2026-03-02, 20:13
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hr-Gurka
Ayari började träna för fullt förra veckan så det är bra. Mindre bra är att Brighton är ute ur alla cuper och bara har tre PL-matcher kvar innan landslagsuppehållet.
Med tanke på vår skadehistorik känns läget väldigt acceptabelt.

Börjar luta mer å mer att Benjamin Nygren ska spela tillsammans med Gyökeres, det är väl lämpligast i Isaks frånvaro?
Citera
2026-03-03, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Börjar luta mer å mer att Benjamin Nygren ska spela tillsammans med Gyökeres, det är väl lämpligast i Isaks frånvaro?

Är väl den position där det finns flest alternativ men ja, Nygren är hetast just nu.
Citera
2026-03-03, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hr-Gurka
Är väl den position där det finns flest alternativ men ja, Nygren är hetast just nu.

Flest alternativ? Vi har bara en central forward i Isaks frånvaro och det är Gyökeres. De andra är mittfältare/ytterforwards. Nygren spelar främst på mittfältet i klubblaget. Men Nygren är mitt val där också.

För mig är det mest frågan vem man ska peta av Karlström, Ayari och Larsson, och vem som ska spela bredvid Lindelöf, annars är elvan för mig ganska så given.

Widell-Zetterlund
Dahl - Hien/Starfelt - Lindelöf - Svensson
Roony - Karlstrom/Ayari/Larsson - Elanga
Nygren - Gyökeres
Citera
2026-03-03, 20:44
Medlem
Melker Ellborg gör PL-debut i Sunderlands mål mot Leeds United.

Borde säkerligen vara en intressant bubblare om chansen tas. Kanske inte borde tas ut nu, men definitivt en att hålla koll på inför hösten
Senast redigerad av Kexchoklad2404 2026-03-03 kl. 20:53.
Citera
2026-03-03, 21:08
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagjag2
Flest alternativ? Vi har bara en central forward i Isaks frånvaro och det är Gyökeres. De andra är mittfältare/ytterforwards. Nygren spelar främst på mittfältet i klubblaget. Men Nygren är mitt val där också.

För mig är det mest frågan vem man ska peta av Karlström, Ayari och Larsson, och vem som ska spela bredvid Lindelöf, annars är elvan för mig ganska så given.

Widell-Zetterlund
Nygren - Gyökeres
Där blev det lite fel va

Sen tror jag absolut Bernhardsson går före Roony som isåfall skulle göra landslagsdebut från start? Emil Holm lär väl inte hinna tillbaka och Lindelöf vill man ha i mitten så ingen utflykt där.
Citera
2026-03-03, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Där blev det lite fel va

Sen tror jag absolut Bernhardsson går före Roony som isåfall skulle göra landslagsdebut från start? Emil Holm lär väl inte hinna tillbaka och Lindelöf vill man ha i mitten så ingen utflykt där.

Hade inte med holm eller Lindelöf på kanten. Jag hade Lindelöf som CB och jag hade Dahl istället för skadade Holm. Roony har gjort det riktigt bra i barcelona, och bör starta anser jag.
Citera
2026-03-03, 21:36
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Hade inte med holm eller Lindelöf på kanten. Jag hade Lindelöf som CB och jag hade Dahl istället för skadade Holm. Roony har gjort det riktigt bra i barcelona, och bör starta anser jag.
Det notera jag. Men spekulera mest utifrån hur debatterna sett ut här och var. Återigen så hoppas man så innerligt på VM, det skulle va så kul!
Citera
2026-03-03, 21:51
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:

Widell-Zetterlund
Nygren - Gyökeres
Du saknar en utespelare det där är endast tio stycken.
Citera
2026-03-03, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Du saknar en utespelare det där är endast tio stycken.

Om du syftar på Karlstrom/Ayari/Larsson, så menar jag att en av dem ska bort. Så det är 442

Ellborg höll nollan i sin debut i PL. Kan vara ett alternativ, även om det är ont om tid nu. Finns dock ingen klar etta.
Citera
2026-03-03, 22:47
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Om du syftar på Karlstrom/Ayari/Larsson, så menar jag att en av dem ska bort. Så det är 442

Ellborg höll nollan i sin debut i PL. Kan vara ett alternativ, även om det är ont om tid nu. Finns dock ingen klar etta.
Är det Jordan Larsson du syftar på tycker jag han ska bort isf
Citera
2026-03-03, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Är det Jordan Larsson du syftar på tycker jag han ska bort isf

Roony och Elanga som yttrar, och sedan anser jag att Ayari, larsson och Karlström slåss om de 2 centrala platserna. Med larsson menar jag Hugo Larsson. Tycker det är ganska så jämnt mellan de 3 i nuläget.
Citera
2026-03-04, 10:34
Medlem
zebra121s avatar
Jag kan inte se att Graham Potter blir långvarig som förbundskapten. Att träna och coacha spelare på daglig basis är vad han egentligen vill, vilket oxå är tydligt.

Potter är snart tillbaka (inom ett år) i klubblagsfotbollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in