2026-03-08, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Kul att hon vannn. Jag tycker hon har en fin röst.
Hennes manager kanske skulle ta och mediaträna henne lite bara.
Tvärtom så tycker jag att hon ska fortsätta vara sig själv, de behövs fler frispråkiga artister och mindre mediatränade papegojor.
Citera
2026-03-08, 10:34
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Då är ju Måns Zelmerlöv mycket bättre, helyllekillen som spöar på frugan, snortar kola och har en förkärlek till transsexualla prostisar!

Alla har sin egen smak, men han låter också vidrig. Det är kanske nåt gemensamt för melloartister?
Citera
2026-03-08, 10:43
Medlem
Citat:
Då är ju Måns Zelmerlöv mycket bättre, helyllekillen som spöar på frugan, snortar kola och har en förkärlek till transsexualla prostisar!
Då är han ju i alla fall politiskt korrekt.
Citera
2026-03-08, 10:44
Medlem
mrnitrouss avatar
Citat:
Tvärtom så tycker jag att hon ska fortsätta vara sig själv, de behövs fler frispråkiga artister och mindre mediatränade papegojor.

Helt enig!
Citera
2026-03-08, 10:56
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Kul att hon vannn. Jag tycker hon har en fin röst.
Hennes manager kanske skulle ta och mediaträna henne lite bara.

Frugan spelade upp något där de läckt ljud från mic där man får höra hur artisterna låter utan allt annat pålagt ljud och hon sjunger verkligen bra medan vissa andra lät förfärligt. Den där meira sjöng knappt någonting själv utan det var en körsångare som man hörde
Citera
2026-03-08, 11:07
Avstängd
BombaySaphires avatar
Hon är från Botkyrka. Är nån av föräldrarna av utländsk härkomst?
Citera
2026-03-08, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hon är från Botkyrka. Är nån av föräldrarna av utländsk härkomst?

Tullinge dock som är rätt svenskt, ännu mer tidigare.
Citera
2026-03-08, 13:14
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Hon sa när hon var med I Spelet på SVT att hon inte var helsvensk. Någon av föräldrarna kan vara av utländskt härkomst.
Carola är mamman. Vem är pappan och i vilket land bor pappan idag?
Har pappan inte varit med under hens uppväxt?
Citera
2026-03-08, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Vilken sorglig karaktär.

Är inte bekant med henne sedan tidigare, även om namnet Fröken Snusk dykt upp på radarn. Hennes outfit i Mello såg ut som nåt en medelålders hora skulle spöka ut sig i.

Vilket usel föredöme för alla småtjejer i tioårsåldern som älskar Mello.

Undviker Melodifestivalen som pesten men just igår ville jag ändå se Felicias bidrag och tycker hon absolut förtjänade den vinsten!

Dessutom framstår hon som en väldigt jordnära person som utan skam slagit sig ifrån sin förra regisserade karaktär och skapar sig ett eget namn och en egen identitet.

Karaktären ”Fröken Snusk” däremot var bara osmaklig och pinsam. Men det var inte heller hennes verk.

Kroppsidealmässigt är hon perfekt!
Citera
2026-03-08, 13:53
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Säkert. Men som sagt den som jag citerade tyckte att hon blivit allt för smal och undrade om hon gick på ozempic.
Hon är ner tio kg från när hon var som tyngst av bilderna att döma. Huruvida det åstadkommits med ozempic eller andra metoder kan vi inte veta.
Citera
2026-03-08, 13:54
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Fin tjej, och det är ju trevligt att se att vi har flera artister som inte bara tar sig fram på utseende, eftersom någon nämnde hennes sång.

Tycker inte heller att framträdandet var porrigt direkt, så jag tror inte att svenska flickor kommer att få några större problem med det.

Dock tror jag inte att den här låten kommer att bli en ny bastu, då den för mig känns som mer allmän pop.

Kul för Felicia dock och jag önskar henne lycka till som artist och i livet.
Citera
2026-03-08, 15:03
Medlem
Hon ser ut att ha silikontuttar och mycket fillers och så, någon som kan bekräfta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in