2023-08-18, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Miljardären El Lobo som snattar och glider runt i urtvättad Champion hoodie. Tog han verkligen tåget till Norrland och skulle leverera 1kg amfetamin och blir stoppad av polisen för han skapat uppmärksamhet på tåget och polisen får ingripa?

Han måste omyndigförklaras.

Haha rejäl slakt från Kinesen på El Lobo från videon i tidigare inlägg.

Skrämmande likt beteende på Golof och Snattaren. Söker upp (stalkar) kändisar för en autograf/bild och insinuerar senare att dem är bästa vänner som gör business ihop.
Citera
2023-08-18, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
På vilket sätt då? Fattas bara att de drar ner brallorna på honom och lägger krokben på killen så är förnedringen fullbordad. ”Jag är från Kortedala”, mm, även om han var det, OCH? Finns ingenting i Kortedala att vara rädd för, kanske zigenarna på Kvibergs marknad…

Upplever det som att Olof inte ens hör vad de säger eller?
Citera
2023-08-18, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndrewScott2221
Upplever det som att Olof inte ens hör vad de säger eller?

Ja, han tror garanterat det är ”fans” som är glada att se honom! Annars hade han inte gått fram till bilen ens, feg som han är.
Citera
2023-08-18, 13:32
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Ja, han tror garanterat det är ”fans” som är glada att se honom! Annars hade han inte gått fram till bilen ens, feg som han är.

Han blir under 1 minut kallad för tjockis horunge och ska bli knullad av dom 😂
Citera
2023-08-18, 13:45
Någon som har info om tillslaget i Östersund. Lite konstigt att varken polis eller LT noterat
Citera
2023-08-18, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Någon som har info om tillslaget i Östersund. Lite konstigt att varken polis eller LT noterat

Noterat vadå?
Citera
2023-08-18, 14:28
Medlem
XtraXs avatar
Nu har jag i stort sett noll erfarenhet av att frakta droger men hade det inte varit bättre att köra från Sthlm till Östersund med egen bil?
Citera
2023-08-18, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Nu har jag i stort sett noll erfarenhet av att frakta droger men hade det inte varit bättre att köra från Sthlm till Östersund med egen bil?
Haha nej det är det som är så ofantligt misslyckat. Det är det absolut bästa sättet eftersom det inte förekommer inrikeskontroller typ motsvarande trafikkontroll som för bilar. Eller att en polisbil flaggar bilen av någon anledning de hittar på. Det är i princip riskfritt just för att man inte kan störas av någon annan ............. Ifall man bara sköter sig
Citera
2023-08-18, 14:35
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Knappast någon av dom luffarna som har körkort, än mindre chans att dom har tillgång till bil. Bussbiljetterna var säkert slutsålda så dom fick ta det dyrare alternativet, tåg.
Citera
2023-08-18, 14:38
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Noterat vadå?

Typ häktningsorder eller någon annan medial uppmärksamhet än Fb
Citera
2023-08-18, 14:55
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massooddon
Haha nej det är det som är så ofantligt misslyckat. Det är det absolut bästa sättet eftersom det inte förekommer inrikeskontroller typ motsvarande trafikkontroll som för bilar. Eller att en polisbil flaggar bilen av någon anledning de hittar på. Det är i princip riskfritt just för att man inte kan störas av någon annan ............. Ifall man bara sköter sig

Menar det 😁. Totalt misslyckat på alla fronter, fast nu var det ju iofs bra att de fuckade upp allt och åkte dit.

Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Knappast någon av dom luffarna som har körkort, än mindre chans att dom har tillgång till bil. Bussbiljetterna var säkert slutsålda så dom fick ta det dyrare alternativet, tåg.

Kan nog vara så fast nästan för mig att man sett Fridell köra bil på nån gammal instagram story. Motorcykel har han åtminstone kört/ägt.
Citera
2023-08-18, 15:11
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Är detta ett tecken på att gud hörde mina böner?!😂👍HALLELUJA!

Haha ska bli riktigt roligt att läsa denna fup.
Nu får han visa vilken tuffing han verkligen är, ha det så kul på kåken din pajas.

De kommer ju syna fjanten med en gång. Han får nog ta en isolering på egen begäran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in