Citat:
Ursprungligen postat av
ArttuWiskarin
Fyfan...
Vart bör man gå nu för bra private server med classic då?
Tänker då aldrig gå tillbaks till blizzard hehe
Det enda som spelas nu är Titan reforged och project epoch.
Och då är det inte ens nära classic tyvärr.
Ville börja lira classic tbc nu men det verkar dött som fan. Vad gör folk som INTE lirar arena? Det finns inget att göra, de tre raidsen som finns är piss enkela och tar högst två timmar att göra.
Ny fas om två veckor dock. Två nya raids jag hoppas folk kommer krångla med mot KT och Vashj. Ny pvp säsong, kul om något kan stå ut bättre mot rogue-rogue/mage i 2v2.