2026-03-05, 13:00
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmySoffa
Hahahaha! Den FÖLJETÅNGEN är det väldigt tyst om

I övrigt har inte Trosas perversa byfåne fullföljt sin pervo-kanal. Inte heller fullföljde runkbögen sin engelskspråkiga musik-kanal, vilket är synd, för det var skitkul att se Baronen göra bort sig och snacka svengelska "Peoples Beer", äh, ni fattar...
Citera
2026-03-05, 13:34
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
När Rask publicerat sin sönderklippta version av den bindgalna alkishaggan som kom och trakasserade honom i hemmet, häxan hans tittare känner sedan innan som grannkärringen, så skenar det fort. Han gör content på varje rykte som når honom. Hon har barn med sin pappa. Hennes söner har sex. Det är ingen hejd, Rask pumpar ut ogrundat förtal.

Men i EFTERHAND så låtsas Rask, att hon minsann snackat minst lika mycket skit om honom vid denna tidpunkt. Jävla baronjävel.

Så ni som tycker att ni redan visste allt som dokumentären tar upp, vässa öronen. Rask ljuger framförallt sig blå om i vilken ordning saker har skett. "Hon har skrivit en miljon inlägg om mig på Flashback". Hade hon/de med tillgång till kontot, verkligen det när du drog igång din hatkampanj? Bevisen säger något helt annat.

Hon hotade mina barn! Gjorde hon verkligen det? Gjorde hon det innan du hade postat oändligt med "bevis" för all incest och annan skit du ljög om?

Man kan absolut ha synpunkter på hur vettigt det är att försvara sig som micro113 gjort. Hur märkligt det är att engagera sig i tråden. Men han har aldrig slutat prata om henne. Han ljuger fortfarande om hur han kastade de första 157 stenarna. Och eftersom så många i tråden tycker "jag visste redan allt dokumentären tar upp" så har han lyckats etablera bilden av att en GALEN JÄVLA KÄRRING som snackade skit om honom på Flashback gick hem till honom och var hotfull, så han råkade ge igen.
Moduset som bygget på att stuva om hejvilt i tidslinjen är ju väl beprövat av sfären kring Haveristerna bör tilläggas.

Att krydda med diverse anklagelser man inte kan backa upp, men som heller sällan ifrågasätts eftersom det rör känsliga ämnen som barn, familj, övergrepp och dylikt används skamlöst och cyniskt som sköld.

Snart har väl den här tjommen också snyltat till sig en skyddad identitet genom en sambo med hotbild. 😁
Citera
2026-03-05, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Moduset som bygget på att stuva om hejvilt i tidslinjen är ju väl beprövat av sfären kring Haveristerna bör tilläggas.

Att krydda med diverse anklagelser man inte kan backa upp, men som heller sällan ifrågasätts eftersom det rör känsliga ämnen som barn, familj, övergrepp och dylikt används skamlöst och cyniskt som sköld.

Snart har väl den här tjommen också snyltat till sig en skyddad identitet genom en sambo med hotbild. 😁

Vad är det för anklagelser du menar att man inte kan backa upp?
Citera
2026-03-05, 15:31
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Vad är det för anklagelser du menar att man inte kan backa upp?
Jag är för dåligt informerad om just denna konflikt för att kunna peka på något specifikt här och nu, men utifrån Spritnotas beskrivning (som jag anser vara en trovärdig och saklig skribent, om än lite otydlig till och från) lät det som att man just "backar upp" sina anklagelser genom att stuva om i tidslinjen och på så vis styrka sina poäng när man hävdar att man själv inte alls har initierat konflikten ifråga. Likheterna för andra provokatörer som samtidigt vill framstå som offer är slående, det var mest det jag reflekterade över.

Det får väl ändå sägas vara rätt klassiskt att rättfärdiga sina krigståg med just en mer eller mindre påhittad hotbild/konflikt som jag åtminstone funnit har startats av den som säger sig vara drabbad oftare, än tvärtom.

