Citat:
Ursprungligen postat av
Netchips
Jag är nog en av dem. Jag följer Johan och har lärt mig mycket av honom. Tittar inte hans vloggar från resor och skit utan endast recept, och trodde han var vettig och duktig. Detta med otroheten (sett en delad bild från discord) var en helt sjuk sak att säga. Jag visste inte alls att han var såhär kontroversiell? Lol. Vad mer har han gjort i korthet om någon orkar summera?
Sammanfattning:
Johan/Matgeek lägger ut en post på Discord där han meddelar att han och hans fru ska skilja sig. Enligt inlägget gick det SÅ lätt och att hon flyttar om en vecka. Han tyckte det gått så smidigt till hans nu ex fick reda på att han dejtar en ny tjej sedan ett år tillbaka. Sen avslutade han med en uppmaning till folk att spekulera fritt följt av en "Skratta tills jag gråter emoji"
Ja han var alltså otrogen och hon fick reda på det men istället för att beklaga sig och be sitt ex om ursäkt så skryter han om sina handligar och dessutom mer eller mindre hånar sin nu exfru.
I ett senare inlägg vill han dock påpeka att exfrun är fantastisk men att han och hans nya synkar bättre och att han inte varit så kär och lycklig som han är nu på länge.
Återigen mer skryt mindre empati och respekt till ex-frun.
Det är alltså detta som har skapat den såkallade hatstormen.
Han framstår som ett narcissistisk empatilöst svin. Han fattar inte att folk hatar honom för bristen av respekt för hans exfru utan han tror att det är hans handlig (otroheten) folk hatar honom för...