2026-03-21, 12:50
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Vet du om han är out i good eller bad standing?

Bad ryktas det...
Citera
2026-03-21, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenroev
Out är out, annars hade han haft stämpel Left
Nej. Left är eget beslut, out är klubbens beslut sen finns det good och bad standing.
Citera
2026-03-21, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Nej. Left är eget beslut, out är klubbens beslut sen finns det good och bad standing.

Good och Bad standing används väl inte längre? Ersatts med just Left och Out?

Men kanske har fel givetvis.
Citera
2026-03-21, 17:16
Medlem
Stackars jävlar. Varför bryr ni er om Jerry är out eller left? Ser ni en man i HA väst skulle ni vilja suga av han direkt till 100% . Jävla pajaser ni viger era liv åt att försöka ta reda på vad som händer medlemmar i HA. Varenda en av er är kuksugare. När ni är outade tar vi era morsor och barn först.
Citera
2026-03-21, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berguven26
🤣🤣🤣
Har för mig att Linus eller mega först var out och sen blev bad?
Hur kan du vara out om out inte är bad?
Rätta mig om jag har fel, men jag är rätt säker på att jag läst det nånstans?
Citera
2026-03-21, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHat
Stackars jävlar. Varför bryr ni er om Jerry är out eller left? Ser ni en man i HA väst skulle ni vilja suga av han direkt till 100% . Jävla pajaser ni viger era liv åt att försöka ta reda på vad som händer medlemmar i HA. Varenda en av er är kuksugare. När ni är outade tar vi era morsor och barn först.

Skulle det vara nåt att skryta om? Ni tar morsor å barn ? Och först när de är out? För att ni är fega fittor då eller....?
Citera
2026-03-21, 19:24
Medlem
tjenaretjenares avatar
Out
Left no contact
Left
Citera
2026-03-21, 21:03
Avslutad
Exakt!!! Låter som en blatte som skriver sånt som att ta era morsor och barn..
Hehehe En fråga till MR HAT: Vad har barn med detta att göra? Varför ta barn till folk som kommenterar?
Du måste ju vara Idiot på riktigt

Citat:
Ursprungligen postat av Berguven26
Skulle det vara nåt att skryta om? Ni tar morsor å barn ? Och först när de är out? För att ni är fega fittor då eller....?
Citera
2026-03-22, 10:38
Medlem
Fattar inte hur de kan utesluta profiler som Maskinisten... I Danmark uteslöt de Jönke,som var medlem i 40 år,och har gjort typ mer än nån annan för klubben. Påstås ibland att det kommer in nya yngre medlemmar som blir maktfullkomliga,och vill göra sig av med "stora namn".. Jag vet inte,men hoppas att det går bra för Jerry,oavsett...
Citera
2026-03-22, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Fattar inte hur de kan utesluta profiler som Maskinisten... I Danmark uteslöt de Jönke,som var medlem i 40 år,och har gjort typ mer än nån annan för klubben. Påstås ibland att det kommer in nya yngre medlemmar som blir maktfullkomliga,och vill göra sig av med "stora namn".. Jag vet inte,men hoppas att det går bra för Jerry,oavsett...

Så är det. Det kommer alltid nya personer som vill ta på sig ledartröjan samtidigt som det finns många trotjänare som varit med väldigt länge. En del av dessa gamla trotjänare tror att de är större än klubben eller rent av är klubben och det kan till slut sticka i ögonen på andra - då de inte längre anses bidra som alla andra måste göra och lever på gamla meriter.

Sen finns det även en hel del gamla trotjänare som gjort bort sig trots alla år i klubben.

Ingen susning vad som är skälet för ovan nämnda fall. Men är man "out" så finns det nog en anledning för det.
Citera
2026-03-22, 14:14
Medlem
Varför har R*nny M från Stockholm avlidit? Alltid en trevlig prick.... Sjukdom eller valt att avsluta livet? Eller valde klubben att take care of business?

Alltid trevlig oavsett, bajen-själ och Södermalmstrogen.
Citera
2026-03-22, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stugby
Varför har R*nny M från Stockholm avlidit? Alltid en trevlig prick.... Sjukdom eller valt att avsluta livet? Eller valde klubben att take care of business?

Alltid trevlig oavsett, bajen-själ och Södermalmstrogen.

Man håller inte en minnesstund för någon som klubben har tagit hand om . Sjukdom stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in