2026-02-16, 13:32
Medlem
zTARFAJTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chippen85
Flashback är dött på gröningsfronten för samtliga butiker, att fråga här är lönlöst speciellt nu när admin låst samlingstråden för gröningar.

Kika på HB, där ser du att butiken du pratar om faktiskt får in gröningar. Finns det andra alternativ? Massor men detta är inte rätt plats att diskutera sådant.

Tusen tack för snabbt svar. Fattar läget. HB ?
MVH
Citera
2026-02-21, 19:30
Medlem
Någon som vet om bpc157 Harmonify är något att ha fattar i te om det är i den stabila formen. Delar kylskåp med andra därav svårt med injekt
Citera
2026-02-22, 23:15
Medlem
är de någon som ha provat bromantane? beställde nyss från exo. tänkte att använda de i ca 4 veckor istället för 400-600mg koffein om dagen, men också för slutexamen. Någon som ha några tips eller erfarenhet med bromantane?
Citera
2026-02-25, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorgrabbenD
är de någon som ha provat bromantane? beställde nyss från exo. tänkte att använda de i ca 4 veckor istället för 400-600mg koffein om dagen, men också för slutexamen. Någon som ha några tips eller erfarenhet med bromantane?

Har testat Bemitil, som är ganska oikr Bromantane.
Funkade bra, men är det för plugg finns nog bättre grejer.
Citera
2026-02-25, 10:37
Medlem
Någon som vet hur def ser ut kring import av peptider som inte är läkemedelsklassade(t.ex. Retatrutide)?

Det bör inte vara olagligt ju, även om man impprterar från utanför EU?
Citera
2026-02-25, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Någon som vet hur def ser ut kring import av peptider som inte är läkemedelsklassade(t.ex. Retatrutide)?

Det bör inte vara olagligt ju, även om man impprterar från utanför EU?

Kollade upp det lite mer, och det är tydligen olagligt.
Citera
2026-02-25, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susisen123
Ja det har jag, funkade utmärkt och köpte också från ställe som gratis reshippar / betalar tillbaka hela kostnaden vid tullbeslag. (Frakten inkluderad) Kom på riktigt fram på 2 veckor tror jag. Har ett till paket påväg just nu (:

Är ny på peptider men har kikat lite på det.
Vad skulle ni säga om dessa?

BPC157
TB500
Retatruride
Enclomphine + Kisspetin
MOTS-c
CJC1295+ipamorelin
Tesamorelin
Ipamorelin
GHK-cu
NAD+
Epithelon
Semaglutide
Sermorelin
Ipamorelin
IGF1
Citera
2026-02-25, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariestad83

BPC157
TB500
Retatruride
Enclomphine + Kisspetin
MOTS-c
CJC1295+ipamorelin
Tesamorelin
Ipamorelin
GHK-cu
NAD+
Epithelon
Semaglutide
Sermorelin
Ipamorelin
IGF1
Vad är frågan haha? Det beror ju på vad man är efter för resultat? Iallafall kan jag säga att jag inte rekommenderar att ta bpc eller tb om du inte specifikt tar det efter en skada /operation under en kort period. (Några månader max) Alla ”relin” är MYCKET sämre versioner av hgh.
Citera
2026-02-26, 20:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorgrabbenD
Jag använder Bromantane de dagar jag inte tar Elvanse, hittills är det det bästa substitutet jag har stör på.
Citera
2026-02-28, 00:04
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariestad83

BPC157
TB500
Retatruride
Enclomphine + Kisspetin
MOTS-c
CJC1295+ipamorelin
Tesamorelin
Ipamorelin
GHK-cu
NAD+
Epithelon
Semaglutide
Sermorelin
Ipamorelin
IGF1

Förklara hur du tänker nu, hur ska vi kunna komma med någon form av råd utan att veta vad dina mål är och var du är idag (kroppsligt)?

Men för att ge dig ett "svar", så är det bra peptider...
Citera
2026-03-05, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomasol
Peptider är korta kedjor av aminosyror, de byggstenar som proteiner är uppbyggda av.

Så du påstår det är läkemedel.....

Läkemedel är ämnen som används för att förebygga, lindra eller bota sjukdomar, eller för att hjälpa vid diagnos, och måste vara godkända av myndigheter som Läkemedelsverket och säljas via apotek.

Ställ din fråga i någon annan tråd.....

När det kommer till t.ex. import av peptider så är de Svenska lagarna lite luddiga tyvärr.

Om jag förstått det rätt, så finns det ingen direkt lista över vad som räknas som/inte räknas som läkemedel, utan detta beror först och främst på vilken effekt ämnet har på kroppen.

Skulle säga att de går efter:

"Produkter som återställer, korrigerar eller modifierar fysiologiska funktioner genom farmakologisk, immunologisk eller metabolisk verkan.".

Detta gäller endast vid import givetvis. Läkemedel som inte är narkotika/dopingklassade är i regel inte olagliga att köpa från källor inrikes.
Citera
2026-03-10, 15:47
Medlem
bobbybishs avatar
Hej alla

Har köpt AHK-Cu 50mg samt 10ml Bac vatten.
Har kollat videos på youtube men undrar fortfarande hur jag ska blanda ut det på bästa sätt.

Har någon erfaren tips på hur jag ska fördela 10ml bac vatten med 50mg AHK-Cu? Behöver jag allt eller säg 5 ml bara för att blanda ut 50mg? Ska jag blanda ut allt på en gång?

Tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in