Citat:
Ursprungligen postat av
Realdoll00
Sett senaste avsnittet!
Hjälp - Bianca ska nu "medla" mellan P och C. Snacka om att vara hans flying monkey.
Det sista P behöver höra är Bs sårade BARN i detta. Snacka om att blanda ihop begreppen...
CB är en vuxen man! Han är 60 år gammal och välkomnar sin bonusdotters utsträckta hand. En ung kvinna som ska "hela dom" för att läka själv.
Hjälp, är förnamnet... De får väl göra som dom vill men med den miljonpubliken så blir ju budskapet riktigt skevt.
Pernilla - du har all rätt i världen att sätta gränser mot människor som vill förändra dig!! Alt. är ju att den personen lämnar om det är så hemskt... Men det vet vi nog att CB ALDRIG kommer att göra. Läs på om "flying monkeys"...
Bianca håller ju hela tiden på att martyra sig angående sin barndom. Jag tror inte det finns en scen hon är med i Wahlgrens värld där hon inte släpper någon kommentar om hur synd det är om henne, att hon blir behandlad på ett visst sätt, men att hon har släppt det nu. Hade hon släppt det skulle hon inte hela tiden hålla på att nämna det.
Nu ser hon Bauer som ett offer för Pernilla, precis som hon själv.
Om jag vore Pernilla skulle jag känna mig väldigt obekväm med att dessa två människor går ihop emot mig.
Någon gång måste Bianca släppa det och kan hon inte släppa det borde hon låta Pernilla vara. Pernilla har insett att hon gjorde fel, men det var för längesedan och hon borde inte behövas påminnas om det varje dag.
Emilio som lämnade familjen och bodde utomlands när barnen var små verkar inget barn vara bitter över.
Nej han är en superförälder vars efternamn man valde framför den förälder som faktiskt var där för dom varje dag.