2026-03-07, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Måste hoppa in och kanske försvara Carl-Lennie lite här. Det snackas om att de för en tid sedan ska ha sålt kidsens spelkonsol igen. Det stämmer att den låg ute till försäljning men jag är nästan helt hundra på att bedragar-baronen försökte kränga en defekt PS5:a i sann företagsanda, precis som man kan förvänta sig av en "realrask". Jag har för mig att han råkade gola ner sig själv i en live (som vanligt), det var något om damm och överhettning om jag inte minns fel. Det här blev visst inget bra försvar, aja ni fattar..

Om ingen kan bekräfta dessa minnen så blir jag medlem på SUNSETRIP.

Allt gott ❤️
Lös inget medlemskap. Min autisthjärna kommer ihåg det som att han sålde det gamla ps5 då de köpt, eller fått ett nytt. I samma veva satt han i sann raskanda och hånskrattade åt att någon köpt ett värdelöst PS för orimligt mycket pengar. Jag bla påpekade att om städbaronen hade städat lite oftare så hade han inte behövt varken köpa ett nytt eller lura någon. När jag påpekade att han kunnat rengöra det gamla hyfsat enkelt så blockade han och raderade. Så är ett PS sålt i närtid så bör det vara det som grabbarna fick. Var det när han köpte elsparkcykel eller plasttrummorna som han köpte PS,et kommer jag dock inte ihåg. Nu när jag tänker på det. Var det dom han köpte på avbetalning med 18% ränta, eller minns jag tokigt?
Citera
2026-03-07, 11:25
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmySoffa
Hahahahha hur är det ens möjligt att BARA göra videor om Chrippa som nu har suttit inlåst i flera veckor?! Patetiska jävla troglodyteflintskalle

Och inte ens det ger visningar längre, sortera på äldsta så ser du att han får ungefär samma, eller tom lägre, som 2023. Ett år innan Chrippaåret då han täljde guld med smörkniv.
Citera
2026-03-07, 12:45
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Nog måste dokumentären ha tagit skruv ändå med tanke på hur många Raskriddare som har hittat hit för att förklara hur felaktig den är och hur värdelösa skaparna är. De dummaste whataboutismerna bara haglar
Självklart! Så uppenbart när de rullat in här en efter en. Några med korta instick och andra med långa uppsatser utan stringens.

Dokumentären gör sitt jobb.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-03-07, 12:52
Medlem
Partiet.Nyanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Självklart! Så uppenbart när de rullat in här en efter en. Några med korta instick och andra med långa uppsatser utan stringens.

Dokumentären gör sitt jobb.

Allt Gott,! ❤️

Äh, det är bara trolltomtar. Inte några Raskfans.
Citera
2026-03-07, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Nej.

Ja. Om han hade sagt det, om det verkligen hade funnits en 15-åring.

Anjo ljög bland annat om att han kände någon som "kan en hel del om att få ut IP-adresser från Flashback" och hängde ut Sandra som en användare här. När hans mail hackade visade det sig att det var bara ett mail från nån random person som sa "Sandra är den här användaren."

Han har ljugit om att han aldrig blivit kontaktad för att ge sin syn på saken när han i själva verket i sin inkorg har ett mail från en tidning som vill prata med honom.

Jockiboi har ljugit för Bloggbevakning att skilleras och Medvikt har hackat Anjos mail bland annat.

Hur uttrycker sig en vänsterextremist och vilka paralleller finns det till hur Axel uttrycker sig?

Vad har Jocke sagt om bloggbevakning/axel ö ?. Varför försvarar du Axel Ö för? Vadå så bara för säg att dumpen skriver till en pedofil så räknas det inte...sluta med det där efterblivna tänket. Anjo har väll bett om ursäkt o tagit ansvar för det? Kan säga att sättet Axel Ö pratar på har lyssnat en del på podden han hade...Han resonerar exakt som en "VE". Hela temu sekten har ett speciellt sätt o bemöta frågor...dem letar efter ett sätt att avleda genom att bara rycka på axlarna eller peka på vad nån annan gör. Spyr att dessa personer tror att dem gör något bra eller viktigt...Dem är definitionen av loosers som bara sitter o e bittra o hatar på folk som har fler följare än dem!
Citera
2026-03-07, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Det är en av anledningarna till att jag uppskattar deras vistelse på youtube, att de sparkar uppåt och inte neråt till skillnad från fegisbaronen och hans bundsförvanter.

