Citat:
Jag är snarare en mys-pojke tragiskt nog och nej det är nog inte vad tjejer attraheras utav.
Inte bokstavligen, men det är lite infantilt eller nåt i den stilen.
Jag tror inte nån kvinna är intresserad av mys-gubbar. Och här i ligger väl ditt problem. Du är nån sorts mysfarbror och måste förändra din reproduktiva strategi.
Du sa att du har ett ganska bra jobb. Du är incel sen lång tid, barnlös så jag tänker att du har cash.
Det du måste göra nu är att flasha pengarna. Visa att du är villig att spendera. Försök bli en penga-farbror istället för mys-farbror. En sugardaddy som det också kallas.
Jag tror inte nån kvinna är intresserad av mys-gubbar. Och här i ligger väl ditt problem. Du är nån sorts mysfarbror och måste förändra din reproduktiva strategi.
Du sa att du har ett ganska bra jobb. Du är incel sen lång tid, barnlös så jag tänker att du har cash.
Det du måste göra nu är att flasha pengarna. Visa att du är villig att spendera. Försök bli en penga-farbror istället för mys-farbror. En sugardaddy som det också kallas.
Ja jag har cash. Vart ska jag flasha med dom för att locka kvinnor?
Citat:
Ja jag förstår ju vad allt det innebär. Och eftersom jag levt ensam i 17 år kanske det skulle vara jävligt jobbigt att förändra det bara sådär. Nej jag har inte talat med en psykolog om detta men om andra saker när jag gick hos psykolog för några år sedan.
Och det är det som är den röda flaggan här. Just att du säger att du vill ha en livspartner, någon att "mysa" med. Men en relatipn är väldigt mycket mer än att knulla och mysa. Det är att dela bostad, att prata med varandra, dela saker. Och när du beskriver att du inte har några vänner direkt och att du är direkt intresserad av människor så undrar man om du ens förstår vad det innebär att ha en relation. Och oavsett hur du ser ut så har jag svårt att se hur du skulle ta dig förbi en dejt om ger det intrycket. Många i tråden pratar om att dom minsann känner massor med korta och taniga killar som har flickvänner och massor av brudar. Men dessa killar kan nog visa att de vet vad det innebär att ha en relation. Jag tror det är där skon klämmer. Har du provat att prata med en psykolog om detta? Och sätta upp en plan för att lära känna mer folk oavsett kön? Löser du det så kommer nog mycket annat på köpet.
Jag har alltid haft svårt att knyta nära band.
?