2026-03-08, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Fin tjej, och det är ju trevligt att se att vi har flera artister som inte bara tar sig fram på utseende, eftersom någon nämnde hennes sång.

Tycker inte heller att framträdandet var porrigt direkt, så jag tror inte att svenska flickor kommer att få några större problem med det.

Dock tror jag inte att den här låten kommer att bli en ny bastu, då den för mig känns som mer allmän pop.

Kul för Felicia dock och jag önskar henne lycka till som artist och i livet.
Samma här, en ganska häftig resa att hon börjar som Fröken snusk, blir kickad av sin manager och då kliver det fram en artist som har en helt fantastisk röst.

Verkar vara en kul tjej också, kan tänka mig att det blir mycket skratt när man hänger en kväll med henne.
Citera
2026-03-08, 18:07
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Haha, försökte välja mina ord väl men menade bara en kul tjej att hänga med oavsett sammanhang, inget mer än så!

Visst är hon välväxt och ser bra ut, men så är det med de flesta, oss män också.

Det är bara bra om det dyker upp nya sångare/sångerskor.

Och hon verkar verkligen ha humor.
Citera
2026-03-08, 19:21
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
https://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/kaxiga-orden-om-israel/
Hur läser du??
Jag läser inte ditt

– Jag tycker inte att det är bra att Israel får delta. Tankarna har funnits på hur jag ska göra och om jag ska åka överhuvudtaget, men jag har landat i mitt beslut. Jag åker och sedan får jag väl se till att de inte vinner, säger hon med ett skratt.
Jag läser
Asså mina tuttar väger sex kilo
EDIT
Jo nu ser jag ditt citat!
Är pappan palle!?
Citera
2026-03-08, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Hon ser ut att ha silikontuttar och mycket fillers och så, någon som kan bekräfta?

Nej hon har bara stora bröst gener. De finns de med.
Citera
2026-03-08, 19:48
Medlem
Hennes låt är ett plagiat ..sök...låten cause. Every time we toutch.......sorry men det hörs lång väg med cascada.....man hör direkt att det är den gamla hiten..hon kommer inte vinna
Senast redigerad av Elins92 2026-03-08 kl. 19:59.
Citera
2026-03-08, 19:53
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Hennes låt är ett plagiat ..sök...låten cause. Every time we tatsh........sorry men det hörs lång väg
Eller hur? Första jag tänkte på när jag hörde det var att den lät som Cascada.
Citera
2026-03-08, 19:56
Medlem
Citat:
Hennes låt är ett plagiat ..sök...låten cause. Every time we tatsh........sorry men det hörs lång väg
Nej. Inte alls.
Citera
2026-03-08, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Hur läser du??
Jag läser inte ditt

– Jag tycker inte att det är bra att Israel får delta. Tankarna har funnits på hur jag ska göra och om jag ska åka överhuvudtaget, men jag har landat i mitt beslut. Jag åker och sedan får jag väl se till att de inte vinner, säger hon med ett skratt.
Jag läser
Asså mina tuttar väger sex kilo
EDIT
Jo nu ser jag ditt citat!
Är pappan palle!?

Det kommer sluta med att Felicia och Israels Bettan blir kära i varandra och kommer ha sex backstage efter hon vunnit hela skiten.

He is hot like she is. Lyssna bara på Noam Bettans låt Madame. Tyvärr är det inte den han kommer sjunga under Esc. Tabbe.

Men to be continued.
Senast redigerad av Singoallaa 2026-03-08 kl. 20:15.
Citera
2026-03-08, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Hon har silikon, vill minnas att hon även opererade till sig en barbiefitta på inrådan av Gozzi för några år sedan.
Varför behöver hon operera till en streckfitta? Hon dansar ju inte naken direkt?
Man ser ju ändå inte hur en fitta ser ut med kläder på eller?
Citera
2026-03-08, 20:01
Medlem
Citat:

Den påminner lite men det är så pass lite så det räknas ju inte som plagiat. Ska man vara så petig och påstå att det är plagiat börjar det bli löjligt.
Citera
2026-03-08, 20:03
Medlem
Men hennes förra chef gozzi...ligger nog och gråter i kudden nu..han ligger nog i fosterställning
Senast redigerad av Elins92 2026-03-08 kl. 20:05.
Citera
2026-03-08, 20:04
Medlem
Citat:
Men hennes förra chef...ligger nog och gråter i kudden nu
Han är en jävla byfåne.

Det var det bästa som kunde hänt henne.

Hon är helt grym.
Senast redigerad av Singoallaa 2026-03-08 kl. 20:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in