Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Ny Gädda idag!
[...]
Skriver att han är rädd för Dumpen. Precis som det ska vara.
Nu fick han möta sin skräck.
Han var uppenbarligen inte räddare än att han tog sig till platsen till slut. Det bevisar ju också lite att Dumpens återkommande uthängningar inte tycks lägga sordin på pervogubbarnas sexdrift till den grad att de slutar söka minderåriga i sexchattar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hateuu
Äntligen en riktig gädda! Men vad händer nu? Man ser inte vem det är?
Det verkar som om det inte blev någon fysisk konfrontation utan att de ringde upp honom på telefon (tydligen i samband med en avtalad träff med en pedofilmamma). Själva gäddan låter oerhört plågad och jag kan tänka mig att publiken i det digitala coloseeumet nästan njuter
ännu mer av att lyssna på pedofilen som ber desperat om att slippa bli publicerad. Att de nämnde hans förnamn var ju inte direkt diskret, tvärtom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ankan-mannen
Det är Dumpen som är storfiskare, det finns inga mammor som bjuder ut sina barn, det är sällsynt om det finns. Att involvera sina egna barn i sex gör inte ens en superpervers person.
Med det menar jag inte att det kan finnas, det finns föräldrar som ätit sina barn, det är tragiska undantag
Det existerar pedofilmammor, men av det som man kan hitta på nätet så är det extremt ovanligt, åtminstone av sökningar att döma.