2026-03-02, 12:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Du vill inte titta eftersom du förstår att det finns väldigt insatta personer som anser att det finns stor problematik med lagen.

Förstår heller inte varför du hänger kvar här heller om du inte har något mer att säga om detta.

Att det finns viss problematik med lagen har jag insett för längesen och diskuterat massor i denna och i en annan tråd.

För att jag känner för det.
Citera
2026-03-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Du skrev ju att oattraktiva kvinnor inte blir våldtagna. Men du har ändå hört talas om tex våldtäkter i äldrevården. (Hur nu den som våldtog dem visste att de inte var feminister.)

Eller inom handikappomsorgen för den delen. De måste ju vara jätteattraktiva.

Jag skrev att feminister i de allra flesta fall har ett ofördelaktigt yttre vilket gör att de löper betydligt lägre risk att våldtas jämfört med genomsnittskvinnan.

När det sedan gäller våldtäkter inom äldreomsorgen så finns det som sagt folk som har fetischer för allt möjligt, inklusive äldre och handikappade. Men om du tror att en 80-årig kvinna löper lika stor risk att våldtas som en vältränad, snygg 25-årig kvinna så undrar jag lite hur du tänker?
Citera
2026-03-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballerinan-15
asså usch våldtäckt handlar inte om hur attraktiv du är det handlar om män som inte kan kontrollera sig själva vilket är alla män.

Och anledningen till att denna lilla grupp män inte kan kontrollera sig själva handlar om att dom känner en sexuell dragning till våldtäktsoffret. Eller du kanske tror att dom tänker ”Shit vad ful hon är, jag får kväljningar när jag tittar på henne. Henne måste jag våldta. Jag kan inte stå emot”?

Att du sedan slänger ur dig generaliseringar om ”alla män” osv visar verkligen vilken vidrig människosyn du har.
Citera
2026-03-02, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Men du, hur jävla korkad är du egentligen?

De flesta flickor/tjejer/kvinnor blir våldtagna av någon de är bekanta med, tex pojkvännen, maken, gympaläraren, brorsans kompis, killkompisen, morbror, och liknande.

Alla möjliga kvinnor blir våldtagna. Bara stå för att du fällde en av de dummaste kommentarerna på länge. En kommentar som visar med all möjlig tydlighet att du har ingen som helst respekt för kvinnor eller den verklighet kvinnor lever i.

Jag står absolut för det jag säger. Nämligen det att våldtäktsmän känner en sexuell dragning till sitt tilltänkta våldtäktsoffer och eftersom att feminister i de allra flesta fall saknar sexuell dragningskraft så löper dom betydligt lägre risk att våldtas jämfört med genomsnittskvinnan. Hur många män tror du exempelvis känner ett oemotståndligt begär av att få sätta på Lady Dahmer exempelvis?

Att du sedan blir kränkt av faktumet att kvinnor med ett ogynnsamt yttre löper lägre risk att våldtas jämfört med attraktiva kvinnor får stå för dig.
Citera
2026-03-02, 22:21
Medlem
Ballerinan-15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triton941
Och anledningen till att denna lilla grupp män inte kan kontrollera sig själva handlar om att dom känner en sexuell dragning till våldtäktsoffret. Eller du kanske tror att dom tänker ”Shit vad ful hon är, jag får kväljningar när jag tittar på henne. Henne måste jag våldta. Jag kan inte stå emot”?

Att du sedan slänger ur dig generaliseringar om ”alla män” osv visar verkligen vilken vidrig människosyn du har.
men asså är du en idiot eller vad? män våldtar lixom bebisar det handlar inte om hur attraktiva dom är de ser bara ett hål för de är män och män kan inte kontrollera sig själva, tror du dom männen tycker bebisar är attraktiva eller döda kroppar eller sin egen mamma eller döda djur eller?? idiot du låter som en våldsdtäcktsman
Citera
2026-03-02, 22:21
Medlem
Ballerinan-15s avatar
Citat:
Jag står absolut för det jag säger. Nämligen det att våldtäktsmän känner en sexuell dragning till sitt tilltänkta våldtäktsoffer och eftersom att feminister i de allra flesta fall saknar sexuell dragningskraft så löper dom betydligt lägre risk att våldtas jämfört med genomsnittskvinnan. Hur många män tror du exempelvis känner ett oemotståndligt begär av att få sätta på Lady Dahmer exempelvis?

Att du sedan blir kränkt av faktumet att kvinnor med ett ogynnsamt yttre löper lägre risk att våldtas jämfört med attraktiva kvinnor får stå för dig.
du är fan handikappad
Citera
2026-03-02, 22:29
Medlem
Emolls avatar
Citat:
men asså är du en idiot eller vad? män våldtar lixom bebisar det handlar inte om hur attraktiva dom är de ser bara ett hål för de är män och män kan inte kontrollera sig själva, tror du dom männen tycker bebisar är attraktiva eller döda kroppar eller sin egen mamma eller döda djur eller?? idiot du låter som en våldsdtäcktsman
Ja för det är ju så normalt o vanligt att bebisar våldtas. Ditt IQ befriade miffo.
Citera
2026-03-02, 23:01
Avslutad
Citat:

Det enda jag blir kränkt av är att det finns så oerhört sinnesslöa personer som du. Det är fan så man blir mörkrädd.
Citera
2026-03-02, 23:24
Medlem
Citat:

Personer som våldtar bebisar kallas för pedofiler. Det klassas som en psykiatrisk diagnos där personen känner en sexuell dragning till barn. Således är det även i dessa fall den sexuella dragningen till offret som ligger bakom övergreppet och inte det faktum att offret har ett hål. Det finns gott om lättillgänglig information om olika sexuella böjelser på lättläst svenska med stora bokstäver om du känner att du behöver lära dig mer. I övrigt rekommenderar jag att du läser om grundskolans kurser i svenska så att du lär dig att bygga upp en grammatisk mening korrekt samt lär dig att stava. Lycka till ❤️
Citera
2026-03-02, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det enda jag blir kränkt av är att det finns så oerhört sinnesslöa personer som du. Det är fan så man blir mörkrädd.

Och där tog argumenten slut ja. Då går vi på personangrepp 😂
Citera
2026-03-02, 23:28
Medlem
Citat:
du är fan handikappad

Och där tog argumenten slut ja 😂 Svårt att säga emot att män hellre ligger med kvinnor dom tycker är snygga än med kvinnor dom tycker är fula?
Citera
2026-03-02, 23:41
Avslutad
Citat:
Och där tog argumenten slut ja. Då går vi på personangrepp 😂

Jo så är det ju, när man har med undermänniskor att göra vars ögon sitter alldeles för tätt så återstår oftast bara personangreppen, man kommer inte få ut nåt annat ur en "konversation" med en sån ändå så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in