2026-03-09, 18:24
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Jag har skrivit i tråden förut. Jag har träffat pappan när han omsatte lite av Olofs egendomar för kanske 10 år sedan. Extremt proper representativ välklädd person med hög svansföring, ser ut som en advokat. Men säger underliga saker och har i princip noll bakom pannbenet och stort behov av pengar, som det visade sig när jag slutförde affären.
Så Olofs pappa är tom bakom pannbenet och mamman är mytoman?

Vi får fråga någon expert på ärftlighet för att bena ut om detta kan ha gått i arv till Olof.
Citera
2026-03-09, 18:27
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Så Olofs pappa är tom bakom pannbenet och mamman är mytoman?

Vi får fråga någon expert på ärftlighet för att bena ut om detta kan ha gått i arv till Olof.
50% av en persons egenskaper är ärvda av föräldrar och 50% kommer från uppväxten med kompisar och skola.
Citera
2026-03-09, 18:30
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
50% av en persons egenskaper är ärvda av föräldrar och 50% kommer från uppväxten med kompisar och skola.

Ok. Jag gissar att Olofs gener kanske spelat in i så fall. Rent objektivt är det väl bara två människor i världen som tycker Olof är lyckad och det är Giantsquid här på FB och Olof själv?
Citera
2026-03-09, 18:33
Avstängd
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Ok. Jag gissar att Olofs gener kanske spelat in i så fall. Rent objektivt är det väl bara två människor i världen som tycker Olof är lyckad och det är Giantsquid här på FB och Olof själv?
Kanske, men Olofs kärlek för sig själv motsvarar nog 100-tals vänner!

Den som bara läst i slutet på tråden bör läsa början där Olof i flera radiointervjuer (TV?) säger sig ha som mål att bli miljardär. Inte miljonär. Fascinerande av en 18-åring som faktiskt då var klädd som sin 40-åriga pappa i en av intervjuerna. Då kände man inte till hans personlighet och man trodde faktiskt lite på vad han sa.
Senast redigerad av Paris24 2026-03-09 kl. 18:36.
Citera
2026-03-11, 23:29
Medlem
Olofs hatare hoppas att han kommer leva fattig efter fängelset och ta självmord av skam men själv tror jag han kommer äta kungskrabba på sin lyxyatch i Marbella efter att han flugit dit i sitt privatplan från Miami eller lägenhet i Dubai, sedan kommer vi självklart få en hel del feta videosläpp, intervjuer, dokumentärer, vloggs, böcker, poddar, vodka, serietidningar, kryptovalutor och mobiler.

Han har bara börjat och kommer leva ett långt liv till 100 år. Snart har han 6pack också och är rippad samt kommer outmogga asu frat leader och göra Clavicular avis.
Citera
2026-03-12, 01:05
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Olofs hatare hoppas att han kommer leva fattig efter fängelset och ta självmord av skam men själv tror jag han kommer äta kungskrabba på sin lyxyatch i Marbella efter att han flugit dit i sitt privatplan från Miami eller lägenhet i Dubai, sedan kommer vi självklart få en hel del feta videosläpp, intervjuer, dokumentärer, vloggs, böcker, poddar, vodka, serietidningar, kryptovalutor och mobiler.

Han har bara börjat och kommer leva ett långt liv till 100 år. Snart har han 6pack också och är rippad samt kommer outmogga asu frat leader och göra Clavicular avis.

"sitt privatplan från Miami" kan bli jävligt svårt då han är bannad från USA resten av livet men annars så tror jag att du har helt rätt i allt du säger.....
Citera
2026-03-12, 01:09
Medlem
bogerts avatar
Citat:
...var klädd som sin 40-åriga pappa ...

Är inte tshirt-fettot 40 år nu? Var pappa ochså en tshirt oman? Går fetman ochså i arv?
Citera
2026-03-12, 08:46
Medlem
Kommer Svetlana med några uppdateringar på Insta? Hon har bannat mig, men sist jag såg ett inlägg bodde hon på Jumeirah, som är en lyxhotellkedja där priserna ligger runt 10 000 kr per natt. Att Olof har svårt att betala kan kanske bero på att Svetlana har spenderat pengarna. Att bo på lyxhotell i flera år är inte billigt.
Citera
2026-03-12, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Kommer Svetlana med några uppdateringar på Insta? Hon har bannat mig, men sist jag såg ett inlägg bodde hon på Jumeirah, som är en lyxhotellkedja där priserna ligger runt 10 000 kr per natt. Att Olof har svårt att betala kan kanske bero på att Svetlana har spenderat pengarna. Att bo på lyxhotell i flera år är inte billigt.

Vad heter hon på Instagram?
Citera
2026-03-12, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inlagdsill
Vad heter hon på Instagram?
svetlana_gustafsson
Citera
2026-03-12, 11:26
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975

Inget nytt sen dess.
Citera
2026-03-12, 11:27
Avstängd
Tjackifers avatar
finns det nån info på hur det går för Olof k?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in