2026-03-06, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Man blir bara mer och mer trött på all skit som kvinnor hittar på hela tiden. Det är inte längre värt att dejta en kvinna eller ens ha något med dom att göra längre.

Precis, efter Metoo-rörelsen är det som om kvinnor har fått rätt att behandla män illa eftersom de av någon anledning anses vara högre stående varelser. Män ska fortfarande bjuda (för det duger vi till) men utifrån PK-direktiven har vi inte samma rättigheter att bli bemötta med respekt och omtanke som de "stackars" fruntimren.
Citera
2026-03-06, 16:02
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterare
Ja och frågan är som sagt delvis ställd utifrån mina egna erfarenheter. Att det i stort sett alltid blir sex efter en ganska kort tid om känslorna är ömsesidiga.

Underbar trådstart TS. Alla ba

"Hur vågar du ställa en sån taskig och slut-shejmande fråga!?"

"Har du aldrig fått knulla själv TS?!"

"Varför hatar du kvinnor så mycket?!"
Citera
2026-03-06, 16:06
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Precis, efter Metoo-rörelsen är det som om kvinnor har fått rätt att behandla män illa eftersom de av någon anledning anses vara högre stående varelser. Män ska fortfarande bjuda (för det duger vi till) men utifrån PK-direktiven har vi inte samma rättigheter att bli bemötta med respekt och omtanke som de "stackars" fruntimren.

Ja det är väl inte mer än rätt att dom får pissa på oss lite i förskott, som straff. Bara för att dom är såna gudinnor och vi är såna fähundar till män.

De stackars små söta fina stackars kvinnorna.

Och även i efterskott, liksom för att reparera för de kollektiva övergreppen som våra förfäder begick på sina kvinnor 24/7/365, från tidernas begynnelse och ungefär fram till och även inklusive COVID-tiden.

Det var väl inte förrän framåt 2022 som vi äntligen tappade våran kollektiva och ärvda könsmakt?
Senast redigerad av busy-signal 2026-03-06 kl. 16:09.
Citera
2026-03-06, 16:15
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
I sådana fall har du kanske en oemotståndlig kropp eller haft tur och träffat "rätt" tjejer. Enligt mina erfarenheter förväntar sig många att mannen ska ta i stort sett alla alternativ i sängen.

Problemet är väl just att dina erfarenheter är obefintliga och snarare fiktiva.
Eller har du aldrig haft sex med en villig kvinna?
Citera
2026-03-06, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Underbar trådstart TS. Alla ba

"Hur vågar du ställa en sån taskig och slut-shejmande fråga!?"

"Har du aldrig fått knulla själv TS?!"

"Varför hatar du kvinnor så mycket?!"

Precis, men jag räknade faktiskt med det eftersom det alltid kommer på Flashback
Citera
2026-03-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Problemet är väl just att dina erfarenheter är obefintliga och snarare fiktiva.
Eller har du aldrig haft sex med en villig kvinna?

Jag har haft sex med över 20 kvinnor nu och förstår inte var du får den tolkningen ifrån?
Citera
2026-03-06, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Ja det är väl inte mer än rätt att dom får pissa på oss lite i förskott, som straff. Bara för att dom är såna gudinnor och vi är såna fähundar till män.

De stackars små söta fina stackars kvinnorna.

Och även i efterskott, liksom för att reparera för de kollektiva övergreppen som våra förfäder begick på sina kvinnor 24/7/365, från tidernas begynnelse och ungefär fram till och även inklusive COVID-tiden.

Det var väl inte förrän framåt 2022 som vi äntligen tappade våran kollektiva och ärvda könsmakt?

Om man lyssnar på Radio P1 så kan man ibland få höra att det är viktigt att stötta flickor och unga kvinnor men sällan att pojkar eller män behöver stöd. Ett så vinklat och orättvis synsätt gör mig lite anti mot kvinnorörelsen.
Citera
2026-03-06, 16:33
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Varför får man alltid den här typen av förolämpningar på Flashback? I mitt tycke ställde jag en befogad fråga utan att på något sätt vara dryg eller förringande men ändå blir det den vanliga visan.

