2026-03-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Hon ser ut att ha silikontuttar och mycket fillers och så, någon som kan bekräfta?
Tror inte hon har silikon. Dom är stora på grund av hennes kurvighet som jag personligen tycker är snyggare än dagens många anorektiker.
Citera
2026-03-08, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingDuck
Tror inte hon har silikon. Dom är stora på grund av hennes kurvighet som jag personligen tycker är snyggare än dagens många anorektiker.
Njae tycker man anar silikonrundhet och ej äkta tuttar. Du borde kolla upp mer om silikon. Hennes rör sig inte dom naturliga och de har inte naturlig form heller och ser silikonrand när hon har urringat
Citera
2026-03-08, 15:21
Medlem
Citat:
Kollade fler bilder och hon har garanterat silikon
https://share.google/4eStIsz0kTGT0ZkvW
Här ser du tydligt att det ej är äkta bröst
Citera
2026-03-08, 15:21
Medlem
Citat:
Njae tycker man anar silikonrundhet och ej äkta tuttar. Du borde kolla upp mer om silikon. Hennes rör sig inte dom naturliga och de har inte naturlig form heller och ser silikonrand när hon har urringat
Går ju att forma brösten väldigt bra med olika typer av BH skal du veta.
Citera
2026-03-08, 15:32
Medlem
Citat:
Jag tror inte hon har silikon som sagt men inte omöjligt heller.
Men man kan lätt forma bröst väldigt bra i BH, baddräkt eller bikini överdel nuförtiden.
Citera
2026-03-08, 15:45
Medlem
Felicia gjorde ett jättebra framträdande, är en fantastisk, talangfull artist och förtjänar segern.

Nu ojar sig många över Rasmus Gozzi vilket är orättvist, han investerade i artisten och även om sammarbetet avbröts utan hans investering hade aldrig Felicia fått chansen och definitivt inte fått lyfta sångfågeln igår. Det är lite samma sak som med Bert Karlsson på 80-talet, han skapade många artister, affärer krockade med artistiska ambitioner och egon, avtal bröts för att artisterna inte förstod branschen, trodde de kunde göra bättre ifrån sig på egen hand. Bert Karlsson har många gånger uppskattat Carola, för hon förstod detta, motsatsen var Herreys som trodde de kunde erövra världen på egen hand vilket inte gick så bra....
Citera
2026-03-08, 16:10
Medlem
Citat:
Går ju att forma brösten väldigt bra med olika typer av BH skal du veta.

Hon har silikon, vill minnas att hon även opererade till sig en barbiefitta på inrådan av Gozzi för några år sedan.
Citera
2026-03-08, 16:19
Medlem
Citat:
– Jag tycker inte att det är bra att Israel får delta. Tankarna har funnits på hur jag ska göra och om jag ska åka överhuvudtaget, men jag har landat i mitt beslut. Jag åker och sedan får jag väl se till att de inte vinner, säger hon med ett skratt.

https://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/kaxiga-orden-om-israel/
Senast redigerad av tedshiro 2026-03-08 kl. 16:21.
Citera
2026-03-08, 17:01
Medlem
Eroxxss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Hon har silikon, vill minnas att hon även opererade till sig en barbiefitta på inrådan av Gozzi för några år sedan.

Barbiefitta var en ny benämning. Vad fan är ens det?
Citera
2026-03-08, 17:38
Medlem
Citat:

hört talas om photoshop? väldigt vanligt att man förstora, förvränger och retuscherar.
Citera
2026-03-08, 17:43
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroxxs
Barbiefitta var en ny benämning. Vad fan är ens det?
Det som annars brukar kallas för streckfitta. Tror jag.
Citera
2026-03-08, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrnitrous
Helt enig!

Enig, jävligt charmig! Och hon lurade alla i SVTs hotell-tävling. Så talang finns, streetsmart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in