Citat:
Ursprungligen postat av
0.1
Det som ger honom positiv energi = pumpa ut förtalsvideos och sätta sin egen familj ännu djupare i skiten, got it....
Undantaget när han startar nya projekt/kanaler som ger oändligt med energi!
..de första 2-3 avsnitten..
Tills han noterar att ingen bryr sig. Sen slutar det va en energikälla.
Citat:
Ursprungligen postat av
pickalulu
Var skrev jag att jag avskydde den?
Det jag sa var att den är en besvikelse då jag hoppats på att Äckelbaronen skulle bli fistad härifrån till Nangijala men så blev inte fallet alls. Naturligtvis ger jag den alla chanser genom att se allt?
Ingen är längre intresserad av hans gamla förtalsdom, än mindre dissekerad på molekylnivå.
Jag tror du har fel, verkar va många som blev ställd över hur gränslöst allt va och om man inte va med på den tiden vet man ju inte så mycket om det. Personligen läste jag tråden om hans dom för nåt årsen och där finns inte ens en tiondel av allt man nu fått veta.
Klart alla som är normal förstår att han ljuger och överdriver men när man fick det och sen kronologin på hur det verkligen va kan han inte övertala ens den mest debila att han bara försvarat sig som han alltid gjort! Man får svart på vitt att han är samma gamla förtalsbaron fast nykter och det är bra att påminna om. Han kan ju bara drömma om att delta i bandfluence igen 🤣
En annan sak jag tänkt på är att husse är känslig och med ett redan krackelerande varumärke. Han dyker ju även upp i serien, försvarandes sin hund. Om han inte redan tagit avstånd från den spetälske gör han det nog nu.
Nåväl, nu är kafferasten slut och det innan Rask ens stigit upp och dragit sin första runksession. Blir det en chrippavideo ikväll tro?