2026-03-22, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stugby
Varför har R*nny M från Stockholm avlidit? Alltid en trevlig prick.... Sjukdom eller valt att avsluta livet? Eller valde klubben att take care of business?

Alltid trevlig oavsett, bajen-själ och Södermalmstrogen.

Cancer
Citera
2026-03-23, 01:37
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Karma för jerry
Citera
2026-03-23, 13:12
Medlem
Man får inte glömma bort att Jerry är 55år och kanske inte riktigt brinner för klubben på samma sätt längre. Bara en spekulation från min sida. Dessutom så orkar man inte med samma tempo efter 50+. Vi har inte någon aning om varför Jerry är ute. Det verkar vara en rolig kille trots allt.
Citera
2026-03-23, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpelarAllanballan
Karma för jerry

Karma? Vad har han ställt till med?
Citera
2026-03-23, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenchman
Karma? Vad har han ställt till med?

Förmodligen så menar han väl att HA snubben har skadat en del människor under sitt liv? Lägger inte vikt i vad som varit berättigat eller inte.
Citera
2026-03-23, 19:07
Medlem
Donaldstrumpets avatar
En tråd om förvuxna bäbisar som springer runt med västar som har teckningar och löjliga förkortningar på sig?
Spännande.
Citera
2026-03-24, 05:54
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
En tråd om förvuxna bäbisar som springer runt med västar som har teckningar och löjliga förkortningar på sig?
Spännande.

Tydligen spännande nog för att du ska hänga i tråden😂
Citera
2026-03-24, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Fattar inte hur de kan utesluta profiler som Maskinisten... I Danmark uteslöt de Jönke,som var medlem i 40 år,och har gjort typ mer än nån annan för klubben. Påstås ibland att det kommer in nya yngre medlemmar som blir maktfullkomliga,och vill göra sig av med "stora namn".. Jag vet inte,men hoppas att det går bra för Jerry,oavsett...

Så är det. Samma i fotbollsfirmorna yngre som är mesar i början sen får skinn på näsan efter några box och får storhetsvansinne och vill ta över firman/bilda sin egen klick.
Citera
2026-03-24, 10:04
Medlem
Är Hells Angels sina chapters i Ryssland stängda? Inte på kartan längre.

https://www.hells-angels.com/world-map/
Citera
2026-03-24, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Så är det. Samma i fotbollsfirmorna yngre som är mesar i början sen får skinn på näsan efter några box och får storhetsvansinne och vill ta över firman/bilda sin egen klick.

Har svårt att tänka mig att det är anledningen till att Jerry blivit Out.
Att någon yngre skulle kliva in och skicka ut honom som Out är jag mycket tveksam till. Något annat har hänt och det kommer nog komma fram här i tråden vad som hänt och vad anledningen är.
Citera
2026-03-24, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delvich
Har svårt att tänka mig att det är anledningen till att Jerry blivit Out.
Att någon yngre skulle kliva in och skicka ut honom som Out är jag mycket tveksam till. Något annat har hänt och det kommer nog komma fram här i tråden vad som hänt och vad anledningen är.

Ah just i Jerrys fall lär de ju vara något annat bakom det har du all rätt i. Har inte så bra koll på HA så inte fått höra något.
Citera
2026-03-24, 12:05
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebigcrazyone
Är Hells Angels sina chapters i Ryssland stängda? Inte på kartan längre.

https://www.hells-angels.com/world-map/
Så Hells angels har avdelning i Egypten och Bandidos i Israel... hm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in