2026-03-12, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Men hon har ju bara lagt ut det någon enstaka gång
Hur skulle hon annars jobba av att springa på löpband? 😄
Citera
2026-03-12, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsol22
Håller med!!!!! Undra verkligen hur hennes dag ser ut när den gått i ett

Hahaha Hanna har varit min guilty pleasure i fem år! Det tar aldrig slut 😅
Citera
2026-03-12, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Hur skulle hon annars jobba av att springa på löpband? 😄
Ingen aning 😄
Citera
2026-03-12, 07:30
Medlem
Nere i 66,5 nu
Citera
2026-03-12, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Hur totalt ohändig är man om man inte ens vet att dörrarna går att justera. Plocka ner dem och sätta upp skynken istället…. Herregud

Haha.. skyller hellre på att väggarna är sneda 😂
Citera
2026-03-12, 08:21
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladlusbus
Den ursprungliga garderoben är väl smockfull med alla kläder hon köpt men aldrig använder. Så istället för att rensa ses en möjlighet att köpa mer saker för att göra om Kebabs rum till en klädkammare.
Är väl iofs bra om hans grejer slapp stå där, att köra kontorsstol på den mattan är inte bästa kombon...
De borde väl lägga sin energi på att köpa en ordentlig säng till Kebab? Sist hon nämnde deras sovsituation så sov han på soffan varje natt pga snarkningar som väcker Lars. Han får inte ens ha en säng. Kebaben förtjänar bättre!
Citera
2026-03-12, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Lever Hanna Theorin på sin Instragram, eller hur försörjer hon sig?
Är lite konfunderad över hur någon jag aldrig hört talas om kan ha en tråd om sig på flera tusen sidor på flashback, är hon känd på något sätt eller udda och kontroversiell eller vad är grejen?

Eller är det bara den klassiska svenska vänsterextremist-avundsjukan som är i farten nu igen, att man bara "måste" snacka skit om alla som är lyckligt lottade genom att de tjänar pengar och har det bra utan att behöva slita som en lågavlönad fabriksarbetare?

Hon är udda. Läs några sidor i tråden så förstår du kanske
Citera
2026-03-12, 09:17
Medlem
Citat:
Lever Hanna Theorin på sin Instragram, eller hur försörjer hon sig?
Är lite konfunderad över hur någon jag aldrig hört talas om kan ha en tråd om sig på flera tusen sidor på flashback, är hon känd på något sätt eller udda och kontroversiell eller vad är grejen?

Eller är det bara den klassiska svenska vänsterextremist-avundsjukan som är i farten nu igen, att man bara "måste" snacka skit om alla som är lyckligt lottade genom att de tjänar pengar och har det bra utan att behöva slita som en lågavlönad fabriksarbetare?

Vad i hela friden har vänsterextremist med saken att göra?????
Citera
2026-03-12, 09:30
Medlem
Citat:
Okej? Förklarar ju inte saken att random folk sitter och skriver flera tusen sidor om henne, udda människor finns det gott om, så jag tror jag håller mig till min teori att det är ren avundsjuka som är orsaken en avundsjuka på att hon har det bättre ställt än majoriteten av alla som skriver löpmeter i denna tråd

Alla ni kanske ska lägga er tid och energi och fokus på att se till att ni själva får det bättre ställt än att spendera all er tid på att gnälla på såna som Hanna?

Prioriteringar i livet, ni vet

"För såna som har ett liv med jobb och andra intressen utöver youtubern Anjo så är det omöjligt att offra 1h om dagen på sånt här så det är ingen nackdel för någon att det blir några dagars uppehåll då och då

Det är bara misslyckade hjon som går på soc och som sitter hemma i soffan hela dagarna för de har inga intressen vänner eller andra aktiviteter att fylla sina dagar med som klarar av att titta på timmar av youtube från samma youtuber varje dag, då pratar vi alltså om den klick samhällsavskräp vars enda sysselsättning är att kolla på skilleras flera timmar om dagen. Sinnessjuka människor utan självinsikt"

Intressant att du tycker det med om oss tanke på ditt ovan inlägg plus över 140 sidor med inlägg
Citera
2026-03-12, 10:08
Medlem
Anmäl bara OT, ingen idé att svara
Citera
2026-03-12, 11:28
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Anmäl bara OT, ingen idé att svara
Precis 🙌

Och återigen så finns de ju flera skäl till HTs långa tråd som inte har med avundsjuka att göra 😂😂
Citera
2026-03-12, 11:33
Medlem
Citat:
Okej? Förklarar ju inte saken att random folk sitter och skriver flera tusen sidor om henne, udda människor finns det gott om, så jag tror jag håller mig till min teori att det är ren avundsjuka som är orsaken en avundsjuka på att hon har det bättre ställt än majoriteten av alla som skriver löpmeter i denna tråd

Alla ni kanske ska lägga er tid och energi och fokus på att se till att ni själva får det bättre ställt än att spendera all er tid på att gnälla på såna som Hanna?

Prioriteringar i livet, ni vet
Och vad exakt tänker du att vi skulle vara avundsjuka på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in