Citat:
Ursprungligen postat av
patrik-sjoberg
haha, nu har han mitt i allt lagt upp någon chat-GPT bloggpost på sin annars inaktiva blogg.
https://matgeek.se/2026/03/19/pinsa-romana-pizzans-battre-och-lite-mer-okande-kusin-och-varfor-di-marco-ar-originalet/
måste vara svårt att låtsas som inget när man hela tiden sitter och tar bort mängder med kommentarer på nolltid....
Vad tror fjanten att han åstadkommer genom att lägga upp den här skiten mitt i alltihop, på en blogg som varit död under halva hans karriär som Matgeek? Är han så panikslagen att hans rationella tänkande stängts av?
Jag fattar ju att det är hans försök att ”smyga” igång som om ingenting har hänt, på en plattform som inte har så många ögon på sig. Men det är ju bara idiotiskt att tro att han kan komma tillbaka till sociala medier och låtsas som att ingenting har hänt bara för att testballongen flög på den inaktiva bloggen. Folk väntar fortfarande med hökögonen spända, och kommer bara att komma ihåg detta längre ju längre tid förklaringen dröjer och memesen spinner iväg. Snubben är bränd om han inte hanterar detta väldigt snart.