkohol till en person man vet är minderårig. Det har GM gjort.
Det är olagligt att bruka narkotika. Det har GM gjort.
Det är olagligt att ha sex med någon utan samtycke (våldtäkt) det har GM gjort.
Det är olagligt att ljuga under ed och högst korkat att ljuga under förhör. Det har GM gjort.

Så igen:
Hur gör att hon som 17årig , likt de flesta i hennes ålder, dricker alkohol och lyckades ta sig in på krogen hans beteende mindre brottsligt? Hur gör det att hon förtjänar vad som hände?
Bartendrarna som kände till BO fortsatte ju servera alkohol trots de visste om att hon var underårig?

Men de är pålitliga som vittnen tycker du, lol.
2026-03-29, 20:31
Medlem
Citat:
Bartendrarna som kände till BO fortsatte ju servera alkohol trots de visste om att hon var underårig?

Men de är pålitliga som vittnen tycker du, lol.

Har jag sagt det? Jag sa att dem begått brott?

Hur gör det BO mindre pålitligt?
Gissar att inte heller detta konto kan ge exempel på det
2026-03-29, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Så med andra ord är det nått du bara fått för dig i din misogyna världsbild? Vart var den påstådda lögnen?

Du har inte undrat om varför GM i första föhöret påstod att han inte kommit? Senare vet han inte och fortsätter ljuga. GM är bevisligen en lögnare.

Och nej, man är inte feminist för att anse att våldtäkt är fel. Det är inte hyper eller radikalt i någon som helst definition att anse att ett nej är ett nej.
GM är smuts.

Jag bryr mig fortfarande inte.

Det är tydligt att både BO och GM är opålitliga båda två samt vittnen.
2026-03-29, 20:35
Medlem
Citat:
GM är smuts.

Jag bryr mig fortfarande inte.

Det är tydligt att både BO och GM är opålitliga båda två samt vittnen.

Hänvisa till varför hon är opålitlig då som du blivit omfrågad.

Också spännande att du inte bryr dig om fallet - men loggar in på ett konto du inte använt sen 2021 bara för att skriva samma saker som redan skrivits i tråden. Låter inte som att du inte bryr dig.
2026-03-29, 20:36
Medlem
Citat:
Har jag sagt det? Jag sa att dem begått brott?

Hur gör det BO mindre pålitligt?
Gissar att inte heller detta konto kan ge exempel på det
Nej men du tycker att deras vittnesmål som är tydligt influerade är bevis.

Återigen jag bryr mig inte om GM eller BO.

Men hon har följt med in på toan för att knulla och sen kändes det inte lika fett efteråt när negern spruta och drog.
2026-03-29, 20:39
Medlem
Citat:
Hänvisa till varför hon är opålitlig då som du blivit omfrågad.

Också spännande att du inte bryr dig om fallet - men loggar in på ett konto du inte använt sen 2021 bara för att skriva samma saker som redan skrivits i tråden. Låter inte som att du inte bryr dig.
Men du som har spammat tråden med trams i 100 sidor ska man ta ditt ord som gospel.

Är man inte efterbliven hyper-feminist kan man se vad som tydligt utspelat sig den kvällen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in