Citat:
Ursprungligen postat av
Tearsinrain
Tror gör man i kyrkan. Jag vet. Att slösa tid på en som totalt byter samtalsämne och även har fel om det bevisar min poäng igen. Det går inte att diskutera med lågintelligenta som dig för ni förstår inte. Att tro att man hånar någon för vad priset på Bitcoin kommer vara om 4år är fullkomligt idiotiskt, det tror jag du vet själv men du vill inte erkänna det för du är låst i ditt "resonemang" och vill därför inte svara vidare utan gör det klassiska lågintelligenta och försöker dig på personangrepp vilket istället än mer visar min poäng

Jag kan absolut kalla Leaston för en nolla trots att vi inte kan se in i framtiden. Men vad är en prisförutsägelse? Det är en uppskattning av hur man tror att ett pris kommer utvecklas i framtiden, baserat på analys, data eller modeller. Den representerar vad någon bedömer som sannolikt.
Är det sannolikt att vi kommer att se de nivåer som Leaston har spekulerat om? Nepp. Leastons prisförutsägelser är totalt skrattretande och du förstår väl själv att sannolikheten att hans prisförutsägelser kommer att slå in är extremt låga?
Man behöver inte ha facit i hand för att dra slutsatsen att Leaston är en nolla. Vet du varför? Jo, för att en prisförutsägelse handlar om sannolikheter och bygger på att någon anser att något är sannolikt. Detta är löjeväckande eftersom att Leastons prisförutsägelser INTE är sannolika.
Men du förstår inte bättre. Så vem var dumskallen nu igen?