2026-03-26, 07:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Nu far du med osanning igen. BO sa även nej till att följa med GM till toaletten. GM struntade i det, tog tag om BOs axlar och föste in henne på toaletten, drog av hennes kläder och våldförde sig på henne.

Enligt hennes krystade efterhandskonstruktion ja men den bör tas med en rejäl nypa salt om man klarar av att vara objektiv du borde testa det någon gång istället för att jämt ha bias för kvinnan hur krystad version hon än ger
2026-03-26, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Enligt hennes krystade efterhandskonstruktion ja men den bör tas med en rejäl nypa salt om man klarar av att vara objektiv du borde testa det någon gång istället för att jämt ha bias för kvinnan hur krystad version hon än ger

FORTFARANDE du är INTE objektiv ! Alla dina korkade inlägg handlar om att svartmåla tjejen med ord från en neandertalarE. "Öööhhhh jag tar bådas versioner med nypa salt och då är jag objektiv" 😅 Alla dina inlägg handlar om hat mot tjejen.
Du behöver en ordlista samt en flashback paus. 🙃🙂
2026-03-26, 09:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
”Vem som helst” men uppenbarligen omöjligt för gärningsman att låta trovärdig och hålla sig till en story. Ändå tycker du att han är mer pålitlig och sitter och kallar henne det ena och andra bara för att du desperat vill att han ska va oskyldig

Jag skiter i vilket jag säger sanningen och kallar bara en spade för en spade hon är uppenbart lösaktig som frivilligt har sex efter 20 minuters bekantskap, jag vill inte att han ska vara oskyldig men allt tyder på att han är det, tjejens version är en krystad efterhandskonstruktion
2026-03-26, 09:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
FORTFARANDE du är INTE objektiv ! Alla dina korkade inlägg handlar om att svartmåla tjejen med ord från en neandertalarE. "Öööhhhh jag tar bådas versioner med nypa salt och då är jag objektiv" 😅 Alla dina inlägg handlar om hat mot tjejen.

Jag känner inget hat mot tjejen bara för att jag objektivt granskat fallet och kommit fram till att killen är helt oskyldig, men du är tragisk som blir så desperat av de, typiskt radikalfeminister
2026-03-26, 09:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Haha jag har också egen erfarenhet, sen många år tillbaka visserligen, men träffar många som är i den världen jag möter i jobbet ibland så jag VET att hör på ön bryr de sig.

Haha du snackar så mycket skit att hälften varit nog, pundade i åratal gick på stan öppet och rökte med mera snuten bryr sig inte om man beter sig som folk, det klarade du tydligen inte av, inte när det gällde det där heller
2026-03-26, 09:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21

Och jo man är objektiv även om man kallar saker för dess rätta namn, bara radikalfeminister är korkade nog att tro på tjejen vars version är en krystad efterhandskonstruktion
2026-03-26, 11:31
Medlem
Citat:
Jo men så är det, man måste snorta framför näsan på snuten om de ska palla bry sig, jo denna killen tog iniativ och han fick hennes samtycke allt annat är bara en krystad efterhandskonstruktion tjejen tänkt ut för att skydda bilden av sig

Hur kan du få nej, jag vill inte gå till toa för att mamma vänter till att hon vill? Hur var det nu med objektiviteten? Förklara gärna hur nej, jag vill inte skulle innebära frivilligt deltagande.

Faktum i fallet är att inte ens GM nämnt samtycke över huvud taget tills han fick en rak fråga från förhörsledaren i det sista förhöret.
2026-03-26, 11:33
Medlem
Citat:
Hon sa bara nej till att följa med honom hem din svagbegåvade fan hon sa däremot ja till att knulla på toa, suga kuk på toa och kyssas, det är bara du och en till som är så dum att du tror på hennes krystade efterhandskonstruktion, jag har ingen empatistörning för att jag ser detta för vad det är, det kallas att vara objektiv medan du har en pinsamt stor bias för kvinnan

Men nu ljuger du igen, du har redan fått sidhänvisning till FUP där hon uttryckligen säger nej till att följa med till toaletten.
2026-03-26, 11:38
Medlem
Citat:
Haha du snackar så mycket skit att hälften varit nog, pundade i åratal gick på stan öppet och rökte med mera snuten bryr sig inte om man beter sig som folk, det klarade du tydligen inte av, inte när det gällde det där heller

Uppenbarligen har ditt självpåstådda knarkande satt sina spår på din tankeförmåga. Troligen därför du maniskt rapar upp samma maniska svammel i varenda tråd.

Förklarar varför begrepp som ja, nej samtycke och sådant är oförståbara ord för dig.
2026-03-26, 13:12
Avstängd
Citat:
Hur kan du få nej, jag vill inte gå till toa för att mamma vänter till att hon vill? Hur var det nu med objektiviteten? Förklara gärna hur nej, jag vill inte skulle innebära frivilligt deltagande.

Faktum i fallet är att inte ens GM nämnt samtycke över huvud taget tills han fick en rak fråga från förhörsledaren i det sista förhöret.

Fakta är att det är endast hennes påstående och är man objektiv tror man inte bara blint på vad ena parten säger, så enkelt är det du kan ju testa att vara lite objektiv någon gång du skulle inte dö av det, pinsamt att se vilken bias för kvinnan du lider av
2026-03-26, 13:14
Avstängd
Citat:
Men nu ljuger du igen, du har redan fått sidhänvisning till FUP där hon uttryckligen säger nej till att följa med till toaletten.

Återigen endast hennes version som objektiv tar jag bägges version med en nypa salt, eftersom hon trots allt följde med till toan utan tillstymmelse till våld hot eller tvång så är hennes påstående om att hon sagt nej inte trovärdigt
2026-03-26, 13:15
Avstängd
Citat:
Uppenbarligen har ditt självpåstådda knarkande satt sina spår på din tankeförmåga. Troligen därför du maniskt rapar upp samma maniska svammel i varenda tråd.

Förklarar varför begrepp som ja, nej samtycke och sådant är oförståbara ord för dig.

Jag är trots det mycket smartare än dig jag förstår begreppen och jag är på kvinnans sida i de fall hon har blivit utsatt, du tror blint på kvinnan i alla lägen hur krystade anklagelser de än kommer med, du har tunnelseende och är tyvärr också svagbegåvad går inte att dra någon annan slutsats

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in