2026-02-28, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Män våldtar allt möjligt, allt ifrån åsnor till spädbarn till varandra. Det enda som verkar behövas är något med hål.
Det verkar ju duga för Triton också. Allt utom feminister är attraktivt.
Citera
2026-03-01, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Nähä så du finner alla (förutom bebisar då, det var ju bra åtminstone) som blivit våldtagna attraktiva?

Hur känner du inför 88-åriga kvinnor och liknande, är de i din smak också? Så länge de inte är feminister (hur du nu kan veta det) så kan du gärna tänka dig att hoppa i säng?

Nej jag finner inte alla som blivit våldtagna särskilt attraktiva men våldtäktsmannen gjorde troligtvis det!

Folk har fetischer för allt möjligt, inklusive 88-åriga kvinnor, men ytterst få människor känner dragning till stereotypt extremt oattraktiva kvinnor.
Citera
2026-03-01, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Det verkar ju duga för Triton också. Allt utom feminister är attraktivt.

Orkar inte ens kommentera detta!
Citera
2026-03-01, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triton941
Nej jag finner inte alla som blivit våldtagna särskilt attraktiva men våldtäktsmannen gjorde troligtvis det!

Folk har fetischer för allt möjligt, inklusive 88-åriga kvinnor, men ytterst få människor känner dragning till stereotypt extremt oattraktiva kvinnor.
Du skrev ju att oattraktiva kvinnor inte blir våldtagna. Men du har ändå hört talas om tex våldtäkter i äldrevården. (Hur nu den som våldtog dem visste att de inte var feminister.)

Eller inom handikappomsorgen för den delen. De måste ju vara jätteattraktiva.
Citera
2026-03-01, 19:41
Medlem
Ballerinan-15s avatar
Citat:
Bebisar blir våldtagna av pedofiler. Det vill säga av en grupp människor som har en sexuell läggning där dom dras till barn.

Feminister tillhör i 99 fall av 100 gruppen ”extremt oattraktiva kvinnor”. Det finns i princip inga människor som finner dom attraktiva och därför är deras risk att utsättas för en våldtäkt i princip noll.
asså usch våldtäckt handlar inte om hur attraktiv du är det handlar om män som inte kan kontrollera sig själva vilket är alla män.
Citera
2026-03-01, 19:47
Avslutad
Citat:

Men du, hur jävla korkad är du egentligen?

De flesta flickor/tjejer/kvinnor blir våldtagna av någon de är bekanta med, tex pojkvännen, maken, gympaläraren, brorsans kompis, killkompisen, morbror, och liknande.

Alla möjliga kvinnor blir våldtagna. Bara stå för att du fällde en av de dummaste kommentarerna på länge. En kommentar som visar med all möjlig tydlighet att du har ingen som helst respekt för kvinnor eller den verklighet kvinnor lever i.
Senast redigerad av Jenny9 2026-03-01 kl. 20:20.
Citera
2026-03-02, 08:12
Medlem
MajaCreamnoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballerinan-15
asså usch våldtäckt handlar inte om hur attraktiv du är det handlar om män som inte kan kontrollera sig själva vilket är alla män.

Tack för att du klargör din ståndpunkt att alla män är potentiella våldtäktsmän.

En vanlig ståndpunkt bland Europas i särklass vidrigaste feminister. Sveriges.

Du vet inget om män.
Citera
2026-03-02, 09:11
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Nej det har jag inte tittat på. Jag får inte betalt för att lägga tid på svensk lag och ordning.

Varför är du i en tråd och kommenterar svensk lag och ordning då om du inte har tiden till det?
Citera
2026-03-02, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Varför är du i en tråd och kommenterar svensk lag och ordning då om du inte har tiden till det?

Jag orkar inte sätta mig in i en massa enskilda fall för att sen försöka svara på alla dina hundratals omöjliga och löjliga frågor.
Citera
2026-03-02, 10:39
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Jag orkar inte sätta mig in i en massa enskilda fall för att sen försöka svara på alla dina hundratals omöjliga och löjliga frågor.

Det jag bad dig att titta på var ett riksdagsseminarium kring samtyckeslagen där det lyfts en hel del problematik kring den. Varför är du inte intresserad av att se på videon där sakkunniga och personer som satt sig in i ett stort antal fall framför farhågor om att rättssäkerheten är åsidosatt?
Citera
2026-03-02, 10:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Det jag bad dig att titta på var ett riksdagsseminarium kring samtyckeslagen där det lyfts en hel del problematik kring den. Varför är du inte intresserad av att se på videon där sakkunniga och personer som satt sig in i ett stort antal fall framför farhågor om att rättssäkerheten är åsidosatt?

Jag kommer inte titta på videon. Jag vet redan vad jag behöver veta om samtyckeslagen och jag har redan diskuterat massor med dig och andra om samtyckeslagen i denna och i en annan tråd. Jag har faktiskt inte mer att säga om samtyckeslagen.
Citera
2026-03-02, 10:59
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Jag kommer inte titta på videon. Jag vet redan vad jag behöver veta om samtyckeslagen och jag har redan diskuterat massor med dig och andra om samtyckeslagen i denna och i en annan tråd. Jag har faktiskt inte mer att säga om samtyckeslagen.

Du vill inte titta eftersom du förstår att det finns väldigt insatta personer som anser att det finns stor problematik med lagen.

Förstår heller inte varför du hänger kvar här heller om du inte har något mer att säga om detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in