2026-03-07, 17:36
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Jag tror att alla vill ha något annat idag. Sociala medier har förstört oss.

Jag är ganska dålig på och ta för mig :/ jag är ju egentligen ganska tillbakadragen. Jag kan prata med folk och sånt men jag är dålig på att ta steget därefter. För de gånger jag har gjort det har tjejerna lagt benen på ryggen.

Jag har inget självförtroende.

Förstår att du jagar 10:an, då alla är så skadade idag.
En 10a är roligt första tiden sen är hon troligen tråkigare är en 4-6

Skaffa självförtroende och börja nedifrån alltså bottenskrapet,

Förr gick man på personlighet , du ska trivas med din vän för livet .
Rynkorna kommer på alla
Citera
2026-03-07, 17:46
Medlem
machinemans avatar
Citat:
Jag har länge funderat på hur vanligt det är att man går singel och sexlös hela livet egentligen? Jag läste nyligen att Gen Z aldrig har haft så lite sex som tidigare generationer och heller aldrig funnits så många vuxna manliga oskulder som idag. Men jag tillhör inte Gen Z utan föddes på sent 80-tal.

Jag har aldrig haft ett parförhållande och har haft sex en gång i mitt liv när jag var i tidiga 20-års åldern. Jag insåg redan som barn att jag var lite annorlunda men jag hade ändå kompisar under hela skoltiden och även några år efter. Men i vuxen ålder har jag egentligen bara haft en nära vän och det var en tjej jag träffade när jag var 20 via nätet. Vi var kompisar i många år fram tills ganska nyligen när vi knappt har någon kontakt längre efter att hon skaffade barn och allt. I tidiga 20-års åldern så var jag väldigt social med henne och hennes kompisar och det blev många hemmafester och krogbesök. Det var kul men jag fick aldrig någon romans förutom med en annan tjej som var betydligt yngre jag träffade via nätet och förlorade oskulden med. Tyvärr blev det inget mer.

Jag flyttade tidigt hemifrån och har haft fast jobb sedan jag var 20 och har idag en relativt bra inkomst och en bostadsrätt relativt centralt i Stockholm. Det går väldigt bra för mig på jobbet och jag tycker om mitt jobb och kollegorna verkar tycka om mig också. Men jag har alltid haft problem med att få det där extra som leder till romans (och inte heller så lämpligt via jobbet). Jag försökte med nätdejting mellan 20-33 typ och det ledde inte till någon förutom den där enda tjejen jag hade sex med så jag släppte nätet. Jag har ägnat mina semestrar åt att resa runt på jorden och träffa folk på hostels vilket har varit bland det bästa jag gjort i mitt liv men nu börjar man bli till åren och jag börjar känna mig lite konstig som reser runt på hostels där det mestadels är ungdomar.

Jag har haft bekanta och kollegor som varit i samma situation som mig och som jag misstänker har varit oskuld i högre ålder än mig och nu när man haft dessa på sociala medier så har jag senaste tiden börjat se att alla har träffat någon senaste halvåret. Nu är det verkligen bara jag kvar.

Jag har ju utseendet emot mig då 90% av männen i Sverige är längre än mig och jag har också en väldigt tanig kroppsbyggnad. Om jag på sommaren går runt med shorts och T-shirt så ser jag ut som en 16-åring i kroppen och det är tyvärr ingen överdrift. Jag klandrar inte kvinnorna över att dom inte attraheras av mig. Det är tyvärr såhär jag är byggd. Min mamma sa också att hon tror det är min kroppsbyggnad och längd som gör att jag aldrig träffar någon.

Jag har många gånger tyckt om att leva ensam och jag är ju van vid det. Jag har ju liksom bott ensam i 17 år nu sedan jag flyttade hemifrån. Men att bli gammal och ensam känns väldigt tråkigt. Man vill väl ha någon att dela livet med? Eller iallafall ha fått upplevt det någon gång i livet. För mig vore det en dröm att bara få ligga i soffan och hålla om en tjej, vilken mysig upplevelse. Sexet tänker jag egentligen inte på då jag varit utan så länge att jag lärt mig leva med det.

Jag ägnar mig ju en del åt mina intressen men där träffar jag inga kvinnor heller och jag kan inte vardagsflirta heller. Hur tycker ni att jag bör göra framöver? Kan jag träffa någon?

