2026-03-23, 17:32
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Avundsjuka

Alla är avundsjuka på Anna Books barn för att deras mamma är just Anna Book, Antonios och döttrarnas problem beror på detta.
Detta har Anna noggrant förklarat redan när familjen bodde i Solna.

Allt är alltid någon annans fel.
Allt är den felaktiga domens fel.
Ett fyllo pissade på deras tomt (läs uteplats) i Solna och polisen skickade direkt upp en helikopter... (säger Antonioprinsen). Nu är familjen i Suckunge övervakade av militärflygplan. Intressant familj.
Citera
2026-03-23, 17:40
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Döttrarna har ju inga vänner alls. När ser ni bevis på det? Noll....zero...nada !
Vanessa plutar med munnen och blinkar käckt...precis som mamma. Lade tidigare ut massor av selfies. Alltid ensam...alltid.
Jag skrev till henne och frågade om hon kände sig ensam i Spanien då man aldrig såg henne med vänner och då kom världens jävla utskällning från Anna Idioten Book.Hon hade minsann masssssssor av vänner och befann sig dessutom i hjärtesorg så det skulle jag minsann skita i osv. Jävla rabiatkärring🤢😵😵‍💫! Hon var helt psyko . Tror att alla barnen är mobboffer och väldigt ensamma vuxna just på grund av sin ljuva kärringjävel till morsa.
När man tänker efter... jag började nyfiket följa tokan när de flyttade till Märsta. Då var ju barnen fortfarande barn... någorlunda i alla fall. Och bodde hemma för det mesta. Tjuvungen skulle ju få ett Atterfallshus som aldrig blev klart. Hon hade fel kompisar och den enda jag känner till som umgåtts med henne var hennes partner som också sållde larm i Göteborg eller vart det var. När hon snodde smycken. Kanske för att imponera på killen hon jobbade med? Rökte de inte på ihop också? Sedan flyttade hon hem och blev ihop med Pizzabagaren i Sigtuna. Men det sprack väl det med? Men jag har aldrig sett henne med en vän.

Sonen hade fel vänner. Det var deras fel att han började knarka och stoppa snoppen i mun på minderåriga flickor. Inte hans. Andras. De flyttade väl till Märsta för att han skulle komma bort från den miljön. Det gick sådär va? Han är social och kaxig och efterbliven. Har aldrig sett honom med en vän. Men tjejer verkar han få lite här och där.

Minsta tjejen fanns det ju lite hopp om. Hon tog ju till och med studenten. Men sen slutade hon som telefonförsäljare i Spanien. När man tänker efter har man sett henne ihop med flera vänner. Men vid närmare granskning har det varit Mamma Anna som ringt in några väninnor som fått sova över eller stannat på middag. Sedan har de fått varsin goodie bag som tack för att de ställde upp och lekte väninnor för en helg. De har aldrig dykt upp igen.

Roberta har aldrig haft en vän hemma. Alltid ensam. De enda kompisar han umgåtts med var väl doktor Alban och Mys Jonas. De verkade ha roligt ihop. Tills Anna sabbade festen. Han verkar på något sätt nöjd ändå. Han kanske är en enstöring?
Annas vänner finns hela tiden och konstant. Men de byts ut en gång i halvåret. Helst ska det vara någon med aknytning till "branschen", men det räcker numera gott med någon som lajvar på Instagram och har en snygg handväska.
Citera
2026-03-23, 18:19
Medlem
TPLs avatar
Anledningen till att dom flyttade från lägenheten i Solna var väl för att dom störde. Sonen var ju mobil och kunde lätt söka upp sina gamla kompisar även efter flytten ut till Suckunge.
När han slutade gymnasiet hade Anna huset fullt med sonens kompisar och senare (efter dokumentären) bjöds det hem ett killgäng på middag. Alltid Anna som försöker få det att se ut som att barnen och Anna själv kan välja och vraka bland vänner.
Attefallshuset var ju väldigt lyckat. Hoppas Roberta är nöjd.
Citera
2026-03-23, 18:24
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anledningen till att dom flyttade från lägenheten i Solna var väl för att dom störde. Sonen var ju mobil och kunde lätt söka upp sina gamla kompisar även efter flytten ut till Suckunge.
När han slutade gymnasiet hade Anna huset fullt med sonens kompisar och senare (efter dokumentären) bjöds det hem ett killgäng på middag. Alltid Anna som försöker få det att se ut som att barnen och Anna själv kan välja och vraka bland vänner.
Attefallshuset var ju väldigt lyckat. Hoppas Roberta är nöjd.
Hon har själv sagt någon gång att de flyttade för att dels få bort sonen från "gänget" och dels för att hon och Roberta skulle gifta om sig (förnya sina löften). Så det behöver ju inte vara sant. Nu när de har pengar har de ändå inte gift om sig, så det passar väl inte in i kontexten när varken doktor Alban eller någon från Wahglrens tänker dyka upp...
Citera
2026-03-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon har själv sagt någon gång att de flyttade för att dels få bort sonen från "gänget" och dels för att hon och Roberta skulle gifta om sig (förnya sina löften). Så det behöver ju inte vara sant. Nu när de har pengar har de ändå inte gift om sig, så det passar väl inte in i kontexten när varken doktor Alban eller någon från Wahglrens tänker dyka upp...
Dom är Sveriges mest ensamma familj men fattar det inte själva 🤯. Verkar inre finnas någon som vill umgås med dom. Anna bjuder in sig själv till folk , tex grannar, 85-åriga bekanta osv men har ni sett dom med vänner i Espanja? Finns inga. I Suckunge? Finns inga. Anna Fettot Book vinner härmed priset som världens ensammaste människa 🏆🥳‼️. Tänk vilken bravad va'! Att inte en jävel vill umgås med henne eller hennes patrask till avkommor... beundransvärt 😂🤣😂 Tror inte att någon med ens lite brain vill förknippas med Anna Book. Därför har nu familjen plötsligt vänt sig till kyrkan...ny gemenskap, mycket fika och slipper känna sig så ensamma. Hon hoppas säkert på allvar få sjunga med kören eller liknande. Leadsinger Anna Book.😂😂😂Kollega med Celine Dion 😄😜🤪
Senast redigerad av Adventuros 2026-03-23 kl. 19:43.
Citera
2026-03-23, 19:52
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Han skulle ju kunna "flytta hemifrån", några meter i alla fall

