Citat:
Ursprungligen postat av
StartGenealogy
Det kan det väl vara också, från andra nekrofilpedofil transvestiter?
Kanske.
Men jag tror att han "lever sin egen dröm". Den har inte poppat upp dagen innan mordet.
Jag minns att jag såg att en minderårig kille som fick ett morduppdag (på uppdrag av någon involverad i gängkriminalitet) hade skrivit en lista på för de flesta vuxna helt givna saker.
Detta var säkerligen något som uppdagsgivaren uppmanat honom att tänka på, och han själv var väldigt ung (inte insatt).
Kan vara lite av samma tänkande som en ung person. Men samtidigt kanske listan fyller en till funktion; en fantasi om hur det går till, att drömma om tillfångatagnadetoch mordet, om kroppdelar, hur han ska "äga" denna person osv.
Om det var en påminnelselista, då borde det även stå saker som lämna mobil hemma, ha handskar på, gör inköp långt innan, handla kontant, se till att ha andra kläder och keps på dig så du inte blir igenkänd på övervakningskamera, bränn bevismaterial såsom kläder och handkar, klä in bilen i plast så inget DNA fastnar osv, osv.
Men att skriva det helt självklara som att offret ska vara en kvinna, det är ju inget du behöver påminna dig om.
Om det nu inte är så att hans drift att ta ett barn tillfånga är så stark, att han måste påminna sig om att detta är för riskfyllt?
Bisarr person Robin. Kombon inte så smart, tillsammans med en stor omognad, identitetssvårigheter och hans parafilier...kanske gör honom för oss helt obegriplig.