Citat:
Ursprungligen postat av
Undrevarlden
Förstår att det är lättare att transportera men herregud, att sitta där o slita i en kropp.
Man måste ju va rättspsykopat för att kunna göra det.
Ja visst helt sinnessjukt. Bara att ha en död människa under sängen som de här hade (minns ej hur lång tid) är ju rena skräckfilmen. Och sen börja stycka den också. Känns så verklighetsfrånvänd. Tänkte samma i fallet med mordet i Rönninge.
Vad är förresten en rättspsykopat?