2026-03-06, 11:58
Medlem
När en kvinna söker efter en livspartner så måste hon förmodligen ofta prova sig fram genom att dejta olika partners tills hon finner "den rätte". Det innebär i regel sex med mycket smekningar och tafsande och kanske både oralt och vaginalt sex trots att kontakten kanske bryts redan efter några få veckor. Även om männen ifråga inte beter sig illa och håller sig inom det lagliga så undrar jag om ni kvinnor kan känna ibland att ni har bjudit för mycket på era kroppar Tolka inte frågan som kritik mot att vara lite "lättfotad" för jag är bara nyfiken på hur ni känner och tänker efter sex med ett antal män för att finna mannen i ert liv?
Citera
2026-03-06, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterare
När en kvinna söker efter en livspartner så måste hon förmodligen ofta prova sig fram genom att dejta olika partners tills hon finner "den rätte". Det innebär i regel sex med mycket smekningar och tafsande och kanske både oralt och vaginalt sex trots att kontakten kanske bryts redan efter några få veckor. Även om männen ifråga inte beter sig illa och håller sig inom det lagliga så undrar jag om ni kvinnor kan känna ibland att ni har bjudit för mycket på era kroppar Tolka inte frågan som kritik mot att vara lite "lättfotad" för jag är bara nyfiken på hur ni känner och tänker efter sex med ett antal män för att finna mannen i ert liv?

Man får ju läsa av vart man har killen. Är båda ärliga så uppstår inga problem. Vissa tjejer vill ju också bara ligga?
Citera
2026-03-06, 12:08
Medlem
Behöver inte männen göra samma sak?
Citera
2026-03-06, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Behöver inte männen göra samma sak?

Jo men det är ju sällan deras kroppar som blir smekta och tafsade på om man bortser från själva snorren vilket få män ser som något negativt. Knappast "Åh nej! Hon runkar och suger på mitt hårda stånd! "
Citera
2026-03-06, 12:18
Medlem
Citat:

Du behöver inte knulla runt för att hitta en partner, allt handlar inte om sex det gäller för både män och kvinnor!
Citera
2026-03-06, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Man får ju läsa av vart man har killen. Är båda ärliga så uppstår inga problem. Vissa tjejer vill ju också bara ligga?

Jag upplever att många kvinnor idag är betydligt mer restriktiva ifråga om beröring än för åtminstone 20 år sedan och därför tänker jag att de också lättare borde känna sig lite "smutsiga" efter upprepat dejtande med olika män.
Citera
2026-03-06, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Du behöver inte knulla runt för att hitta en partner, allt handlar inte om sex det gäller för både män och kvinnor!

Nej men enligt mina och säkert en stor majoritets erfarenheter av dejting så brukar det bli sex ganska snart om det uppstår ömsesidig romantik.
Citera
2026-03-06, 12:22
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Jo men det är ju sällan deras kroppar som blir smekta och tafsade på om man bortser från själva snorren vilket få män ser som något negativt. Knappast "Åh nej! Hon runkar och suger på mitt hårda stånd! "
Har du någonsin haft sex, eller ens haft ett förhållande?
Citera
2026-03-06, 12:22
Medlem
Citat:
Nej men enligt mina och säkert en stor majoritets erfarenheter av dejting så brukar det bli sex ganska snart om det uppstår ömsesidig romantik.

Vad fan är ömsesidig romantik för något?
Citera
2026-03-06, 12:32
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag upplever att många kvinnor idag är betydligt mer restriktiva ifråga om beröring än för åtminstone 20 år sedan och därför tänker jag att de också lättare borde känna sig lite "smutsiga" efter upprepat dejtande med olika män.

Fast här måste du väl ha i åtanke också att för 20 år sen var du förmodligen mer attraktiv och lättare fick kärringarna att tillåta en hand innanför småbyxorna eller?

Men för övrigt så tycker jag kvinnorna inte ska känna sig det minsta smutsiga för att de ligger med män som de ser som potentiella partners, för att ragga med murran är väl i regel framgångsrikt?
Senast redigerad av halaltarzan 2026-03-06 kl. 12:36.
Citera
2026-03-06, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Har du någonsin haft sex, eller ens haft ett förhållande?

Ja och frågan är som sagt delvis ställd utifrån mina egna erfarenheter. Att det i stort sett alltid blir sex efter en ganska kort tid om känslorna är ömsesidiga.
Citera
2026-03-06, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Vad fan är ömsesidig romantik för något?

När känslorna är besvarade och inte bara den ena är kär medan den andre mest bara är tillåtande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in