Jag tycker folk i den här tråden är för elaka. Jag har sagt det förr och säger det igen - kalla henne fetto och grejer är inte särskilt kul. Mest oskönt. Det fanns en tid i den här tråden när vi löste mysterier, följde upp spår och snokade i hennes gåtor. Ren och skär mobbing är vanligast nu, och det är synd. Jag är uppvuxen med internet och hängt på forum hela livet, så jag är luttrad men tonen här inne skaver i mig ibland.

Jag var där och såg alla hennes stora stunder, från pulversås-gate och IKEA-smset. Book-veteran.

Slut på moralkaka. Trevlig kväll!
Citera
2026-03-23, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk

Jag tycker folk i den här tråden är för elaka. Jag har sagt det förr och säger det igen - kalla henne fetto och grejer är inte särskilt kul. Mest oskönt. Det fanns en tid i den här tråden när vi löste mysterier, följde upp spår och snokade i hennes gåtor. Ren och skär mobbing är vanligast nu, och det är synd. Jag är uppvuxen med internet och hängt på forum hela livet, så jag är luttrad men tonen här inne skaver i mig ibland.

Jag var där och såg alla hennes stora stunder, från pulversås-gate och IKEA-smset. Book-veteran.

Du har rätt! Tar tillbaka fetto😨. Men ändrar inte en stavelse till.😂
Citera
2026-03-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Avundsjuka

Alla är avundsjuka på Anna Books barn för att deras mamma är just Anna Book, Antonios och döttrarnas problem beror på detta.
Detta har Anna noggrant förklarat redan när familjen bodde i Solna.

Allt är alltid någon annans fel.
Och ättelägget har lärt sig ett nytt ord Nämligen Nepobaby Vilket han identifierar sig som! Hade inte Ättelägget vå…t hade familia haft biljoner pesetas i pungen Det verkar som om Anjo ska göra en del 2 dokumentär så stålarna lär väl bara rinna rakt i käften på Mamacita
Citera
2026-03-23, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Du har rätt! Tar tillbaka fetto😨. Men ändrar inte en stavelse till.😂

Du har rätt! Tar tillbaka fetto 🤭men ändrar inte en stavelse till 😂😂😂😂😂
Citera
2026-03-23, 21:00
Medlem
HBTKuks avatar
Drömmen vore om någon Fb-detektiv kan hitta personerna i bilden från det beryktade IKEA-gate när Anna blev identitskapad.

Svaret på gåtan om Anna ljög, vilket tycks uppenbart, ligger hos dessa människor. De är i en ålder som tillåter att de skulle känt igen Anna och lagt det på minnet. Var det Booken eller en identitetskaparbiltjuv där bakom paret i kön?

Det eftersökta paret från IKEA-gate

Annas inlägg i kölvattnet av händelsen är obetalbart. En orgie i vansinne. Ett av hennes allra bästa.
Citera
2026-03-23, 21:10
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk

Visst var det bättre förr!
Anna kunde inte hindra sig, utan hintade om att de hade lägenhet i Spanien.
5 minuter senare hade någon letat upp var alla svärfars lägenheter låg.
Ingen av dom var Annas eller Robertas

Nu blir det mest att man reagerar på hennes vardagliga galenskaper.
Följ gärna upp med andra gåtor och mysterier, så länge mods är med på det 🙏❤️
Senast redigerad av osnuten 2026-03-23 kl. 21:28.
Citera
2026-03-23, 21:24
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Visst var det bättre förr!
Anna kunde inte hindra sig, utan hintade om att de hade lägenhet i Spanien.
5 minuter senare hade någon letat upp var alla svärfars lägenheter låg.
Ingen av dom var Annas eller Robertas

Nu blir det mest att man reagerar på hennes galenskaper.
Kom igen Anna! Ge oss mer gåtor!
Det var tider, det.

Har snöat lite på IKEA-gate nu i kväll. Om man ska försöka reda ut vad som har hänt, enligt Anna, är det alltså:

Anna befann sig på IKEA Kungens kurva samtidigt som en oerhört skicklig biltjuv och identitetskapare. Skurken har stått i samma kö som Anna och Roberto, tagit en bild på sagda kö, gått till parkeringsgaraget, letat upp Annas bil, brutit sig utan att lämna minsta spår, hackat telefonen och lagt upp sin egen bild från matkön till julbordet och skrivit ett nedsättande inlägg om folket som äter där

Jag sitter och skrattar så jag får ont i magen. Det är helt vansinnigt att någon ens skulle tänka tanken att försöka tuta i folk att detta hänt.
Senast redigerad av HBTKuk 2026-03-23 kl. 21:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in