2026-03-25, 08:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Nej men men ytterst få kan få nej jag vill inte gå tilll toaletten för min mamma väntar till ja självklart vill jag ha sex på toaletten.

BO har flertalet gånger avböjt GMs inviter. Han borde redan vid första nejet insett att BO inte vill.

Hon sa nej till att följa med honom hem eftersom hon inte kände honom men eftersom hon är lösaktig tog hon mer än gärna en snabbis på toa
2026-03-25, 09:43
Avstängd
Enligt radikalfeministerna är det tydligen olagligt att ta lite iniativ även om tjejen som i detta fallet är fullständigt frivillig, har killen tagit initiativ och kvinnan är missnöjd efteråt så är det våldtäkt efteråt enligt en grupp svagbegåvade människor
2026-03-25, 09:54
Avstängd
Citat:
Och semantiken du ägnar dig åt för att greppa halmstrån kring GM, känner, vet inte vem hon, inte bekant med är i dagligt tal ungefär samma sak.

Hur vet du med säkerhet att han inte la sina händer på hennes axlar och föste med henne mot toa?

Kan hon blivit hindrad från att skicka "hjälp" av någon anledning?

Även om han hade gjort det så hon valde själv det fanns inte tillstymmelse till våld hot eller tvång med i bilden

Jag är inte ett dugg orolig att åka på våldtäkt jag har som sagt en Kk som inte är radikfeminist förstår
2026-03-25, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Hon kanske borde börjat förhålla sig till rätt och fel redan innan hon bestämde sig för att ta sig in på ett ställe med äldre människor.

Är det sant hon ljög om att hon inte hånglade i baren?

Så, med den logiken menar du att det var rätt åt henne att hon blev våldtagen för att hon var för ung för att vara på krogen?

Det verkar som att det var en kyss mellan BO och GM. Det är dock inte specielt relevant. En kyss är just en kyss och inte en frisedel till något mer. Normalt funtade människor tar ett nej oavsett vad som hänt innan.
2026-03-25, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Hon sa nej till att följa med honom hem eftersom hon inte kände honom men eftersom hon är lösaktig tog hon mer än gärna en snabbis på toa

Nu far du med osanning igen. BO sa även nej till att följa med GM till toaletten. GM struntade i det, tog tag om BOs axlar och föste in henne på toaletten, drog av hennes kläder och våldförde sig på henne.
2026-03-25, 18:46
Medlem
Citat:
Även om han hade gjort det så hon valde själv det fanns inte tillstymmelse till våld hot eller tvång med i bilden

Jag är inte ett dugg orolig att åka på våldtäkt jag har som sagt en Kk som inte är radikfeminist förstår

Nej, hon valde inte själv. Även med ditt förkrympta intellekt bör det inte vara svårt att förstå ordet nej, jag vill inte. Att GM fysiskt ledde BO till toaletten kan mycket väl upplevas som hotfullt. Speciellt efter att GM ignorerat flertalet nej.

Att förstå att ett nej och respektera andra människors vilja till att ha sex eller ej kan inte ses som radikalt över huvud taget.

Att som du anse att det är en rättighet att våldföra sig på någon som klart och tydligt sagt och visat att de inte vill visar däremot på en radikal empatistörning.
2026-03-25, 19:39
Medlem
Citat:
Enligt radikalfeministerna är det tydligen olagligt att ta lite iniativ även om tjejen som i detta fallet är fullständigt frivillig, har killen tagit initiativ och kvinnan är missnöjd efteråt så är det våldtäkt efteråt enligt en grupp svagbegåvade människor

Ja, det är olagligt att ha sex med någon som inte deltar frivilligt, det kallas våldtäkt.

Det faktum att du inte förstår skillnaden på att "ta initiativ" och att ha samtycke säger en hel del.

