2026-03-17, 21:41
Medlem
Hoppas på en True Crime-podd om fallet som sticker ut med alla underligheter.

Indisk borderlinebrud på 150 cm träffar problematisk psykopatsvenne på KiK, de gifter sig omgående och startar hatpakt mot svennens mamma som bara vill väl och troligen mördar de henne i samförstånd.
Citera
2026-03-17, 23:14
Medlem
F3ttans avatar
Har rättegången ägt rum?
Någon FUP?
Citera
2026-03-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Nog måste de väl gjort en sinnesundersökning, eller....? Någon med koll?

Tror dock inte en sådan "hjälpt dem". De är personlighetsstörda och inte psykotiska.

G är inne på att Borderline är involverat på ett eller annat sätt och där är han nog rätt ute. Plus sociopati ( hatet mot mamma)

Synd om morsan. Skriver konstant världens gulligaste SMS till G och så slutade det såhär.

Enl Dagboksblad 2025-10-31 begärdes §7-intyg för henne, M. Intyget skulle inte omfatta förutsättningar för rättspsykiatrisk vård (utan särskild utskrivningsprövning).
G hade bara läkarundersökning reg.

M fanns ju inte i några rullor i Sverige. Blir väl undersökning i samband med domen för båda två.
Citera
2026-03-17, 23:54
Medlem
Undrevarldens avatar
Lite FUP om fallet på "Krimfup.se" innan jag hittade till tråden.

Det är sjukt att psykopater ALLTID skär upp kroppen i bitar efter ett mord. Tänker det var samma sak med den s.k "Robin - Vilma" som skar kroppen i bitar på sitt offer.

Fyfan. Alla mina tankar går till de drabbade!
Citera
2026-03-18, 05:36
Medlem
Bilder på gm/gk?
Citera
2026-03-18, 07:16
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrevarlden

Det är sjukt att psykopater ALLTID skär upp kroppen i bitar efter ett mord. Tänker det var samma sak med den s.k "Robin - Vilma" som skar kroppen i bitar på sitt offer.

Ja, och de ser ju nästan likadana ut också!

Citat:
Ursprungligen postat av hitler-gg
Bilder på gm/gk?

Finns i FUP.

/AI
Citera
2026-03-18, 11:25
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrevarlden

Det är ju avsevärt lättare att transportera.
Att freaksen oftare gör det kanske är för att dom har lättare för att göra’t ?

Fifan
Citera
2026-03-18, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Tycker trådens namn ska ändras. Det är inte bara misstänkt mord när hon hittats i bitar. Kan ge lite skjuts till tråden?

Håller med. Styckmord borde dessutom framgå i trådens namn: Anna hittad styckmördad
Citera
2026-03-18, 17:11
Medlem
Parets vlogg på youtube https://www.youtube.com/watch?v=6wFtT3qNCuM
Citera
2026-03-18, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
M har ju ett brittiskt telefonnummer, hon berättar det i sitt första förhör. Kanske familjen ’delar’ eller har någon fjärråtkomst.

Flera här skyller allt på M, precis som G, men som förhörsledaren säger vid flera tillfällen; varför kontaktade inre du polisen? du betalade dessutom hennes biljett till Sverige ? (M’s sista inresa)

G har naturligtvis inget rakt svar på detta.

Lite klassiskt beteende när de blir hämtade och anhållna. G frågar inget eller protesterar.
Han vet ju innerst inne varför det sker!

When a clown moves into a palace, the clown doesnt become a King or Queen, the palace becomes a circus, right?
Lika barn leka bäst, kaka söker maka, de gamla talesätten stämmer kanske mycket väl här?
Som G själv sa att han hade gjort sitt val, och gjort är gjort…jag får ju intrycket att de båda visste mycket väl om planerna och vad som skulle ske under längre tid? Dessutom har väl ingen av dom ansökt om skilsmässa än, det tyder väl ganska mycket på samförstånd och att de står enade?
Någon av dom borde väl annars vilja ta avstånd pga ilska ånger besvikelse om den känt sig tvingad, hotad och indragen i något mot sin vilja?
Citera
2026-03-18, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eskimoklackerimo

Liten skalle/panna hon har, ryms ens en hjärna där?
Citera
2026-03-18, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eskimoklackerimo

Intressant hur G kan trycka tillbaka känslor vid "hottest gum challenge" medan tjejen spelar (?) att hon bryter ihop direkt. G har definitivt känslokyla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in