Det borde egentligen säga sig själv: försörjer man sig på konflikter med sin omgivning i syftet att underhålla andra, krävs givetvis också faktiska konflikter. Det som jag finner lite skrämmande är varför ingen funderar på varför en ombudsman på "hemlig" ort eller någon småbarnsfarsa på YouTube lyckas "drabbas" av fler konflikter på ett år än vad exempelvis jag har under snart 40 år. Då bör det tilläggas att jag både har försörjt mig på kriminalitet samt jobbat som dörrvakt i många år -- alltså miljöer där man med fog kan förvänta sig olika former av "friktion" med sin omgivning, eftersom de flesta inte tycker om att nekas inträde eller påminnas om att de är skyldiga pengar genom att jag går hem till dem.

Ingen med vanligt vett kan hävda att det kom som en överraskning att folk ibland inte finner sig i att bli förnedrade online inför en skrattande publik. Det är lite som att Filip & Fredrik skulle vara oförstående inför det faktum att de upprörde folk i sitt program "Ursäkta röran (vi bygger om)". No shit, liksom.
Citera
2026-03-05, 17:09
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0rkish
Vad menar du? Vilken följetong har han inte fullföljt? ❤️

https://imgur.com/a/EGED00w

Allt gott
Åh, nej. Är det dags att punkta ner allt igen?
- snuskanalen
- gamingkanalen
- nyhetskanalen
- renoveringsserien
- insamling till BJS kamera
- insamling till hunden
- insamling till fruns skulder
- Chrippamånaden
- poddkäst ”Sova med Rask”
- poddkäst ”KRM” (är väl död nu?)
- bandet Rodent
- sexologutbildningen

Fyll på om jag glömt nåt.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-03-05, 17:11
Medlem
Nazbols avatar
Medvikt visar ännu en gång baronens oförmåga att hantera sin privatekonomi. För oss som har fantiserat om att se baronen skrikgråta när fogden beslagtar hans trumset är detta goda nyheter:

https://www.youtube.com/shorts/VBjJf6XEurA
Citera
2026-03-05, 17:16
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Åh, nej. Är det dags att punkta ner allt igen?
- snuskanalen
- gamingkanalen
- nyhetskanalen
- renoveringsserien
- insamling till BJS kamera
- insamling till hunden
- insamling till fruns skulder
- Chrippamånaden
- poddkäst ”KRM” (är väl död nu?)
- bandet Rodent
- sexologutbildningen

Fyll på om jag glömt nåt.

Allt Gott,! ❤️

-Pervo-kanalen (Vuxenmys med BajsBaronen)

-Sekten Podcast

- Att Baronen skulle reagera på ALLA videor som Medvikt laddat upp om byfånen

-Renoveringskanalen

-"Debatten" med Tojje (Denna fegade iofs Baronen ur)
Citera
2026-03-05, 17:23
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Medvikt visar ännu en gång baronens oförmåga att hantera sin privatekonomi. För oss som har fantiserat om att se baronen skrikgråta när fogden beslagtar hans trumset är detta goda nyheter:

Om man kan lita på fibrokärringarna så hoppas jag att trumsetet ryker först
Citera
2026-03-05, 17:23
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Allt Gott,! ❤️

Va i hela helvete, hade entrepenörbaronen en sömnpodd med? Tänkte han att folk skulle somna av hans eviga upprepande eller skulle han prata snusk med lyssnarna innan de somnade XD.
Citera
2026-03-05, 17:24
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
-Pervo-kanalen (Vuxenmys med BajsBaronen)

-Sekten Podcast

- Att Baronen skulle reagera på ALLA videor som Medvikt laddat upp om byfånen

-Renoveringskanalen

-"Debatten" med Tojje (Denna fegade iofs Baronen ur)

Sleeze kanalen "sunsetrip"
Citera
2026-03-05, 17:25
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Om man kan lita på fibrokärringarna så hoppas jag att trumsetet ryker först

Vet inte vad annat av värde han äger, marsvinen kanske
Citera
2026-03-05, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol

Härliga nyheter, hoppas han är skurig ett tag till så de kommer hem till honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in