Citat:
Ursprungligen postat av
Adventuros
Döttrarna har ju inga vänner alls. När ser ni bevis på det? Noll....zero...nada !
Vanessa plutar med munnen och blinkar käckt...precis som mamma. Lade tidigare ut massor av selfies. Alltid ensam...alltid.
Jag skrev till henne och frågade om hon kände sig ensam i Spanien då man aldrig såg henne med vänner och då kom världens jävla utskällning från Anna Idioten Book.Hon hade minsann masssssssor av vänner och befann sig dessutom i hjärtesorg så det skulle jag minsann skita i osv. Jävla rabiatkärring🤢😵😵💫! Hon var helt psyko . Tror att alla barnen är mobboffer och väldigt ensamma vuxna just på grund av sin ljuva kärringjävel till morsa.
När man tänker efter... jag började nyfiket följa tokan när de flyttade till Märsta. Då var ju barnen fortfarande barn... någorlunda i alla fall. Och bodde hemma för det mesta. Tjuvungen skulle ju få ett Atterfallshus som aldrig blev klart. Hon hade fel kompisar och den enda jag känner till som umgåtts med henne var hennes partner som också sållde larm i Göteborg eller vart det var. När hon snodde smycken. Kanske för att imponera på killen hon jobbade med? Rökte de inte på ihop också? Sedan flyttade hon hem och blev ihop med Pizzabagaren i Sigtuna. Men det sprack väl det med? Men jag har aldrig sett henne med en vän.
Sonen hade fel vänner. Det var deras fel att han började knarka och stoppa snoppen i mun på minderåriga flickor. Inte hans. Andras. De flyttade väl till Märsta för att han skulle komma bort från den miljön. Det gick sådär va? Han är social och kaxig och efterbliven. Har aldrig sett honom med en vän. Men tjejer verkar han få lite här och där.
Minsta tjejen fanns det ju lite hopp om. Hon tog ju till och med studenten. Men sen slutade hon som telefonförsäljare i Spanien. När man tänker efter har man sett henne ihop med flera vänner. Men vid närmare granskning har det varit Mamma Anna som ringt in några väninnor som fått sova över eller stannat på middag. Sedan har de fått varsin goodie bag som tack för att de ställde upp och lekte väninnor för en helg. De har aldrig dykt upp igen.
Roberta har aldrig haft en vän hemma. Alltid ensam. De enda kompisar han umgåtts med var väl doktor Alban och Mys Jonas. De verkade ha roligt ihop. Tills Anna sabbade festen. Han verkar på något sätt nöjd ändå. Han kanske är en enstöring?
Annas vänner finns hela tiden och konstant. Men de byts ut en gång i halvåret. Helst ska det vara någon med aknytning till "branschen", men det räcker numera gott med någon som lajvar på Instagram och har en snygg handväska.