2026-03-05, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
😅Är inte förespråkare för någon egentligen mer än att de två behöver kommunicera respektfullt och mötas på det känslomässiga planet för att få det att fungera i relationen.

Vem som "gnäller" MEST av dem på triviala ting har jag ingen större koll på. Men det är en annan femma!!!

Det håller jag med om!
Citera
2026-03-05, 22:22
Medlem
Naturligtvis kommer det aldrig ske men det varit en sådan bomb om P & C separerar & P hittar tillbaka till E
Citera
2026-03-06, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notme12
Naturligtvis kommer det aldrig ske men det varit en sådan bomb om P & C separerar & P hittar tillbaka till E

Ha - ja, det vore något! 😂

Nä, men jag tycker de ska separera. Går de i terapi (tror CB bara hotar med det för att få PW dit han vill) hoppas jag de får verktyg för det:

- CB behöver förstå att hans sätt inte är det "rätta". Punkt.

- PW behöver få höra att hon har rätt att leva sitt liv precis som hon vill.

Jag är jättenyfiken på hans arbete. Någon som vet hur det går där? Den här typen av personer brukar ju bete sig likadant där som privat.
Citera
2026-03-06, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Ha - ja, det vore något! 😂

Nä, men jag tycker de ska separera. Går de i terapi (tror CB bara hotar med det för att få PW dit han vill) hoppas jag de får verktyg för det:

- CB behöver förstå att hans sätt inte är det "rätta". Punkt.

- PW behöver få höra att hon har rätt att leva sitt liv precis som hon vill.

Jag är jättenyfiken på hans arbete. Någon som vet hur det går där? Den här typen av personer brukar ju bete sig likadant där som privat.
Rykten förvisso men....arbetar sällan på plats utan ofta "hemifrån"= skidspåret vintertid. Får inte mycket gjort på plats.Upplevs relativt okunnig av kollegor.Som sagt inköpsansvarig för hygienartiklarna på ICA. Den enklaste avdelningen då den innefattar fasta märken mm. Tamponger och tandkräm köper ju folk oavsett liksom. Pratar ofta och gärna om fam Wahlgren för att alla ska veta vem han är. Pratar högst vid kaffeapparaten om man säger så. Vill synas och höras. Upplevs lite "enkel"dvs småkorkad av anställda.. Inga direkta vänner före PW och bodde som sagt i ett Attefallshus på gården hos ett äldre par. Inga jobbarkompisar nu heller.Alltid haft en uppblåst självbild och tycker på riktigt att han själv är skitsnygg ...
Senast redigerad av Adventuros 2026-03-06 kl. 07:58.
Citera
2026-03-06, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Rykten förvisso men....arbetar sällan på plats utan ofta "hemifrån"= skidspåret vintertid. Får inte mycket gjort på plats.Upplevs relativt okunnig av kollegor.Som sagt inköpsansvarig för hygienartiklarna på ICA. Den enklaste avdelningen då den innefattar fasta märken mm. Tamponger och tandkräm köper ju folk oavsett liksom. Pratar ofta och gärna om fam Wahlgren för att alla ska veta vem han är. Pratar högst vid kaffeapparaten om man säger så. Vill synas och höras. Upplevs lite "enkel"dvs småkorkad av anställda.. Inga direkta vänner före PW och bodde som sagt i ett Attefallshus på gården hos ett äldre par. Inga jobbarkompisar nu heller.Alltid haft en uppblåst självbild och tycker på riktigt att han själv är skitsnygg ...

Tack! Du bekräftar mina aningar till 100%. Jag vet ju att han inte anställts på "meriter" även om det är på en galet basic nivå, så...

Då kan nog PW utmana honom rejält - han går ingenstans självmant! - och av egen erfarenhet är det sjukt bra att hon har ett filmteam omkring sig...
Citera
2026-03-06, 11:23
Medlem
Hade med tröttnat på Pernilla när hon verkar använda sitt hus som nått hostel för diverse ljusskygga personer.
Stå på dig Cristian och lämna henne istället.
Citera
2026-03-06, 11:28
Medlem
Vad skall Pernilla Wahlgren med den där Christian-losern till om hon inte ens vill ligga med honom? Han är tråkig och bestämmande och inte framgångsrik. Det är obegripligt att en framgångsrik kvinna som Pernilla väljer att frivilligt låta sig mästras av en sådan man när hon är i övre medelåldern.
Citera
2026-03-06, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Hade med tröttnat på Pernilla när hon verkar använda sitt hus som nått hostel för diverse ljusskygga personer.
Stå på dig Cristian och lämna henne istället.

Vad är det för ljusskygga personer? Menar du C. Bauer?
Citera
2026-03-06, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Tack! Du bekräftar mina aningar till 100%. Jag vet ju att han inte anställts på "meriter" även om det är på en galet basic nivå, så...

Då kan nog PW utmana honom rejält - han går ingenstans självmant! - och av egen erfarenhet är det sjukt bra att hon har ett filmteam omkring sig...
Nej han blir kvar oavsett hur hon beter sig mot honom. Som en igel . Hotar och mästrar men bara tomma ord och speciellt det som syns i TV. Vill hela tiden framstå som ett offer och därför inte med så ofta längre. Han solkar ner PWs varumärke. Vill själv få det att se ut som han inte njuter av offentligheten utan vill vara anonym. Hahaha 😁😁😁 Alla vet atr det är precis motsatsen. Han skulle döda för att få synas mer !
Citera
2026-03-06, 16:21
Medlem
Pernilla skulle ju ha gift sig med en man som är som hennes pappa var. Skämtsam, lättsam, snäll, förstående. Istället hittade hon någon som för tankarna till en revisor, fast en sämre variant utan utbildning då. Han var säkert lite småpoppis för 30 år sedan, men nu är han faktiskt bara en tråkig gubbe som gör allt han kan för att klaga på sin fru för att hon inte faller i ledet och blir lika tråkig. Hoppas hon lämnar honom snart så att hon kan spendera resten utav sitt liv med att ha roligt, det var precis det hon var satt på den jord att göra.
Citera
2026-03-06, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Vad skall Pernilla Wahlgren med den där Christian-losern till om hon inte ens vill ligga med honom? Han är tråkig och bestämmande och inte framgångsrik. Det är obegripligt att en framgångsrik kvinna som Pernilla väljer att frivilligt låta sig mästras av en sådan man när hon är i övre medelåldern.

Eller hur!!
Citera
2026-03-06, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Pernilla skulle ju ha gift sig med en man som är som hennes pappa var. Skämtsam, lättsam, snäll, förstående. Istället hittade hon någon som för tankarna till en revisor, fast en sämre variant utan utbildning då. Han var säkert lite småpoppis för 30 år sedan, men nu är han faktiskt bara en tråkig gubbe som gör allt han kan för att klaga på sin fru för att hon inte faller i ledet och blir lika tråkig. Hoppas hon lämnar honom snart så att hon kan spendera resten utav sitt liv med att ha roligt, det var precis det hon var satt på den jord att göra.

Jsg tror att CB härmade sin "kärfar" 🤮 för att veva in henne. Nu är han sig själv och så tråkig så att klockorna stannar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in