Citat:
Ja, man vet inte om det var han. Men oavsett tänker jag att det var viktigt att det skedde under ngn av juldagarna.
Sommarmord i all ära men det som är mest chockerande & leder till sensationalism är ändå styckmord under julhelgen. Allra bäst hade varit på julafton men svårt hitta lämpligt offer då. Men han har nog letat…
Sommarmord i all ära men det som är mest chockerande & leder till sensationalism är ändå styckmord under julhelgen. Allra bäst hade varit på julafton men svårt hitta lämpligt offer då. Men han har nog letat…
Ursprungligen postat av eqal.rights
Min dotter blev förföljd/genskjuten av en kort, smal man med ljust hår. Det var den 18/12 på Timmermansstigen. Dottern har fått psykbryt utav detta nu när hon insåg att det troligtvis var GM. Dottern är ungefär jämnårig med BO och var kort, smal och gulblond. Klädd som för 10-15 år sen, i ljus jeansjacka som ska se ut som man har en hoodie under och "trasiga" jeans. Det var alltså så att personen först promenerade ikapp henne med snabba steg från centrum, och så förbi henne uppför en brant backe, för att sedan (måste ha sprungit som en vansinnig!!), runt en skogskulle för att kunna genskjuta henne och komma ut precis vid hennes sida snett framifrån, men då de snabbt närmade sig radhuslängan (efter en ödslig och kolmörk sväng förbi där det är skog på båda sidor) så fortsatte han framför henne längs med gatan medan hon vek av och in på vår tomt. Hade inte grannarna synts på tydligt i sitt kök när de passerade det huset och dottern inte varit så snabb och vaksam, ja då ... det var som att han gav upp när han insåg att de var mitt framför fönstren. Han hade nog siktat på att hinna runt för att vända och komma emot henne i den lilla svängen där det är skog på båda sidor och saknas lampor.