Fast vad kan man vänta sig av någon som skryter om sitt narkotikabruk. Jag citerar dig från ett av dina inlägg ovan. "Ja vi säger så men det är skitsnack. Man måste i princip snorta framför näsan på polisen det är möjligtvis då de pallar bry sig, har egen erfarenhet vet du"
2026-03-25, 20:14
Medlem
Citat:
Jo det är väldigt låga beviskrav berätta för en polare och låta någorlunda trovärdig kan vem som helst göra, anledningen till att det blir så många friande domar är att i de fall saknas det inte bara helt bevis utan även trovärdighet och tillförlitlighet, med andra ord lär väldigt många av dessa vara påhittade av svagbegåvade som inte klarar av att låta trovärdig för fem öre

Det går alltid att påstå att det begåtts massa brott som inte anmälts

”Vem som helst” men uppenbarligen omöjligt för gärningsman att låta trovärdig och hålla sig till en story. Ändå tycker du att han är mer pålitlig och sitter och kallar henne det ena och andra bara för att du desperat vill att han ska va oskyldig
2026-03-25, 20:16
Medlem
Citat:
Ja vi säger så men det är skitsnack. Man måste i princip snorta framför näsan på polisen det är möjligtvis då de pallar bry sig, har egen erfarenhet vet du

Haha jag har också egen erfarenhet, sen många år tillbaka visserligen, men träffar många som är i den världen jag möter i jobbet ibland så jag VET att hör på ön bryr de sig.
Senast redigerad av Purplepanic 2026-03-25 kl. 20:19.
2026-03-26, 07:05
Avstängd
Citat:
Ja, det är olagligt att ha sex med någon som inte deltar frivilligt, det kallas våldtäkt.

Det faktum att du inte förstår skillnaden på att "ta initiativ" och att ha samtycke säger en hel del.

Fast vad kan man vänta sig av någon som skryter om sitt narkotikabruk. Jag citerar dig från ett av dina inlägg ovan. "Ja vi säger så men det är skitsnack. Man måste i princip snorta framför näsan på polisen det är möjligtvis då de pallar bry sig, har egen erfarenhet vet du"

Jo men så är det, man måste snorta framför näsan på snuten om de ska palla bry sig, jo denna killen tog iniativ och han fick hennes samtycke allt annat är bara en krystad efterhandskonstruktion tjejen tänkt ut för att skydda bilden av sig
2026-03-26, 07:08
Avstängd
Citat:
Så, med den logiken menar du att det var rätt åt henne att hon blev våldtagen för att hon var för ung för att vara på krogen?

Det verkar som att det var en kyss mellan BO och GM. Det är dock inte specielt relevant. En kyss är just en kyss och inte en frisedel till något mer. Normalt funtade människor tar ett nej oavsett vad som hänt innan.

Hon både kysste honom följde med utan tillstymmelse till våld hot eller tvång och hon sög kuk det är väldigt tydliga tecken på samtycke, som sagt det är inte våldtäkt för tjejen inte är nöjd efteråt som du verkar tro
2026-03-26, 07:11
Avstängd
Citat:
Nej, hon valde inte själv. Även med ditt förkrympta intellekt bör det inte vara svårt att förstå ordet nej, jag vill inte. Att GM fysiskt ledde BO till toaletten kan mycket väl upplevas som hotfullt. Speciellt efter att GM ignorerat flertalet nej.

Att förstå att ett nej och respektera andra människors vilja till att ha sex eller ej kan inte ses som radikalt över huvud taget.

Att som du anse att det är en rättighet att våldföra sig på någon som klart och tydligt sagt och visat att de inte vill visar däremot på en radikal empatistörning.

Hon sa bara nej till att följa med honom hem din svagbegåvade fan hon sa däremot ja till att knulla på toa, suga kuk på toa och kyssas, det är bara du och en till som är så dum att du tror på hennes krystade efterhandskonstruktion, jag har ingen empatistörning för att jag ser detta för vad det är, det kallas att vara objektiv medan du har en pinsamt stor bias för kvinnan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in