2025-04-14, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
"Enligt de flesta då de flesta vet att diverse..."
Men herregud människa!?
Jag antar att du heller aldrig varit anställd och haft ett arbete där du behövt använda din hjärna eller din förmåga att förbättra något.

Jo då, jag är anställd. men det är helt irrelevant för denna tråd.

För att förtydliga så menade jag att de flesta nog anser att Pernilla är mer allmänbildad än dig då folk i gemen vet att jobb inom underhållningsbranschen är ett jobb. Vilket du inte vet.
Jag ber om ursäkt för min dåliga svenska.
Citera
2025-04-14, 16:56
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Jo då, jag är anställd. men det är helt irrelevant för denna tråd.

För att förtydliga så menade jag att de flesta nog anser att Pernilla är mer allmänbildad än dig då folk i gemen vet att jobb inom underhållningsbranschen är ett jobb. Vilket du inte vet.
Jag ber om ursäkt för min dåliga svenska.
Jag tror inte att de flesta anser att PW är speciellt.allmänbildad. Eftersom jag anser mig själv
mer smart än henne så antar jag att du är på hennes nivå när det gäller självbevarelsedrift .
Citera
2025-04-14, 17:37
Medlem
Citat:
Jag tror inte att de flesta anser att PW är speciellt.allmänbildad. Eftersom jag anser mig själv
mer smart än henne så antar jag att du är på hennes nivå när det gäller självbevarelsedrift .

Om du inte förstår att hon jobbar (trots att du ogillar jobbet i sig) är du inte speciellt smart. Du kan ju t ex kolla hennes deklaration så ser du inkomsterna. Hennes bolag går rätt bra pga jobb… Hennes jobb har betalat hennes boenden t ex.
Citera
2025-04-14, 17:57
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Om du inte förstår att hon jobbar (trots att du ogillar jobbet i sig) är du inte speciellt smart. Du kan ju t ex kolla hennes deklaration så ser du inkomsterna. Hennes bolag går rätt bra pga jobb… Hennes jobb har betalat hennes boenden t ex.
Nä jag är inte speciellt smart..Alla med sunt förnuft förstår att PW genom sitt agerande i sociala medier
vill tjäna pengar.
Citera
2025-04-14, 21:36
Medlem
Citat:
Nä jag är inte speciellt smart..Alla med sunt förnuft förstår att PW genom sitt agerande i sociala medier
vill tjäna pengar.
Ja? Det är ju hennes jobb. Vill inte du ha betalt i ditt jobb?
Citera
2025-04-15, 08:47
Medlem
Citat:
Tydligen så är du helt ovetande vad det menas med att ha ett hederligt arbete. Tja, kanske fröken PW borde suttit i kassan på Ica eller arbetat inom vården för att få en insikt om hur det är att verkligen arbeta. Att exponera sej för hela Sverige är väl för faen inget jobb. Antar att du är en person som sitter & suger in allt som har med PW att göra.
Inte konstigt att landet ser ut som det gör med infantila människor som dej.
Nu var det ju "jobb" det var frågan om, och inte hederligt arbete.... Och jag ställer mig fortfarande frågan var gränsen går för jobb eller hederligt arbete för den delen?
Dom flesta av oss gör någonting för att tjäna pengar....dvs jobbar.
Och några använder sina pengar på nöjeskontot för att se hennes musikaler, Carolas shower, Roxettes konserter osv (dvs deras jobb att underhålla).... även om jag själv hellre lägger dom på golfresor
Citera
2025-04-16, 17:47
Medlem
Någon som vet om CB är med i Masked Singer? I hope not...
Citera
2025-04-16, 19:48
Medlem
Skulle inte förvåna mig ett dugg om han har tjatat in sig där också.
Citera
2025-04-16, 22:22
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Någon som vet om CB är med i Masked Singer? I hope not...
Jag hörde något om att han var på tv inspelning, men undrar om det inte var för någon annan kanal än 4:an.
Citera
2025-04-17, 15:05
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diana71
Nu var det ju "jobb" det var frågan om, och inte hederligt arbete.... Och jag ställer mig fortfarande frågan var gränsen går för jobb eller hederligt arbete för den delen?
Dom flesta av oss gör någonting för att tjäna pengar....dvs jobbar.
Och några använder sina pengar på nöjeskontot för att se hennes musikaler, Carolas shower, Roxettes konserter osv (dvs deras jobb att underhålla).... även om jag själv hellre lägger dom på golfresor
Ja det där sa ju allt om dej. Suck.
Citera
2025-04-17, 22:43
Medlem
Jag undrar verkligen om deras äktenskap kommer att hålla?? Hon verkar helst vilja umgås med sina vänninor och han är troligen en golddigger. Den som lever får se!
Citera
2025-04-18, 15:06
Medlem
enfindams avatar
Jag såg Wahlgrens värld igår kväll, och blev fundersam. Christian håller "möte" med sin hustru i sitt hem tills Pernilla är helt slut, vad handlar det om? Sedan skickar han bilder på hennes stökiga rum när hon är ute på turne, ganska konstigt. Önskar dom lycka till iallafall fall.
Senast redigerad av enfindam 2025-04-18 kl. 15:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in