Import från Asien om du har god inkomst, som du påstår. Välj noga bara.
Citera
2026-03-07, 18:26
Medlem
BalduinGrollers avatar
Vad är det som händer? Liknande trådar dyker upp hela tiden. Har förmågan att ragga evolverats bort?
Citera
2026-03-07, 21:07
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Jag har länge funderat på hur vanligt det är att man går singel och sexlös hela livet egentligen? Jag läste nyligen att Gen Z aldrig har haft så lite sex som tidigare generationer och heller aldrig funnits så många vuxna manliga oskulder som idag. Men jag tillhör inte Gen Z utan föddes på sent 80-tal.

Jag har aldrig haft ett parförhållande och har haft sex en gång i mitt liv när jag var i tidiga 20-års åldern. Jag insåg redan som barn att jag var lite annorlunda men jag hade ändå kompisar under hela skoltiden och även några år efter. Men i vuxen ålder har jag egentligen bara haft en nära vän och det var en tjej jag träffade när jag var 20 via nätet. Vi var kompisar i många år fram tills ganska nyligen när vi knappt har någon kontakt längre efter att hon skaffade barn och allt. I tidiga 20-års åldern så var jag väldigt social med henne och hennes kompisar och det blev många hemmafester och krogbesök. Det var kul men jag fick aldrig någon romans förutom med en annan tjej som var betydligt yngre jag träffade via nätet och förlorade oskulden med. Tyvärr blev det inget mer.

Jag flyttade tidigt hemifrån och har haft fast jobb sedan jag var 20 och har idag en relativt bra inkomst och en bostadsrätt relativt centralt i Stockholm. Det går väldigt bra för mig på jobbet och jag tycker om mitt jobb och kollegorna verkar tycka om mig också. Men jag har alltid haft problem med att få det där extra som leder till romans (och inte heller så lämpligt via jobbet). Jag försökte med nätdejting mellan 20-33 typ och det ledde inte till någon förutom den där enda tjejen jag hade sex med så jag släppte nätet. Jag har ägnat mina semestrar åt att resa runt på jorden och träffa folk på hostels vilket har varit bland det bästa jag gjort i mitt liv men nu börjar man bli till åren och jag börjar känna mig lite konstig som reser runt på hostels där det mestadels är ungdomar.

Jag har haft bekanta och kollegor som varit i samma situation som mig och som jag misstänker har varit oskuld i högre ålder än mig och nu när man haft dessa på sociala medier så har jag senaste tiden börjat se att alla har träffat någon senaste halvåret. Nu är det verkligen bara jag kvar.

Jag har ju utseendet emot mig då 90% av männen i Sverige är längre än mig och jag har också en väldigt tanig kroppsbyggnad. Om jag på sommaren går runt med shorts och T-shirt så ser jag ut som en 16-åring i kroppen och det är tyvärr ingen överdrift. Jag klandrar inte kvinnorna över att dom inte attraheras av mig. Det är tyvärr såhär jag är byggd. Min mamma sa också att hon tror det är min kroppsbyggnad och längd som gör att jag aldrig träffar någon.

Jag har många gånger tyckt om att leva ensam och jag är ju van vid det. Jag har ju liksom bott ensam i 17 år nu sedan jag flyttade hemifrån. Men att bli gammal och ensam känns väldigt tråkigt. Man vill väl ha någon att dela livet med? Eller iallafall ha fått upplevt det någon gång i livet. För mig vore det en dröm att bara få ligga i soffan och hålla om en tjej, vilken mysig upplevelse. Sexet tänker jag egentligen inte på då jag varit utan så länge att jag lärt mig leva med det.

Jag ägnar mig ju en del åt mina intressen men där träffar jag inga kvinnor heller och jag kan inte vardagsflirta heller. Hur tycker ni att jag bör göra framöver? Kan jag träffa någon?

Varför förväntar du dig att du ska få kvinnor över din egna liga? (dom kvinnor du pratar om som du inte kan få)
Citera
2026-03-07, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Du kan köpa sällskap utomlands helt lagligt. Varför du vill hålla om en tjej och "mysa" som en 33 årig man kan jag bara inte förstå, men även det kan glädjedamerna ordna åt dig.
Jag är äldre än 33 men varför skulle man inte vilja mysa? Det är det jag saknar mest.

Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
+1
Minns en vän i kretsen som var 170 latino och fick ligga mest av alla. Hur lång är du och hur mycket väger du? Största problemet är alltid självförtroendet och till 90% så ser du säkert helt normal ut och så, men du säljer dig själv som oattraktiv med dålig självförtroende, ingen tjej orkar sånt.
Just latinomän har väl alltid gått hem hos kvinnor? Dom är exotiska. Precis som kvinnorna är exotiska för oss män. Jag är 1.66 och väger 62kg. Men ja jag vet att självförtroendet förstör för mig. Hade en tjejkompis som sa när jag var 20-25 att tjejer på krogen raggade på mig men att jag inte fattade. Förutom min storlek tycker jag att jag ser ganska normal ut.

Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Varför förväntar du dig att du ska få kvinnor över din egna liga? (dom kvinnor du pratar om som du inte kan få)
Det tragiska är att jag inte vet vilken liga jag spelar i. Hur många poäng tappar man på att vara kort och tanig?
Citera
2026-03-07, 21:15
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Det tragiska är att jag inte vet vilken liga jag spelar i. Hur många poäng tappar man på att vara kort och tanig?

Hur lite kan du tänka själv egentligen? Du får ju pröva på fulare och fulare tjejer tills nån vill ha dig.
Citera
2026-03-07, 21:50
Medlem
Citat:
Jag är äldre än 33 men varför skulle man inte vilja mysa? Det är det jag saknar mest.
För att det är gay?
Citera
2026-03-07, 22:04
Medlem
ovikspojkens avatar
Citat:
Jag har aldrig haft ett parförhållande och har haft sex en gång i mitt liv när jag var i tidiga 20-års åldern.
Du har haft sex, du är inte en incel, du är bara singel, för tusan du låter som feminist hororna som säger "jag har inte haft sex på ett år, jag är oskuld igen!!!11!1!"
Citera
2026-03-07, 22:13
Medlem
Varför är du så besatt av brudar? Du nämner inget alls om polare? Du har inga polare men du verkar inte vilja ha? Är det så då är det en stor red flag.
Citera
2026-03-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
För att det är gay?
Det är väl inte gay att vilja mysa?

Citat:
Ursprungligen postat av ovikspojken
Du har haft sex, du är inte en incel, du är bara singel, för tusan du låter som feminist hororna som säger "jag har inte haft sex på ett år, jag är oskuld igen!!!11!1!"
Jo man är incel om man inte haft sex på 1.5 decennier.

Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Varför är du så besatt av brudar? Du nämner inget alls om polare? Du har inga polare men du verkar inte vilja ha? Är det så då är det en stor red flag.
För jag vill ha någon att dela livet med. Nej det är sant att jag inte har så många vänner längre. Typ en. Jag är mindre intresserad av människor än andra. Jag vill egentligen bara ha en livspartner.
Citera
2026-03-07, 22:26
Medlem
Citat:
Det är väl inte gay att vilja mysa?
Inte bokstavligen, men det är lite infantilt eller nåt i den stilen.

Jag tror inte nån kvinna är intresserad av mys-gubbar. Och här i ligger väl ditt problem. Du är nån sorts mysfarbror och måste förändra din reproduktiva strategi.

Du sa att du har ett ganska bra jobb. Du är incel sen lång tid, barnlös så jag tänker att du har cash.

Det du måste göra nu är att flasha pengarna. Visa att du är villig att spendera. Försök bli en penga-farbror istället för mys-farbror. En sugardaddy som det också kallas.
Citera
2026-03-07, 22:27
Medlem
Citat:
För jag vill ha någon att dela livet med. Nej det är sant att jag inte har så många vänner längre. Typ en. Jag är mindre intresserad av människor än andra. Jag vill egentligen bara ha en livspartner.

Och det är det som är den röda flaggan här. Just att du säger att du vill ha en livspartner, någon att "mysa" med. Men en relatipn är väldigt mycket mer än att knulla och mysa. Det är att dela bostad, att prata med varandra, dela saker. Och när du beskriver att du inte har några vänner direkt och att du är direkt intresserad av människor så undrar man om du ens förstår vad det innebär att ha en relation. Och oavsett hur du ser ut så har jag svårt att se hur du skulle ta dig förbi en dejt om ger det intrycket. Många i tråden pratar om att dom minsann känner massor med korta och taniga killar som har flickvänner och massor av brudar. Men dessa killar kan nog visa att de vet vad det innebär att ha en relation. Jag tror det är där skon klämmer. Har du provat att prata med en psykolog om detta? Och sätta upp en plan för att lära känna mer folk oavsett kön? Löser du det så kommer nog mycket annat på köpet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in