2026-03-07, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Inte bokstavligen, men det är lite infantilt eller nåt i den stilen.

Jag tror inte nån kvinna är intresserad av mys-gubbar. Och här i ligger väl ditt problem. Du är nån sorts mysfarbror och måste förändra din reproduktiva strategi.

Du sa att du har ett ganska bra jobb. Du är incel sen lång tid, barnlös så jag tänker att du har cash.

Det du måste göra nu är att flasha pengarna. Visa att du är villig att spendera. Försök bli en penga-farbror istället för mys-farbror. En sugardaddy som det också kallas.
Jag är snarare en mys-pojke tragiskt nog och nej det är nog inte vad tjejer attraheras utav.

Ja jag har cash. Vart ska jag flasha med dom för att locka kvinnor?

Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Och det är det som är den röda flaggan här. Just att du säger att du vill ha en livspartner, någon att "mysa" med. Men en relatipn är väldigt mycket mer än att knulla och mysa. Det är att dela bostad, att prata med varandra, dela saker. Och när du beskriver att du inte har några vänner direkt och att du är direkt intresserad av människor så undrar man om du ens förstår vad det innebär att ha en relation. Och oavsett hur du ser ut så har jag svårt att se hur du skulle ta dig förbi en dejt om ger det intrycket. Många i tråden pratar om att dom minsann känner massor med korta och taniga killar som har flickvänner och massor av brudar. Men dessa killar kan nog visa att de vet vad det innebär att ha en relation. Jag tror det är där skon klämmer. Har du provat att prata med en psykolog om detta? Och sätta upp en plan för att lära känna mer folk oavsett kön? Löser du det så kommer nog mycket annat på köpet.
Ja jag förstår ju vad allt det innebär. Och eftersom jag levt ensam i 17 år kanske det skulle vara jävligt jobbigt att förändra det bara sådär. Nej jag har inte talat med en psykolog om detta men om andra saker när jag gick hos psykolog för några år sedan.

Jag har alltid haft svårt att knyta nära band.
Citera
2026-03-07, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde

Ja jag förstår ju vad allt det innebär. Och eftersom jag levt ensam i 17 år kanske det skulle vara jävligt jobbigt att förändra det bara sådär. Nej jag har inte talat med en psykolog om detta men om andra saker när jag gick hos psykolog för några år sedan.

Jag har alltid haft svårt att knyta nära band.

Jag är inte så säker på att du gör det eftersom du inte direkt verkar lida av ensamheten, då hade du skaffat dig polare att hänga med, Utan du verkar enbart sakna att ha någon att mysa med.
Du måste antagligen lösa detta, annars är du körd.
Citera
2026-03-07, 22:36
Medlem
Citat:
Jag är snarare en mys-pojke tragiskt nog och nej det är nog inte vad tjejer attraheras utav.

Ja jag har cash. Vart ska jag flasha med dom för att locka kvinnor?
Jag såg nu att du är 80-talist, så du är minst 36-37 år kanske äldre än så. Att du refererar till dig själv som pojke är oroande.

Överallt. Köp en Mercedes, en dyr klocka, märkeskläder, skaffa instagram och flasha allt där.
Citera
2026-03-07, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Jag är inte så säker på att du gör det eftersom du inte direkt verkar lida av ensamheten, då hade du skaffat dig polare att hänga med, Utan du verkar enbart sakna att ha någon att mysa med.
Du måste antagligen lösa detta, annars är du körd.
Nej jag lider inte av ensamheten egentligen. Jag lider av att inte få vara fysisk med en tjej. Jag känner mig som en katt som löper. Hade jag haft en tjej hade jag förmodligen kramat sönder henne.

Jag förstår inte hur jag ska lösa det.

Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Jag såg nu att du är 80-talist, så du är minst 36-37 år kanske äldre än så. Att du refererar till dig själv som pojke är oroande.

Överallt. Köp en Mercedes, en dyr klocka, märkeskläder, skaffa instagram och flasha allt där.
Det är eftersom jag ser ut som en pojke i kroppen. Ibland blir jag fortfarande kallad 'grabben'.

