2026-03-14, 17:05
Medlem
Hellvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenotyp
Tänk att leva tillsammans med någon med Matbögens personlighet. Måste vara skönt för henne att bo solo nu!

Har ni också noterat hans fräscha nerbitna naglar?
Ser framför mig att han sitter och tuggar på naglarna i frustration när han läser i denna tråden.
Citera
2026-03-15, 13:34
Avslutad
Har han skiljt sig med sin fruga och blivit ihop med Louise som han reser till Japan med?

Kollade på videon han la ut för ett år sen när dom var i Japan. Fan heller att dom bara är branschkollegor. Det lyser kärlek i ögonen på dom.

Får hoppas att ex frun inte hatar honom när hon fått reda på att han vänstrat med Louise i typ 1,5 års tid
Citera
2026-03-15, 18:26
Medlem
Fenotyps avatar
Kan rekommendera Skiljsmässogeek på Reddit:

Stor humor utlovas!
Citera
2026-03-15, 18:31
Medlem
Fenotyps avatar
Sen en annan sak, ser fan ut som hans skurit sig i handleden på thumbnailen till Big Arch samt även om man kollar videon.
Citera
2026-03-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetingenting1
Har han skiljt sig med sin fruga och blivit ihop med Louise som han reser till Japan med?

Kollade på videon han la ut för ett år sen när dom var i Japan. Fan heller att dom bara är branschkollegor. Det lyser kärlek i ögonen på dom.

Får hoppas att ex frun inte hatar honom när hon fått reda på att han vänstrat med Louise i typ 1,5 års tid

Förstår inte hur hans fru har stått ut med honom alla dessa år, stackars kvinna! Man undrar ju vilket liv hon haft med denna psykopat?
Den där Louise har hängt med honom bara för att få lite youtube tid och likes, finns inte en chans att hon skulle stå ut med honom annars, hon har garanterat särat på bena för de också.
Citera
2026-03-16, 22:13
Medlem
flezks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nja, deras 'relation' känns enbart professionell. Två kreatörer som ibland gör videos tillsammans för att boosta varandras kanaler. På samma sätt som när Johan och David Kringlund gör videos.

Blir ofta den här typen av snack när Matgeeken gör videos på löpande band med samma kreatörer. När han t.ex. hängde mycket med kameramannen Andreas, så var han smygbög.

Jag tror du hade fel och jag hade rätt haha! Nu har de visst skilt sig, så min teori verkar alltmer trolig
Citera
2026-03-17, 00:03
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flezk
Jag tror du hade fel och jag hade rätt haha! Nu har de visst skilt sig, så min teori verkar alltmer trolig
Jodå, visst ökar chansen att ett liiiitet snäpp i.o.m. skilsmässan. Det kan man ju inte förneka.

Bara för tydlighetens skull, vilken av kvinnorna i Matgeekens liv är det du tänker på? Louise eller tjejen på lagret? Du länkade till en bild på Louise, samtidigt som du i ditt inlägg skrev 'yngre assistent', vilket mer låter som den nya tjejen, Mirella. Utgick från att det var Louise, men det kanske var Mirella du tänkte på? Louise är långt ifrån Geekens assistent.

Hur som haver, skulle ändå bli mycket förvånad om det skett något sexuellt mellan Johan och Louise. Tycker deras relation ger Erik Niva och Linn Nordström-vibbar, mer än nånting annat.
Citera
2026-03-17, 07:31
Medlem
flezks avatar
Citat:
Jodå, visst ökar chansen att ett liiiitet snäpp i.o.m. skilsmässan. Det kan man ju inte förneka.

Bara för tydlighetens skull, vilken av kvinnorna i Matgeekens liv är det du tänker på? Louise eller tjejen på lagret? Du länkade till en bild på Louise, samtidigt som du i ditt inlägg skrev 'yngre assistent', vilket mer låter som den nya tjejen, Mirella. Utgick från att det var Louise, men det kanske var Mirella du tänkte på? Louise är långt ifrån Geekens assistent.

Hur som haver, skulle ändå bli mycket förvånad om det skett något sexuellt mellan Johan och Louise. Tycker deras relation ger Erik Niva och Linn Nordström-vibbar, mer än nånting annat.

Menade Louise, får känslan av att hon är typ den kvinnliga versionen av Johan. Jag hoppas verkligen de har knullat för bådas skull..
Citera
2026-03-17, 09:04
Avslutad
Ja, alltså dom är ju ett par nu. Johan kommer gå ut med det när exfruns bouppteckning är klar.

Citat:
Ursprungligen postat av Diablo6666
Förstår inte hur hans fru har stått ut med honom alla dessa år, stackars kvinna! Man undrar ju vilket liv hon haft med denna psykopat?
Den där Louise har hängt med honom bara för att få lite youtube tid och likes, finns inte en chans att hon skulle stå ut med honom annars, hon har garanterat särat på bena för de också.
Citera
2026-03-17, 09:05
Avslutad
Citat:

Johan och Louise är ett par sedan 1 års tid.
Citera
2026-03-17, 09:51
Medlem
Vore kul att se en collab mellan Matgeek och Lars Wilderäng. Två av Sveriges absoluta värsta narcissister.
Citera
2026-03-17, 10:02
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ja, alltså dom är ju ett par nu. Johan kommer gå ut med det när exfruns bouppteckning är klar.
Jahaja, vilken ny information har du kommit över de senaste dagarna, eftersom du för bara två dagar sedan skrev följande här i tråden:
Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in