2026-03-19, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Nämen snälla, rullator...? Hade så gärna velat se henne de senaste dagarna. Hon filmade när hon gick på stan häromdagen och då såg det ut att gå ganska fort och stabilt...

Men kom ihåg, jag har förutspått att hon skippar svält/viktnedgång nu (så gott det går) och istället satsar på andra besvär som inte kan härledas till psykiatriska problem lika lätt.

Hon hävdar just nu att hennes fötter blivit så mycket värre för att vården inte lät henne stå upp i silkeslinne hela dagarna. Så rullatorn är nog bara ett sätt för henne att visa hur hemskt sjukvården behandlat henne nu när de räddade hennes liv på IVA och psyk...

Ja jag tänkte samma faktiskt. Jag skrev det tidigare här att när jag började följa henne för kanske 2 år sen var det stort fokus på hennes njurproblem och hon hävdade att hon hade njursvikt. Sen tjatade hon till sig en njuroperation där läkaren efter hade sagt att allt såg bra ut, sen tyckte jag att fokuset skiftade till hennes magproblem. Känns som att det alltid är nåt och att hon älskar den uppmärksamheten och empatin hon får när hon är sjuk. Tror även hon njuter av att visa upp sin rullator. Efter hennes inläggning på psyk är jag nästan övertygad om att hon har nån mer diagnos än anorexia och jag menar inte en somatisk diagnos.
Citera
2026-03-19, 18:08
Medlem
Alltså denna människa är sååååååå mkt mer psykiskt sjuk än vi alla förstår tror jag ‼️…..

Hon GÖR ALLT för att få sympati , medlidande och UPPMÄRKSAMHET!

Hon ljuger , bedrar och svartmålar …. Hon är beredd att gå över lik för att upprätthålla fasaden av att vara en HJÄLPLÖST OFFER!

Att folk betalar för detta är så sorgligt .. och ännu mer sorgligt är att mamman med blivit psykiskt sjuk på kuppen .. och .. att jag mer och mer börjar tycka det är rent skadligt och opassande att den funktionsnedsatta brodern befinner sig i denna miljö med dessa människor !!!!!

Kan man göra något ?????
Citera
2026-03-19, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Alltså denna människa är sååååååå mkt mer psykiskt sjuk än vi alla förstår tror jag ‼️…..

Hon GÖR ALLT för att få sympati , medlidande och UPPMÄRKSAMHET!

Hon ljuger , bedrar och svartmålar …. Hon är beredd att gå över lik för att upprätthålla fasaden av att vara en HJÄLPLÖST OFFER!

Att folk betalar för detta är så sorgligt .. och ännu mer sorgligt är att mamman med blivit psykiskt sjuk på kuppen .. och .. att jag mer och mer börjar tycka det är rent skadligt och opassande att den funktionsnedsatta brodern befinner sig i denna miljö med dessa människor !!!!!

Kan man göra något ?????
Orosanmälan till soc.
Citera
2026-03-19, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja59
Ja det är en person jag känner som berättade detta för mig
Vilket gym?
Citera
2026-03-19, 18:34
Medlem
Intressant att dom pratar om nån som hela tiden startar trådar och skriver om dom. Var menar dom ens? Här eller bloggbevakning? Det är inte en person som försöker förstöra som dom verkar tro, det är flera olika personer som följt henne och ser hur galen hon är. Och att säga dom ska anmäla den ensdtaka personen (dom säger ”hon”) kommer nog bli svårt då hon inte existerar
Citera
2026-03-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Intressant att dom pratar om nån som hela tiden startar trådar och skriver om dom. Var menar dom ens? Här eller bloggbevakning? Det är inte en person som försöker förstöra som dom verkar tro, det är flera olika personer som följt henne och ser hur galen hon är. Och att säga dom ska anmäla den ensdtaka personen (dom säger ”hon”) kommer nog bli svårt då hon inte existerar
Nån har väl startat konto med mammas bild o namn.
Citera
2026-03-19, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Nån har väl startat konto med mammas bild o namn.

Hon säger ”trådar”. Vad betyder det? Jag tolkar det som skriftliga trådar, inte konton
Citera
2026-03-19, 20:01
Medlem
Citat:
Hon säger ”trådar”. Vad betyder det? Jag tolkar det som skriftliga trådar, inte konton
Jag kan ha missuppfattat - hittar inte deras rant om det nu. Nu är det bara rullator, påskkakor, vitt bröd och tulpaner.
Citera
2026-03-19, 20:06
Medlem
Citat:
Jag kan ha missuppfattat - hittar inte deras rant om det nu. Nu är det bara rullator, påskkakor, vitt bröd och tulpaner.

Dom
Jävla
Påskkakorna
Citera
2026-03-19, 20:16
Medlem
Citat:
Dom
Jävla
Påskkakorna
😝 hahahaha ja du. Har hon ”kommit på” att baka med baaars som ingrediens än?
Citera
2026-03-19, 21:28
Medlem
Citat:
😝 hahahaha ja du. Har hon ”kommit på” att baka med baaars som ingrediens än?

Men typ! Häromdagen var det ProPuds Hallongrotta som man kunde värma och ha glass till, om det räknas.
Citera
2026-03-19, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Men typ! Häromdagen var det ProPuds Hallongrotta som man kunde värma och ha glass till, om det räknas.
Men vilken tur att vi har henne! Vem kunde komma på såna saker själva!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in