2026-03-14, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Måste få berömma dig för detta inlägg, så jäkla träffsäkert och roliga kommentarer. Jag skrattade högt 😂😂
Jamen tack, kände mig lite elak men ibland är det skönt att få ventilera och spy ut sig det man tänker.
Citera
2026-03-14, 19:09
Medlem
ABB87s avatar
En av deltagarna har flyttat till Sthlm

Citera
2026-03-14, 19:28
Medlem
Men hörni… Vad är det med den där Daniel? Han är plastikopererad och har han gjort hårtransplantation i ansiktet?? Han är skum… Sen har ju Ronja talfel och kan inte säga R… Det är lite underligt med vuxna människor som inte tar tag i sånt, tycker jag… Och Ellen…varför ställde hon ens upp i programmet?
Citera
2026-03-14, 19:32
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Jamen tack, kände mig lite elak men ibland är det skönt att få ventilera och spy ut sig det man tänker.

Ang ursprung, såg på Lars-Eriks Instagram att hans far är svensk och den avlidne modern var colombianska. Så chile var inte långt ifrån!
Citera
2026-03-14, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Jag som är "lite äldre" såg fram emot att se, tror han heter Christoffer 43 år men såg bara honom i nån typ minnesstund! Lite tråkigt att det bara fokuseras på vissa faktiskt. Men i förra säsongen så, förutom paren vi fick se, var det ju ett par till som hittade varandra men som inte "följdes" pga det var för lite drama. Dock kunde man visat mer av alla i kapslarna, enligt mig..
Nästan alla är väl 30+ och en hel del 35+, vad gör skillnaden till 43 för roll, var han snygg eller, därför du ville se honom? 🤣 ja, tyvärr fokuserar de bara på bildade paren, i amerikanska omgången som precis sänds men även förr har jag för mig de även följer en del "nästanpar" och man får intryck av att det är rätt många där och dejtar. Särskilt när det "bara" blev fem par kunde de ju visat läget i loungerna lite mer också. Nu kändes det som vissa konstellationer uppstod ur intet, brukar ju vara en process. Vissa brukar ju vara välsigt populära också, inga sådana i år tro eller visade de det inte..
Citera
2026-03-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ang ursprung, såg på Lars-Eriks Instagram att hans far är svensk och den avlidne modern var colombianska. Så chile var inte långt ifrån!
Nej, det var ju nära, tycker han påminner om någon utseendemässigt men kommer inte på vem.. ronjas mamma verkar iaf varit svensk, pappan vet jag inte var han kommer ifrån, verkar inte vara med i bilden eller gillar hon bara inte att visa upp familjemedlemmar på instagram. Var mest vänner och fest där med undantag av ett par inlägg om hennes (döda) mamma..
Citera
2026-03-14, 20:59
Medlem
Citat:

Tar bort denna kommentar då jag hittade den själv
Citera
2026-03-14, 21:55
Medlem
Är de någon som vet ifall Lars-Erik jobbar på bup akuten i Stockholm?? Typ 90% säker på att jag träffat honom där
Citera
2026-03-14, 22:40
Medlem
coconutoils avatar
.
Senast redigerad av coconutoil 2026-03-14 kl. 22:56.
Citera
2026-03-14, 22:53
Medlem
dialektikers avatar
Läskig Daniel är. Han säger att han inte är djup, för att han inte upplevt något trauma, men hela han är ett instabilt trauma med sin passiva aggressivitet.😱
Citera
2026-03-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag talar för hela den kvinnliga befolkningen när jag säger att det är obegripligt att Aron någonsin varit singel.

Tala inte för mig. Skulle du mena att det var lika obegripligt om han var 36 cm kortare?
Citera
2026-03-15, 11:04
Medlem
discomusens avatar
https://youtu.be/mf_XDzl_eTY

Aniela i idol 2014.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem