Citat:
Ursprungligen postat av
Ioniq6
Okej? Förklarar ju inte saken att random folk sitter och skriver flera tusen sidor om henne,
udda människor finns det gott om, så jag tror jag håller mig till min teori att det är ren avundsjuka som är orsaken en avundsjuka på att hon har det bättre ställt än majoriteten av alla som skriver löpmeter i denna tråd
Alla ni kanske ska lägga er tid och energi och fokus på att se till att ni själva får det bättre ställt än att spendera all er tid på att gnälla på såna som Hanna?
Prioriteringar i livet, ni vet
"För såna som har ett liv med jobb och andra intressen utöver youtubern Anjo så är det omöjligt att offra 1h om dagen på sånt här så det är ingen nackdel för någon att det blir några dagars uppehåll då och då
Det är bara misslyckade hjon som går på soc och som sitter hemma i soffan hela dagarna för de har inga intressen vänner eller andra aktiviteter att fylla sina dagar med som klarar av att titta på timmar av youtube från samma youtuber varje dag, då pratar vi alltså om den klick samhällsavskräp vars enda sysselsättning är att kolla på skilleras flera timmar om dagen. Sinnessjuka människor utan självinsikt"
Intressant att du tycker det med om oss tanke på ditt ovan inlägg plus över 140 sidor med inlägg