Du trampade såklart på en känslig tå.

Givetvis känner dom sig smutsiga, varför skulle dom annars bli så bittra inom kort när dom har blivit proffstindrade ett antal gånger?

Jag skulle vilja påstå att även killar känner sig smutsiga om vi horar oss. Det gjorde åtminstone jag under den korta period det begav sig.
Visst kan man ha fina stunder tillsammans med någon man inte känner, men personligen så blev mitt hjärta krossat varje gång. Lite grann iallafall.

Om sexet blir halvkass så känns det garanterat helkass efteråt. Och om sexet var fint så blir det ändå jobbigt. Ännu värre nästan. För då känns det som om man borde ha fortsatt att lära känna varandra.
Och kvinnan kommer garanterat att skuldbelägga en om hon skulle vilja ha mer, men inte kan få det.

Så nej, jag tror varken att kvinnor eller män är skapta för att ligga med någon vi inte känner. För vi knyter an även om vi försöker intala oss att vi inte gör det. Och vi män gör det också.

EDIT: Män som hävdar vi inte känner oss smutsiga har antagligen aldrig legat runt, eller så är dom yngre än tjugofem år gamla.
Senast redigerad av busy-signal 2026-03-06 kl. 16:42.
Citera
2026-03-06, 16:36
Medlem
Citat:
Och pappa staten står bakom dom och deras fantasier och dumheter. Männen blir straffade för icke-problem.
Citera
2026-03-06, 16:49
Medlem
Detta är faktiskt ett stort problem när man dejtar. Har tyvärr "tappat" en del bra män just för att jag inte vill utsätta mig för det som TS beskriver.

Män verkar tycka att det är essentiellt att sexa för att se om man klickar på den punkten. Jag tänker mer att det handlar om antal timmar man spenderat ihop för att se om man funkar som par.
Citera
2026-03-06, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Detta är faktiskt ett stort problem när man dejtar. Har tyvärr "tappat" en del bra män just för att jag inte vill utsätta mig för det som TS beskriver.

Män verkar tycka att det är essentiellt att sexa för att se om man klickar på den punkten. Jag tänker mer att det handlar om antal timmar man spenderat ihop för att se om man funkar som par.

Äntligen ett seriöst svar på min huvudfråga, så tack.
Citera
2026-03-06, 17:24
Avstängd
Citat:
När en kvinna söker efter en livspartner så måste hon förmodligen ofta prova sig fram genom att dejta olika partners tills hon finner "den rätte". Det innebär i regel sex med mycket smekningar och tafsande och kanske både oralt och vaginalt sex trots att kontakten kanske bryts redan efter några få veckor. Även om männen ifråga inte beter sig illa och håller sig inom det lagliga så undrar jag om ni kvinnor kan känna ibland att ni har bjudit för mycket på era kroppar Tolka inte frågan som kritik mot att vara lite "lättfotad" för jag är bara nyfiken på hur ni känner och tänker efter sex med ett antal män för att finna mannen i ert liv?
Nej. Männen dög inte för mig men man lessnar ju när alla är samma lika. Förövrigt så jag inte ett objekt som tillfredställer män hur som helst sexuellt för den delen heller.

Jag tänder inte på män hur som helst och anser inte att jag ska fortsätta ha sex med någon som inte gör mig särskilt attraherad vilket jag blir av att bonda emotionellt. Nu är iofs typ alla män väldigt kärleksfulla.

Jag vill självklart inte stanna med en man som bara kan erbjuda dåligt sex. Visst är det trist att någon är intetsägande och tråkig men sex är inte en uppvisning utan något man delar med en annan person

Däremot kan jag bli förbannad för att ha blivit lurad på min tid då jag hade kunnat träffa någon som var hetare. Att man gett någon chansen som man inte egentligen haft större intresse för och så visar det sig att personen blev ännu mer ointressant istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in