2026-03-20, 21:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Vad gjorde Dannette?

Hon visste mycket väl att Ronja dejtade L-Erik. Ändå så spoilade hon namnet till - Tadaa - Ronja. Så Ronja mådde dåligt över att de dejtade samme man.
Samtidigt satt Dannette och log med ett överlägset smilande, som att hon gjort något bra.

Not a girl's girl!
Citera
2026-03-20, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Vad är Lars-eriks etnicitet/ursprung?
Först trodde jag att han var helsvensk men nu när jag sett systern så ser jag ju att de max är halvsvenska.

Hur fan kunde du tro att han är helsvensk? Väldigt märkligt
Citera
2026-03-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
L-E är ju fan sjukt obehaglig.. vilken tur att han inte matchade med en svagare person.

Helt enig, en svagare kvinna hade låtit honom ta över.
Finner det alltid problematiskt med religösa människor som hela tiden ska påtala att de har så "fina" värderingar pga sin religion.
Citera
2026-03-20, 22:36
Medlem
Den som är red flag är Ronja! Där för följare !

Blir jag inte kär på 7 dagar så är de hejdå
Citera
2026-03-20, 23:09
Medlem
Problemparen har endast problem för att männen är kassa om man ska vara helt ärlig:

Lars-Erik och Ronja: Ronja ger LE fuskkoderna vid frukost och säger att hon vill ha mer lättsamma, roliga stunder och att dessa ger henne samma energi som i kapslarna tillskillnad från djupa seriösa prat om hur hon är mindre hängiven än vad LE är i stunden.

Istället för att backa upp och bara fokusera på att ha roligt och knyta band över det så gasar Lasseboy på och startar ett till djupt samtal om detta ämne, något han fortsätter göra fler gånger under avsnittet.

Om en kvinna inte vill vara särskilt fysisk med dig är lösningen aldrig att vara mer fysisk eller att dra på ett gnälligt samtal om detta, utan lösningen är simpel: dra tillbaka och låt kvinnan initiera beröringen 90% utav gångerna och fokusera istället på att ha roligt tillsammans

Hamnarbetaren Ludde:

Se sista stycket på LE/Ronja analysen, tvärmongo som dessutom avslutar efter 1.5 dag, känns lite som han gjorde detta för att bespara egot och få vara den som dumpar istället för tvärtom.

Daniel och Johanna:

Snubben har alltså levt på denna jord 42 år utan att inse att kvinnor vill känna sig sedda och hörda. Vilket skämt, kan också låta bli att tvinga beröring hela tiden.
Citera
2026-03-20, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenVit
Hur fan kunde du tro att han är helsvensk? Väldigt märkligt

Namnet är väl ursvennebanan?
Citera
2026-03-20, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Usch, nej. Du har väldigt märklig smak.

Nja, tyckte snarare hon lät tveksam till att han var kirurg med inrutat liv. Det där övriga kanske är sant på ett teoretiskt plan "det ÄR attraktivt med ett RIKTIGT jobb" för så ska man ju tycka som 30+.. men hon är en musiker och drömmare, tror inte hon ville ha en läkare, sen vill man väl inte dissa någon pga yrke. Och klart hon säkert tycker det är bättre än typ servitör eller lagerarbetare, men hon hade nog gått igång mer på en som jobbar inom media eller som marknadsförare på spotify.
Knappast, hon sa ju att det var sexigt att han är kirurg och högutbildad.

En som är framgångsrik inom media eller marknadsförare på Spotify tjänar ju mycket mer än en kirurg så såklart hon skulle valt det om hon hade chansen. Någon som kan få in henne i branschen, som hon kan se upp till inom det yrket plus som tjänar mer än en läkare. Klart hon skulle välja det.
Senast redigerad av Mjonjoka 2026-03-21 kl. 00:04.
Citera
2026-03-21, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villjagveta
Tycker Daniel och Ellen förtjänar varandra. Vilka självupptagna ***

Eller hur. Hon verkar ha grova problem med empati. Självupptagen som bara den. Egoistisk. Försöker hitta fler synonymer men får inte riktigt till det. Storhetsvansinne i en väldigt liten och skör kropp?
Citera
2026-03-21, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tycker det är lite Torkel Petersson (skådespelaren) över Ibbes utseende och skepsis. Nu när han tvekar.

Jag tänkte om du kanske ville knulla? 😂
Citera
2026-03-21, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IdunLo
Fast det framgick ju nu att hela Lars-Eriks familj är kristen. Han ser ut att ha sydamerikanskt påbrå och tillhör pingstkyrkan som är gigantisk i Sydamerika.

Jag har inte läst alla inlägg men gissar på att det är förklaringen till Lars-Eriks religionstjöt, kanske sydamerikansk mor som tillhörde pingstkyrkan och uppfostrade barnen så.

Pingstvänner är riktigt sjuka i huvudet… Hjärntvättade. Spelar så goda utåt sett men inåt är de strikt bokstavstrogna. Inget fel med deras tro men deras ögontjäneri är vidrigt
Citera
2026-03-21, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Lägg ner, jag har sedermera rättat mig själv, långt innan du citerat.

Det har du säkert gjort, ber om ursäkt i så fall! Menar genuint att jag gillar att du för anteckningar, gärna fler sådana hardcore-tittare så att det blir sköna diskussioner här.
Citera
2026-03-21, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Namnet är väl ursvennebanan?

Jo, men du såg väl hur han ser ut? Inte arisk direkt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in