2026-03-27, 15:20
  #6457
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Ja det håller jag med om. När jag loggade in nu senast var det knappt någon online alls i jämförelse mot förr. Ställde mig utanför en stad där alla brukade hänga (vad gjorde man ens!? Haha), men det kom inte fram en kotte som ville köra duell. Trist.
Fan vad trist.
Man måste väl köpa flera expansions ifall man vill spela nu.
Jag är lite nyfiken på hur det ser ut nu men jag skulle säkert bli besviken.
Vi hade ändå tur för att vi spelade när spelet var bäst
Citera
2026-03-30, 09:05
  #6458
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Fan vad trist.
Man måste väl köpa flera expansions ifall man vill spela nu.
Jag är lite nyfiken på hur det ser ut nu men jag skulle säkert bli besviken.
Vi hade ändå tur för att vi spelade när spelet var bäst
Hatar WoW när det var bäst men kan inte neka att det förmodligen hade räddat mitt liv från alla och idag ifall jag helt enkelt fick spela det med den mån det behövde just då.
Kommer för evigt att se ner på svensken tack vare all medvetenhet igenom livet som att tex radera all armor totalt osv när man bara var afk i en minut.
Vill se blod flyta pga detta. De gömmer sig i Australien men deras bittfitterhet är absolut gemene svenne. Världen skall bli sämre.
Citera
2026-04-06, 03:01
  #6459
Medlem
löls avatar
Jag har lirat Acension Bronzebeard sjukt mycket.
Bronzebeard har gett mig extremt mycket spelglädje. Kan starkt rekommenderas.

En del epoch och turtlewow också

Turtlewow är ångest att spela. Gammal klient och stelt. Dock väldigt mycket ny content mot classic. Bygga Marco är också ångest på den urgamla klientversionen.

Epoch var sjyst. Wotlk klient.
Sedan blev dom stämda av blizz. Nu är det en spökstad.
__________________
Senast redigerad av löl 2026-04-06 kl. 03:08.
Citera
2026-04-09, 12:17
  #6460
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Ja TurtleWoW är A+++ om man vill köra classic med alla för och nackdelar, slutade spela efter Wotlk och det ser fan inte bra ut efter det...

GO TURTLES!!!

Känns som TurtleWow kommer ta över hela classic scenen tillslut
Citera
2026-04-13, 08:53
  #6461
Medlem
Kakashi1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
GO TURTLES!!!

Känns som TurtleWow kommer ta över hela classic scenen tillslut


Tyvärr så ryker Turtlewow om 60 dagar. Fan vad jag hatar Blizzard.
Citera
2026-04-13, 13:12
  #6462
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakashi1337
Tyvärr så ryker Turtlewow om 60 dagar. Fan vad jag hatar Blizzard.

Har du nån länk till något då??
Citera
2026-04-13, 16:18
  #6463
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
Har du nån länk till något då??

https://www.youtube.com/watch?v=z0wQTZd5Ksk

https://www.youtube.com/watch?v=9sHfLzXNQjw
Citera
2026-04-14, 03:53
  #6464
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kakashi1337
Tyvärr så ryker Turtlewow om 60 dagar. Fan vad jag hatar Blizzard.
Kunde förutspå det. Bra att jag hade rätt och quittade mot eventuellt detta.
Man borde vara tacksam att classic progressar till retail och att vi alla snart är där i retail precis som alla andra.
Citera
2026-04-27, 10:50
  #6465
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakashi1337
Tyvärr så ryker Turtlewow om 60 dagar. Fan vad jag hatar Blizzard.

Fyfan...

Vart bör man gå nu för bra private server med classic då?

Tänker då aldrig gå tillbaks till blizzard hehe
Citera
2026-04-27, 11:22
  #6466
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
Fyfan...

Vart bör man gå nu för bra private server med classic då?

Tänker då aldrig gå tillbaks till blizzard hehe

Det enda som spelas nu är Titan reforged och project epoch.

Och då är det inte ens nära classic tyvärr.


Ville börja lira classic tbc nu men det verkar dött som fan. Vad gör folk som INTE lirar arena? Det finns inget att göra, de tre raidsen som finns är piss enkela och tar högst två timmar att göra.

Ny fas om två veckor dock. Två nya raids jag hoppas folk kommer krångla med mot KT och Vashj. Ny pvp säsong, kul om något kan stå ut bättre mot rogue-rogue/mage i 2v2.

Citera
2026-04-27, 13:06
  #6467
Medlem
Kakashi1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
Fyfan...

Vart bör man gå nu för bra private server med classic då?

Tänker då aldrig gå tillbaks till blizzard hehe


Kan rekommendera: Epoch wow alternativt så pröva grimfall wow när det kommer. Ser spännande ut.

Jag spelar just nu på Epoch och pickpocketar mobs för pengar. Sjukt bra med inkomst om man precis börjat.
Citera
2026-04-27, 15:16
  #6468
Medlem
Måste man raida för att få epics ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in