2026-03-26, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotta
Jag har aldrig svarat i en tråd innan och lyckades inte göra en egen post så jag hakar på denna!

Men! Jag var inne och kikade på Johans TikTok och videon med titeln Japans billigaste ramen ser man hur Louise tar upp mobilen och att hennes bakgrundsbild är en lång man, största sannolikhet Johan! Måste ju bekräfta att de varit tillsammans hela den här tiden?

Ja det framgår av den här tråden också tidigt. Att många misstänkte att han var otrogen.
Citera
2026-03-26, 23:23
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
För alla er kalenderbitare där ute så avhandlas denna tråd lite kort i podden Flashback Forever.

https://open.spotify.com/episode/28QnfbcUATNLWAekC86Sh1?si=wTNyaWqrQyON2qlx1NH_wQ

Börjar vid 1:09:20 cirka.

Kul att min tråd tas upp!
Citera
2026-03-27, 09:59
Medlem
Lite info här.

https://youtu.be/sNtlrZCEPrc?si=NB-mkvzxs2wVP4eE
Citera
2026-03-27, 12:52
Medlem
withnonam3s avatar
För helvete, människan har betett sig som typ alla andra otrogna människor beter sig. Knappast något nytt under solen och inget värt att diskutera
Citera
2026-03-27, 14:11
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
För helvete, människan har betett sig som typ alla andra otrogna människor beter sig. Knappast något nytt under solen och inget värt att diskutera

Det är solklart att du inte känner till historien om denne YouTuber, Matgeek, (Johan Hedberg) och allt vad som kommit ur honom under väldigt många år. Jag orkar inte återberätta allt.
Men den som vet, den vet, och då är denna smutsiga otrohetsaffär ”värd att diskutera”.

,
Citera
2026-03-27, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Han är en narcisist. Han kan inte ta kritik, och han förstår inte att han har fel.
Typiskt narcisistiska drag, och han var jävligt taskig mot sin fru.
Citera
2026-03-27, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
Han är en narcisist. Han kan inte ta kritik, och han förstår inte att han har fel.
Typiskt narcisistiska drag, och han var jävligt taskig mot sin fru.

Fatta hur bra hans fru lär må snart när hon varit ifrån denna människa, kan tänka mig att hon mått riktigt dåligt under alla dessa år, man kan till å med se på de hon har lagt ut nu mot förut att hon lyser upp och ser glad och pigg ut…skilsmässan va nog de bästa som kunde hända henne, men tyvärr lär hon inte bli av med denna psykopat helt då dom har barn ihop.
Citera
2026-03-27, 16:02
Medlem
skogs08s avatar
Tycker han gjort rätt val, nya flamman är ju bra mkt hetare
Citera
2026-03-27, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogs08
Nya ser ut som en leprachaun. Exet har klass.
Citera
2026-03-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo6666
Fatta hur bra hans fru lär må snart när hon varit ifrån denna människa, kan tänka mig att hon mått riktigt dåligt under alla dessa år, man kan till å med se på de hon har lagt ut nu mot förut att hon lyser upp och ser glad och pigg ut…skilsmässan va nog de bästa som kunde hända henne, men tyvärr lär hon inte bli av med denna psykopat helt då dom har barn ihop.
Ja precis, och hon har fått mycket stöd med.
Citera
2026-03-27, 16:34
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogs08

Det var väldigt många år sedan Matgeek gjorde rätt.

,
Citera
2026-03-27, 17:21
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo6666

Håller med. Fyfan vad skönt det måste vara att bli av med fotbojan och sänket Jonte!

Vad gäller barnen så är en 17 år iaf, så överdrivet mycket kontakt behöver man inte ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in