2026-03-25, 20:57
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
25-35k.

Så lågt?
Tar för givet att du har en kortis om du tror att Bitcoin ska ned ytterligare 50++%

Personligen tror jag inte att priset går under $50k någonsin igen.
Citera
2026-03-25, 20:59
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Vi har fortfarande inte sett en nationell Bitcoin-reserv i USA. Det kan komma.
Den ”reserven” finns redan och blev absolut ingenting.

Citat:
AI börjar redan plocka jobb från folk. Då kan det hända att folk letar tillgångar i "ny" teknik.
Va? Vad har det med bitcoin att göra?

Citat:
AI utvecklas i snabb fart, detsamma kan gälla användningen av krypto.
Ja jäklar vilken analys det här var. Solklart

Citat:
NFT kan få en comeback då jag ser potential där som inte utnyttjats. Du kan ha försäkring och annat exempelvis via den tekniken.
Nej, det kan du inte. Och har heller ingenting med bitcoin att göra.

Citat:
Jag personligen HODLar och hoppas på det bästa
Här är den egentliga ”analysen”, dina övriga påståenden ovan är bara snömos.

Citat:
Jag skulle bli glad om vi blev rika allihop
I så fall borde du inte förespråka bitcoin som investering då du säkert vet att det är ett nollsummespel, så ”alla” kan inte bli rika. Totalsumman är faktiskt negativ och inte ens noll.
Citera
2026-03-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Så lågt?
Tar för givet att du har en kortis om du tror att Bitcoin ska ned ytterligare 50++%

Personligen tror jag inte att priset går under $50k någonsin igen.
Nej jag har ingen "kortis" eftersom det handlar inte bara om att veta hur lågt det går utan också NÄR det sker. Räcker inte med att du vet en av dom. Men det visste du redan.

Det är extremt vågat (läs naivt) att tro att BTC "aldrig" skulle gå under 50k när den nyligen gått från 126k till 60k. Skulle du betta pengar på det? Det skulle absolut inte jag. Mindre än 30% ifrån att gå under 50k i skrivande stund.
Senast redigerad av david-taxi 2026-03-25 kl. 21:02.
Citera
2026-03-25, 21:07
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Nej jag har ingen "kortis" eftersom det handlar inte bara om att veta hur lågt det går utan också NÄR det sker. Räcker inte med att du vet en av dom. Men det visste du redan.

Det är extremt vågat (läs naivt) att tro att BTC "aldrig" skulle gå under 50k när den nyligen gått från 126k till 60k. Skulle du betta pengar på det? Det skulle absolut inte jag. Mindre än 30% ifrån att gå under 50k i skrivande stund.

Har redan skrivit att jag köper till en eventuell kurs runt 52, men tror att jag blir blåst på konfekten om jag är för stelbent.
Citera
2026-03-25, 21:11
Medlem
Citat:
Har redan skrivit att jag köper till en eventuell kurs runt 52, men tror att jag blir blåst på konfekten om jag är för stelbent.
Trodde du att BTC skulle gå från 69k till 16k innan det skedde? Om inte kanske du borde tänka om gällande 50k.
Citera
2026-03-25, 21:18
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Trodde du att BTC skulle gå från 69k till 16k innan det skedde? Om inte kanske du borde tänka om gällande 50k.

Det trodde jag inte, men var relativt ointresserad av Bitcoin- kursen då.

Hade betydligt mer stålar i Swedish Match och Lundin Gold på den tiden.
Citera
2026-03-25, 21:21
Medlem
Citat:

Är väl inte konstigare än att caisnot som kastar ut folk som inte är netto-betalare för att dom sitter vid low-stakesmaskiner och beställer drinkar och sluddrar (hodlers). Eller du trodde väl inte att rörelserna hade nån slags koppling till tillgång och efterfrågan?

Dom beräknade bara vart folks smärtgräns var för att själva kunna sälja och tjäna lite pengar på vägen. Dags att vakna folks.
Citera
2026-03-25, 21:39
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barf
Är väl inte konstigare än att caisnot som kastar ut folk som inte är netto-betalare för att dom sitter vid low-stakesmaskiner och beställer drinkar och sluddrar (hodlers). Eller du trodde väl inte att rörelserna hade nån slags koppling till tillgång och efterfrågan?

Dom beräknade bara vart folks smärtgräns var för att själva kunna sälja och tjäna lite pengar på vägen. Dags att vakna folks.

Nåja, lägre än din insikt kommer Bitcoin aldrig att gå..
Citera
2026-03-25, 22:09
Medlem
Citat:
Nåja, lägre än din insikt kommer Bitcoin aldrig att gå..

En dag i taget kamrat. Ge inte upp för varje bakslag.
Citera
2026-03-25, 22:18
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barf
En dag i taget kamrat. Ge inte upp för varje bakslag.

Det är bara du som har så pass låg självinsikt att försöka mästra någon som ligger 11x plus på sitt Bitcoininnehav.
Citera
2026-03-26, 00:12
Medlem
EgoistNs avatar
Vore faktiskt riktigt kul om Stoppis köp under 70 visar sig vara genialt.
Botten kanske redan är satt?

Det är nog större chans för det än risken för att vi ska ner under 50…
Citera
2026-03-26, 00:38
Medlem
EgoistNs avatar
En nedgång på 13% på ett år är inte mycket att yvas över.
SEB A är ned 12% på mindre än tre månader.. 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in