2026-03-10, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybish
Hej alla

Har köpt AHK-Cu 50mg samt 10ml Bac vatten.
Har kollat videos på youtube men undrar fortfarande hur jag ska blanda ut det på bästa sätt.

Har någon erfaren tips på hur jag ska fördela 10ml bac vatten med 50mg AHK-Cu? Behöver jag allt eller säg 5 ml bara för att blanda ut 50mg? Ska jag blanda ut allt på en gång?

Tack på förhand
Det beror på dosen du tänker ta och hur många ml injektion du vill att varje dos är.

Jag tycker att en lämplig peptid-injektion är 0,2ml. Så då blandar man ut med 0,2ml vätska per dos man vill ha.

Så om dina 50mg ska vara 10 doser hade jag då blandat i 2 ml i vialen, tex

Vill du ha 50 doser (1mg styck) så får du tänka om lite däremot. Typ stoppa i 4ml och varje dos blir 0.08ml (8 enheter på en insulinspruta). Man blir lite begränsad av storleken på vialen, hur mycket vätska man får ner.
Citera
2026-03-12, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pebro85
Någon som vet vad som hänt med exo? Snart 3 veckor utan paket.

Fick du dina varor till slut? Jag har väntat 2 veckor :/ Första beställningen var inga problem och kom fram på 3 dagar.
Citera
2026-03-12, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atrvexo
Jag är ännu en i ledet som inte fått sin beställning från exo på över en månad. Trist.

Fick du dina varor till slut? Jag har väntat 2 veckor :/ Första beställningen var inga problem och kom fram på 3 dagar.
Citera
2026-03-14, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brojanica
Om någon ger mig ett kurupplägg + lite info på HGH Frag, GHRP-6 och CJC-1295 så agerar jag försökskanin kommande månaden

Har också försökt läsa på lite om just de där tre eftersom de ofta nämns tillsammans i olika forum.

Som jag förstått det studeras GHRP-6 och CJC-1295 främst för hur de påverkar frisättningen av tillväxthormon via hypofysen, medan HGH Frag mest diskuteras i samband med fettmetabolism.

Det mesta jag hittat verkar fortfarande vara djurstudier och tidig forskning, men det är ändå intressant hur ofta just den kombinationen dyker upp i diskussioner.

Är det någon här som faktiskt läst några av studierna eller testat själv och märkt någon tydlig effekt?
Citera
2026-03-15, 14:48
Medlem
flybikess avatar
någon som kört endast cjc 1295 Ipamorelin ?
någon som kan dela med sig om fördelar / nackdelarna ?
Citera
2026-03-16, 11:28
Medlem
yTerms avatar
Retarutide 30mg beställt och är så jävla taggad 🥳
Citera
2026-03-19, 10:08
Medlem
Hej.
Har fått hem retatrutitude och ghk-cu och undrar vart jag ska förvara dom.
Som jag fattar det jag som ligga i frysen om dom är oöppnade. Och när man har blandat det med bac vatten ska det ligga i kylskåp

Tack för svar!
Citera
2026-03-19, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heltkokad
Hej.
Har fått hem retatrutitude och ghk-cu och undrar vart jag ska förvara dom.
Som jag fattar det jag som ligga i frysen om dom är oöppnade. Och när man har blandat det med bac vatten ska det ligga i kylskåp

Tack för svar!
Frystorkad kan förvaras i mörkt svalt utrymme dock rekommenderas kylen..
Kylen både blandat / frystorkat
Frysen om du vill spara det frystorkade i flera år..
Citera
2026-03-19, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superburkeen
Frystorkad kan förvaras i mörkt svalt utrymme dock rekommenderas kylen..
Kylen både blandat / frystorkat
Frysen om du vill spara det frystorkade i flera år..
Tack
Citera
2026-03-28, 17:06
Medlem
bobbybishs avatar
Inväntar reta och bpc kommer köra GOD stack om 1 månad
Citera
2026-04-05, 11:09
Medlem
TjackGudens avatar
Kör med drop-it ögondroppar. Istället för bac vatten, finns det värkligen någon anledning att ha bac vatten? Känns dyrt i onödan?
Citera
2026-04-05, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackGuden
Kör med drop-it ögondroppar. Istället för bac vatten, finns det värkligen någon anledning att ha bac vatten? Känns dyrt i onödan?

Det gör de absolut. BAC vatten förhindrar bakterier att froda under och efter injektionen. Många sajter skickar alltid med BAC vatten, ibland även en spruta eller två. Skulle inte jinxa med att hitta ett alternativ. Du riskerar att denaturera (förstöra) aminosyran och allt blir ett slöseri med pengar :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in