2026-03-05, 00:26
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Jag har inte läst Rasks dom(-ar?), så jag tycker ingenting om det
Vet inte hur du kommer fram till slutsatsen att jag "drar lans" för Rask bara för att jag påpekar att jag tycker att det är helt rätt av honom att fokusera på det han gör just nu och fortsätta ignora allt negativt som inte skulle leda till något bra att lägga energi på

Min bedömning av Rask är att han brukar lägga mer fokus och energi på det han tycker är roligt och det som ger honom positiv energi, så jag märker ingen skillnad alls
Det som ger honom positiv energi = pumpa ut förtalsvideos och sätta sin egen familj ännu djupare i skiten, got it....
Citera
2026-03-05, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Ändå bra jobbat att du klarade dig igenom fem timmar av en dokumentär du avskydde! Jag hade stängt av efter 30 min om jag inte uppskattade den.

Användaren LJUGER förmodligen. Det är otroligt nog folk som skriver i denna tråd som älskar Rask så oförbehållsamt att de skriver vilken dynga som helst för att försöka framställa förtalsbaronen i god dager!
Citera
2026-03-05, 00:56
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Ändå bra jobbat att du klarade dig igenom fem timmar av en dokumentär du avskydde! Jag hade stängt av efter 30 min om jag inte uppskattade den.

Var skrev jag att jag avskydde den?

Det jag sa var att den är en besvikelse då jag hoppats på att Äckelbaronen skulle bli fistad härifrån till Nangijala men så blev inte fallet alls. Naturligtvis ger jag den alla chanser genom att se allt?

Ingen är längre intresserad av hans gamla förtalsdom, än mindre dissekerad på molekylnivå.

Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Användaren LJUGER förmodligen. Det är otroligt nog folk som skriver i denna tråd som älskar Rask så oförbehållsamt att de skriver vilken dynga som helst för att försöka framställa förtalsbaronen i god dager!

Jag ljuger i lika stor grad som du är utvecklingsstörd.
Citera
2026-03-05, 06:40
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Säkerligen många i Trosa som sett dokumentären och var inte Pervo-Baronen känd i byhålan innan är han det nu.
Citera
2026-03-05, 07:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
När kommer del 6?

Åtta dagar sedan Rask släppte JOCKES SOCPAPPER DEL 5! så nästa avsnitt borde komma snart!
Citera
2026-03-05, 09:28
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Det som ger honom positiv energi = pumpa ut förtalsvideos och sätta sin egen familj ännu djupare i skiten, got it....
Undantaget när han startar nya projekt/kanaler som ger oändligt med energi!

..de första 2-3 avsnitten..
Tills han noterar att ingen bryr sig. Sen slutar det va en energikälla.

Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Var skrev jag att jag avskydde den?

Det jag sa var att den är en besvikelse då jag hoppats på att Äckelbaronen skulle bli fistad härifrån till Nangijala men så blev inte fallet alls. Naturligtvis ger jag den alla chanser genom att se allt?

Ingen är längre intresserad av hans gamla förtalsdom, än mindre dissekerad på molekylnivå.
Jag tror du har fel, verkar va många som blev ställd över hur gränslöst allt va och om man inte va med på den tiden vet man ju inte så mycket om det. Personligen läste jag tråden om hans dom för nåt årsen och där finns inte ens en tiondel av allt man nu fått veta.

Klart alla som är normal förstår att han ljuger och överdriver men när man fick det och sen kronologin på hur det verkligen va kan han inte övertala ens den mest debila att han bara försvarat sig som han alltid gjort! Man får svart på vitt att han är samma gamla förtalsbaron fast nykter och det är bra att påminna om. Han kan ju bara drömma om att delta i bandfluence igen 🤣

En annan sak jag tänkt på är att husse är känslig och med ett redan krackelerande varumärke. Han dyker ju även upp i serien, försvarandes sin hund. Om han inte redan tagit avstånd från den spetälske gör han det nog nu.

Nåväl, nu är kafferasten slut och det innan Rask ens stigit upp och dragit sin första runksession. Blir det en chrippavideo ikväll tro?
Citera
2026-03-05, 10:09
Medlem
Privattaxins avatar
Jävlar vilken brist på content det är nu. Antar att det kommer knark i brevlådan igen snart? På en dag där det inte är utdelning, som vanligt?
Citera
2026-03-05, 10:47
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Säkerligen många i Trosa som sett dokumentären och var inte Pervo-Baronen känd i byhålan innan är han det nu.

Kanske finns nån här som är medlem i gruppen "Vi som bor i Trosa/Vagnhärad" på Facebook och kan lägga en länk där?
Citera
2026-03-05, 11:40
Medlem
bubbloriluftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Jävlar vilken brist på content det är nu. Antar att det kommer knark i brevlådan igen snart? På en dag där det inte är utdelning, som vanligt?
HAHA, ringa till polisen och be om patrull för en tablett! jätte farligt
Citera
2026-03-05, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Undantaget när han startar nya projekt/kanaler som ger oändligt med energi!

..de första 2-3 avsnitten..
Tills han noterar att ingen bryr sig. Sen slutar det va en energikälla.

Vad menar du? Vilken följetong har han inte fullföljt? ❤️

https://imgur.com/a/EGED00w

Allt gott
Citera
2026-03-05, 12:48
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0rkish
Vad menar du? Vilken följetong har han inte fullföljt? ❤️

https://imgur.com/a/EGED00w

Allt gott

Något som Baronjäveln absolut INTE fullföljde var projektet som skulle göra runkbögens förståndshandikappade fru skuldfri.
Det är något den flintskalliga mytomanen lovat sedan 2022 och som skulle bli "en fantastisk resa som följarna skulle få följa med på".
Senast redigerad av Damien- 2026-03-05 kl. 13:00.
Citera
2026-03-05, 12:52
Medlem
JimmySoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Något som Baronjäveln absolut INTE fullföljde var projektet som skulle göra runkbögens förståndshandikappade fru skuldfri.

Det är något den flintskalliga mytomanen lovat sedan 2022 och som skulle bli "en fantastisk resa som följarna skulle få följa med på".

Hahahaha! Den FÖLJETÅNGEN är det väldigt tyst om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in