Citat:
Ursprungligen postat av
Diskuterare
Varför får man alltid den här typen av förolämpningar på Flashback? I mitt tycke ställde jag en befogad fråga utan att på något sätt vara dryg eller förringande men ändå blir det den vanliga visan.
Du trampade såklart på en känslig tå.
Givetvis känner dom sig smutsiga, varför skulle dom annars bli så bittra inom kort när dom har blivit proffstindrade ett antal gånger?
Jag skulle vilja påstå att även killar känner sig smutsiga om vi horar oss. Det gjorde åtminstone jag under den korta period det begav sig.
Visst kan man ha fina stunder tillsammans med någon man inte känner, men personligen så blev mitt hjärta krossat varje gång. Lite grann iallafall.
Om sexet blir halvkass så känns det garanterat helkass efteråt. Och om sexet var fint så blir det ändå jobbigt. Ännu värre nästan. För då känns det som om man borde ha fortsatt att lära känna varandra.
Och kvinnan kommer garanterat att skuldbelägga en om hon skulle vilja ha mer, men inte kan få det.
Så nej, jag tror varken att kvinnor eller män är skapta för att ligga med någon vi inte känner. För vi knyter an även om vi försöker intala oss att vi inte gör det. Och vi män gör det också.
EDIT: Män som hävdar vi inte känner oss smutsiga har antagligen aldrig legat runt, eller så är dom yngre än tjugofem år gamla.