Att köpa bil har jag inget behov utav. Tittar tjejer verkligen på klockan förutom på Stureplan? Kläder lägger jag faktiskt en del pengar på. Jag gillar att se fin ut. Instagram är ju jävligt off när man inte har några vänner där.
Citera
2026-03-07, 22:43
Medlem
ovikspojkens avatar
Citat:
Jo man är incel om man inte haft sex på 1.5 decennier.
NEJ, du är inte en incel - du är bara ensam för tillfället

En incel är någon som inte har haft sex /en partner i hela sitt liv, därav definitionen "ofrivilligt celibat"...
Vi kan inte använda ordet för alla som bara är ensamma för tillfället, för då skulle det förlora sitt stigma..
Citera
2026-03-07, 22:46
Medlem
Citat:
Det är eftersom jag ser ut som en pojke i kroppen. Ibland blir jag fortfarande kallad 'grabben'.

Att köpa bil har jag inget behov utav. Tittar tjejer verkligen på klockan förutom på Stureplan? Kläder lägger jag faktiskt en del pengar på. Jag gillar att se fin ut. Instagram är ju jävligt off när man inte har några vänner där.
Det är ju olyckligt. Jag tror du kan dra fördel av att vara en "köttbulle" istället för både kort och tanig. Sikta på sisådär 80kg.

Ingen bryr sig om dina behov kompis. Ja brudar vill leva loppan, gärna utan att arbeta hårt för det. Kan du tro det? Skit i Instagram då, men finn kanaler att flasha på. Eller skit i det, och var ensam.
Citera
2026-03-07, 22:54
Medlem
Citat:
Nej jag lider inte av ensamheten egentligen. Jag lider av att inte få vara fysisk med en tjej. Jag känner mig som en katt som löper. Hade jag haft en tjej hade jag förmodligen kramat sönder henne.

Jag förstår inte hur jag ska lösa det.

Du ser, du vill inte ens ha en tjej för hennes personlighet. Du vill bara ha någon att vara fysisk med. Du verkar inte ens ha något intresse av att prata med en tjej, du vill bara vara fysisk. Förstår du inte hur illa det här låter? Att det inte kan finnas något utbyte av att ha en relation med en sådan person.
Det är troligtvis detta som är ditt problem, inte din längd eller vikt, utan att det syns på dig att du inte ser andra som människor utan som fysiska objekt som finns för att tillfredsställa dina fysiska behov. Förlåt om jag är tuff mot dig men jag kan liksom inte säga annat när det är uppenbart vad som är ditt problem.

Enda sättet att lösa det på är att du börjar prata med en psykolog igen.
Citera
2026-03-07, 22:55
Medlem
ovikspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Köp horor bara, vågar du inte Sverige så åk utomlands en vecka och knulla hela dagarna
och du tror på fullt allvar att det är det som gör en man lycklig?? Sex utan några genuina känslor ?
Du är helt efterbliven
Citera
2026-03-08, 00:16
Medlem
Du måste ragga mer, vara i sociala sammanhang.
Sök upp ställen där du finner potentiella partners. Ta ridlektioner? Gå olika kurser?
Citera
2026-03-08, 00:54
Medlem
Yggdrasil12s avatar
99% av generation Z går väl knappast ut på krogen som folk gjorde ofta förut för att träffa vänner eller ragga upp en tjej.

Idag sitter väl alla inne vid sin dator eller soffan och glor på Youtube eller filmer
Citera
2026-03-08, 02:19
Medlem
Varför börjar du Inte träna styrketräning? Hör bara ursäkter
Citera
2026-03-08, 03:05
Medlem
zombie-nations avatar
Jag vet att detta kommer tolkas som att jag är kall. Men behöver verkligen alla sex? Det finns så mycket man kan göra i sitt liv som de aldrig gör eller förstår att de kan göra, men alla bara skiter i det. Är det inte viktigt att hitta sitt ikigai? För de allra flesta är sex inte ditt ikigai.

Vi har en fantastisk värld med så många möjligheter. Men människor spottar på dem, för enligt dem är livet meningslöst utan sex. Och då menar de inte ens att de längtar efter att dela livet med någon, de vill bara ha just sexet. Och inte ens för att få barn och sprida sina gener. Och de självförtrycker för att de inte har haft sex så mycket. Som om det egentligen spelar roll! Om det spelar roll vad du gör för andra, så är det fel på dem, inte på dig. Man ska inte behöva försvara hur man lever.

Finns en del killar som är äldre som inte har haft så mycket sex heller. Det är mer att man inte sett det som ett problem och då inte behövde gnälla över det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in