Citat:
Ursprungligen postat av
Karman
Varför är du så irriterad hela tiden? Vad blir bättre av det? Snarare är det ditt blodtryck som säkerligen inte mår bra av det, helt utan nytta för dig.
När sa jag att jag var viktig?
"Varför blir du irriterad?" frågar han när han fått förklarat för sig flertal gånger att jag har noll intresse i att diskutera glädjekalkyler och att du inte förstår frågeställningen.
Extra roligt att du dessutom
upprepar att du inte förstår frågeställningen och din önskan om att jag skall bemöta dina dumma glädjekalkyler, lol.
Och lär dig läsa, jag skrev att du
tror dig vara så viktig eftersom du anser att jag måste bemöta dina efterblivna argument, besvara dina frågor och stärka "min sak" trots att du både saknar betydelse för mig och blivit motbevisad.
Motbevisning som du, exakt som jag sade, vägrar ta till dig eftersom du tror att dina kalkyler väger tyngre än företag som bokstavligt talat jobbar med analys av bostadsmarknaden...
Du får kämpa hur mycket du vill med detta och bevisbördan för att du har rätt ligger på
dig, det är inte upp till mig att motbevisa dina dumma påståenden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Karman
Först då kan jag ta dig på allvar.
Och jag bryr mig om vem/vad du tar på allvar för att?
Du är en person som hängt på flashback sedan 2009, du misslyckas med att läsa en artikel på 1 A4 sida, du länkar artiklar som motbevisar ditt argument och du tror att din glädjekalkyl över att det
går att köpa en bostad på något sätt motbevisar svårigheterna på bostadsmarknaden...
Ingen bryr sig om vad du tycker och du övertygar ingen som är bättre påläst än dig själv. Antingen så förstår du detta eller så gör du inte det, jag bryr mig inte om vilket men du förtjänar ingen uppmärksamhet eller att få dina "argument" bemötta för de är lika värdelösa som dina åsikter.
Du kom till mig och påstod att något var bevisat, du misslyckas sedan att bevisa det hela och på vägen bevisar du din inkompetens och att du inte förstår problematiken.
Du kanske borde överväga vem som skulle ta dig på allvar istället