Jag tror endast han tänker content. Inte kommer han plugga till något som inte genererar videos och när det inte längre ger visningar ger han upp.

Family is everything, ni fattar!

Jo men man kanske kan göra något annat än vad tex. Axel ö gör...snubben e 47 år sitter o kallar folk horungar...han sitter o reagerar på flera år gamla dokumentärer...det är passé seriöst JOZ of Sweden...Sen Mr medvikt säger att Jocke inte har förändrats...men själv har han vart med i NMR o ritat n4zi grejjer på jobbet...men snubben har förändrats...yeh right hyckleriet är enormt...+ att dem sålt sin själ för att få åka runt i en bokstavligen talat rullande skithus på hjul...OMFG!!!!!
Citera
2026-03-07, 13:23
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Jo men man kanske kan göra något annat än vad tex. Axel ö gör...snubben e 47 år sitter o kallar folk horungar...han sitter o reagerar på flera år gamla dokumentärer...det är passé seriöst JOZ of Sweden...Sen Mr medvikt säger att Jocke inte har förändrats...men själv har han vart med i NMR o ritat n4zi grejjer på jobbet...men snubben har förändrats...yeh right hyckleriet är enormt...+ att dem sålt sin själ för att få åka runt i en bokstavligen talat rullande skithus på hjul...OMFG!!!!!
Varit med i nmr? Jag tror du tänker på motvikt nu
Citera
2026-03-07, 13:24
Medlem
Partiet.Nyanss avatar
Citat:
Varit med i nmr? Jag tror du tänker på motvikt nu

Medis har också heilat hitlern. Lite komiskt att Motis och Medis har det gemensamt.
Citera
2026-03-07, 13:33
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partiet.Nyans
Medis har också heilat hitlern. Lite komiskt att Motis och Medis har det gemensamt.
Räcker det för att vara medlem i NMR? Då är alla som tillbringade tonåren i min hemby medlemmar å
Citera
2026-03-07, 13:35
Medlem
Partiet.Nyanss avatar
Citat:
Räcker det för att vara medlem i NMR? Då är alla som tillbringade tonåren i min hemby medlemmar å

Ja det var en annan sak, tänkte mest att båda nazistat sig under en period.

Var Trollkarln med i motståndsrörelsen?
Citera
2026-03-07, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Vad har Jocke sagt om bloggbevakning/axel ö ?. Varför försvarar du Axel Ö för? Vadå så bara för säg att dumpen skriver till en pedofil så räknas det inte...sluta med det där efterblivna tänket. Anjo har väll bett om ursäkt o tagit ansvar för det? Kan säga att sättet Axel Ö pratar på har lyssnat en del på podden han hade...Han resonerar exakt som en "VE". Hela temu sekten har ett speciellt sätt o bemöta frågor...dem letar efter ett sätt att avleda genom att bara rycka på axlarna eller peka på vad nån annan gör. Spyr att dessa personer tror att dem gör något bra eller viktigt...Dem är definitionen av loosers som bara sitter o e bittra o hatar på folk som har fler följare än dem!

Vart får du in Dumpen i den här ekvationen?
Citera
2026-03-07, 13:46
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partiet.Nyans
Ja det var en annan sak, tänkte mest att båda nazistat sig under en period.

Var Trollkarln med i motståndsrörelsen?
Han ska själv ha påstått det sägs det, tittar aldrig på hans videos för han saknar humoristiskt värde. Men har vid flera tillfällen sprungit på det i hans tråd här och det nämns i andras videos ibland! Hade väl dementerats annars..

Men av alla dessa har jag endast sett en som viftar med swastikor och det är den ende som inte skulle ha disciplin nog att va organiserad nazist.

Ledtråd: Samma person har inte ens disciplin nog att fullfölja en köpt utbildning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in