2026-03-06, 12:34
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterare
Ja och frågan är som sagt delvis ställd utifrån mina egna erfarenheter. Att det i stort sett alltid blir sex efter en ganska kort tid om känslorna är ömsesidiga.
Det jag syftar på är att alla mina flickvän har tafsat på mig, förmodligen lika mycket som jag har tafsat på dom.
Citera
2026-03-06, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det jag syftar på är att alla mina flickvän har tafsat på mig, förmodligen lika mycket som jag har tafsat på dom.

I sådana fall har du kanske en oemotståndlig kropp eller haft tur och träffat "rätt" tjejer. Enligt mina erfarenheter förväntar sig många att mannen ska ta i stort sett alla alternativ i sängen.
Citera
2026-03-06, 12:37
Medlem
Fantens avatar
Citat:
I sådana fall har du kanske en oemotståndlig kropp eller haft tur och träffat "rätt" tjejer. Enligt mina erfarenheter förväntar sig många att mannen ska ta i stort sett alla alternativ i sängen.
Nej, jag är inte särskilt hunkig och har aldrig varit. Det är nog däremot du som har träffat fel tjejer. Eller så har dom inte gillat dig så mycket.
Citera
2026-03-06, 12:37
Medlem
Citat:
När känslorna är besvarade och inte bara den ena är kär medan den andre mest bara är tillåtande.

Du har aldrig varit ihop med en kvinna förstår jag!
Citera
2026-03-06, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Du har aldrig varit ihop med en kvinna förstår jag!

Vad får dig att göra den extrema bedömningen?
Citera
2026-03-06, 13:44
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Jag upplever att många kvinnor idag är betydligt mer restriktiva ifråga om beröring än för åtminstone 20 år sedan och därför tänker jag att de också lättare borde känna sig lite "smutsiga" efter upprepat dejtande med olika män.
Det är nog du som ÖNSKAR att dom ska känna sig smutsiga. Kliv upp ur din mammas källare och gå ut och skaffa dig ett vanligt liv där inte sex är den största meningen med livet.
Då kommer du att få erfara att både män och kvinnor kan bli besvikna efter att en rekation inte utvecklats i den riktning dom önskade sig.
Citera
2026-03-06, 14:34
Medlem
Så männen blir inte utnyttjade då, menar du?
Citera
2026-03-06, 14:35
Medlem
Citat:
Jag upplever att många kvinnor idag är betydligt mer restriktiva ifråga om beröring än för åtminstone 20 år sedan och därför tänker jag att de också lättare borde känna sig lite "smutsiga" efter upprepat dejtande med olika män.

Ja det känns nog inget vidare. Jag har sluppit det hittills då jag varit i flera längre relationer. Däremot blir jag ofta uppvaktad av andra män upptagna som singlar. Det känns lite smutsigt hur de beter sig mot sina fruar och flickvänner.
Citera
2026-03-06, 15:09
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
När en kvinna söker efter en livspartner så måste hon förmodligen ofta prova sig fram genom att dejta olika partners tills hon finner "den rätte". Det innebär i regel sex med mycket smekningar och tafsande och kanske både oralt och vaginalt sex trots att kontakten kanske bryts redan efter några få veckor. Även om männen ifråga inte beter sig illa och håller sig inom det lagliga så undrar jag om ni kvinnor kan känna ibland att ni har bjudit för mycket på era kroppar Tolka inte frågan som kritik mot att vara lite "lättfotad" för jag är bara nyfiken på hur ni känner och tänker efter sex med ett antal män för att finna mannen i ert liv?

Om sexet var dåligt så ja. Då är det definitvt inte värt det och man känner sig kanske lite dum som kastat bort tid på någon som inte hade avsikt för att försöka bli bättre på det. Men annars så nej.
Citera
2026-03-06, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Det är nog du som ÖNSKAR att dom ska känna sig smutsiga. Kliv upp ur din mammas källare och gå ut och skaffa dig ett vanligt liv där inte sex är den största meningen med livet.
Då kommer du att få erfara att både män och kvinnor kan bli besvikna efter att en rekation inte utvecklats i den riktning dom önskade sig.

Varför får man alltid den här typen av förolämpningar på Flashback? I mitt tycke ställde jag en befogad fråga utan att på något sätt vara dryg eller förringande men ändå blir det den vanliga visan.
Citera
2026-03-06, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Så männen blir inte utnyttjade då, menar du?

Jag tror att ytterst få män känner sig utnyttjade av en kvinna såvida det inte rör sig om en medelålders dam som mer eller mindre våldför sig på en ung kille mot dennes vilja. Som du också borde känna till är det i stort sett bara kvinnors intima delar som anses vara "heliga"
Citera
2026-03-06, 15:53
Medlem
Citat:
Jag tror att ytterst få män känner sig utnyttjade av en kvinna såvida det inte rör sig om en medelålders dam som mer eller mindre våldför sig på en ung kille mot dennes vilja. Som du också borde känna till är det i stort sett bara kvinnors intima delar som anses vara "heliga"
Man blir bara mer och mer trött på all skit som kvinnor hittar på hela tiden. Det är inte längre värt att dejta en kvinna eller ens ha något med dom att göra längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in