Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Nej nej. Mitt engagemang har hela tiden varit att belysa hur vissa drabbade försöker utnyttja och gaslighta omgivningen till att tro att dom är offer för socialtjänstens brister. När dom i själva verket har fått korrekta LVUn, fattar ju vem som helst. Utom vissa då som också är rädda för 5G, vaccin och vill ha folie på skallen.
Den enda du övertygar om detta är dig själv.
Det är uppenbart att det sker någon form av 'barnhandel' med lvu och godtyckliga omhändertagningar. Det har jag belagt väl.
Alla barn som har LVUats har inte gjorts det i onöden.
Men systemet ser ut så att alla LVU är de facto fel, inte för att föräldrarna bör separeras från barnen av uppenbara skäl utan att rättsprocessen inte hör hemma i en rättsstat samt att garantin för att barnen behandlas rätt när väl är i statens vård.
Idag fungerar många SiS-hem som någon sjuk form av våldtäcksfabriker där man drogar ned unga flickor för att sedan våldföra sig på dem.
(FB) Omfattande sexuella övergrepp mot barn på statliga ungdomshem - Vem ska tro på mig?
Systemet är sjukt ända in i benmärgen och behöver rivas ur och byggas om.
Jag vägrar acceptera att staten ska skapa myndigheter där barnvåldtäckt och barnhandel sker. Idag är detta verkligheten.