2026-01-26, 08:03
Medlem
jakirosmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av su9741
Oufff asså. Testade både som du sa och blev heltttt manisk hela dagen, mådde helt enkelt för bra. Men pulsen låg också på 130 typ hela dagen osv men jag mådde toppen

Hur stora blev pannorna då?

3-cmc kicken är imo bättre och fetare än kicken på tjack.
Citera
2026-02-01, 00:01
Medlem
su9741s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakirosmother
Hur stora blev pannorna då?

3-cmc kicken är imo bättre och fetare än kicken på tjack.
asså körde typ 0.2g 3cmc och tjack efter varann. Men sen fyllde jag på oralt med 3cmc och då jävlar. krille ger bästa kicken oralt tycker jag. Tycker it IV är värt det med CS
Citera
2026-02-01, 00:47
Medlem
Har beställt crystal meth hur mkt ska ja dosera i en iv
Citera
2026-02-01, 03:53
Medlem
Paelsmaestarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niddzg
Har beställt crystal meth hur mkt ska ja dosera i en iv
Det mexikanska? Är också lite sugen på den, återkom gärna med recension!
0,1g hade jag nog kört på men har ingen erfarenhet av IV (än!).
Citera
2026-02-25, 09:27
Medlem
Hallå där!

Jag har ett problem. Jag har jättesvårt att få svar i armvecket.. tycker jag känner venen och jag tror att jag är rätt på, men lyckas inte alls :/

Har fått köra i handen men det är inte optimalt då det är svårt att dölja blåmärket..

Är ganska ny inom iv-bruk och tar gärna emot tips från er mer erfarnare!

Tack och bock, må bäst!
Citera
2026-02-25, 14:19
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NykterPundare
Hallå där!

Jag har ett problem. Jag har jättesvårt att få svar i armvecket.. tycker jag känner venen och jag tror att jag är rätt på, men lyckas inte alls :/

Har fått köra i handen men det är inte optimalt då det är svårt att dölja blåmärket..

Tack och bock, må bäst!

Vad med underarmarna? Tänker på slasken t.ex. Venerna på handen är ju så jäkla små och ömtåliga

https://i.ibb.co/zWGr7cZd/image.png

Armvecket var det absolut första jag sabbade på mig själv. Det gick fort. Enda generella tips jag kan ge är typ testa stasa (det har du säkert gjort redan, men ändå). Ungefär 10cm ovanför där du tänkt injicera. Inte svinhårt.

Håller du upp armen i motljus så kan lämpliga vener kasta en liten liten skugga. Prova känna/dra med ovansidan av ditt pekfinger tex gentemot huden på armen för att lättare känna ojämnheter (vener)
Senast redigerad av NiceNameTwice 2026-02-25 kl. 14:29.
Citera
2026-02-26, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NykterPundare
Hallå där!

Tack och bock, må bäst!

Du har ju vener på hela underarmen inte bara armvecket. Vinklar du fel i armvecket kanske? Förmodligen så vinklar du så nålen glider ovanpå venerna eller att den rullar iväg. Som en annan sa så stasa.
Citera
2026-02-26, 11:40
Medlem
[quote=NiceNameTwice|94391261]
Vad med underarmarna? Tänker på slasken t.ex. Venerna på handen är ju så jäkla små och ömtåliga

https://i.ibb.co/zWGr7cZd/image.png

Armvecket var det absolut första jag sabbade på mig själv. Det gick fort. Enda generella tips jag kan ge är typ testa stasa (det har du säkert gjort redan, men ändå). Ungefär 10cm ovanför där du tänkt injicera. Inte svinhårt.

Håller du upp armen i motljus så kan lämpliga vener kasta en liten liten skugga. Prova känna/dra med ovansidan av ditt pekfinger tex gentemot huden på armen för att lättare känna ojämnheter (vener)
[

Tack för svaren grabbar, gav upp för den här gången fick bli handen.. men nu är grejerna slut så behöver inte tänka på det längre hehe. Men nästa gång ska jag fan lyckas! Tack för informationen
Citera
2026-03-01, 06:26
Medlem
Fråga kring att skjuta amfetamin

Jag har aldrig skjutit amfetamin eller någon annan drog för den delen, en polare erbjöd sig att hjälpa mig med att skjuta amfetamin förra veckan då vi delade på 5g som vi köpte tillsammans. Han sa att jag slösar på det vi har igenom att snorta det när jag kan skjuta istället men jag delade hellre på påsen 50/50 istället för att dela på femman tillsammans än att skjuta.

Är det en stor skillnad? Är det någon skillnad än att det kickar snabbare? Och hur mycket värre eller pundigare blir det när man skjuter? Är det inte lika allvarligt som det låter?

Känns som att skjuta droger oavsett tung drog eller inte är mycket värre och är något man inte gör för skojs skull utan för att man är narkis knarkis.
Citera
2026-03-01, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negativa-

Jag har aldrig skjutit amfetamin eller någon annan drog för den delen, en polare erbjöd sig att hjälpa mig med att skjuta amfetamin förra veckan då vi delade på 5g som vi köpte tillsammans. Han sa att jag slösar på det vi har igenom att snorta det när jag kan skjuta istället men jag delade hellre på påsen 50/50 istället för att dela på femman tillsammans än att skjuta.

Är det en stor skillnad? Är det någon skillnad än att det kickar snabbare? Och hur mycket värre eller pundigare blir det när man skjuter? Är det inte lika allvarligt som det låter?

Känns som att skjuta droger oavsett tung drog eller inte är mycket värre och är något man inte gör för skojs skull utan för att man är narkis knarkis.

Helt annan grej att skjuta. Ruset är nästan bättre genom magen/näsa inte värt att skjuta om du kan hålla dig till att inte göra det.. Är det bra amfetamin kommer du få en rejäl skjuts av att skjuta och sen alltid vela ha skjutsen. Men vem vill dö nyfiken?
Citera
2026-03-01, 08:50
Medlem
Citat:

Det är en jävla skillnad! Rushen/kicken du får av att skjuta tjack är något man aldrig kan uppleva genom att snorta. Själva ruset i övrig är ganska lika, lite mindre nästäppa kanske?

Men med det sagt - för din egen skull, håll dig borta från sprutor!

Jag valde att testa iv en kväll för 8-9 år sedan, vet att polaren försökte övertala mig i någon timme innan han gav efter.
Sen dess har jag hunnit gå igenom ett tyngre spritmissbruk, sumpat 2 förhållanden, sumpat förtroende hos både vänner och familj och en jävla massa annat. För min del beror det på att jag blev mer beroende av själva sprutan än drogerna, och det var ett helvete o bli ren! Och suget efter sprutan är fan lika stark idag som då.

Det kommer bara att resultera i att du aldrig kommer vilja ta tjacket på något annat sätt, spelar liksom ingen roll hur mycket du snortar, du kommer ändå längta efter dendär rushen likt hur man suktade efter den maniska tjackrunken man höll på med i början av karriären.
Citera
2026-03-01, 20:03
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:

Tycker det blir mildare biverkningar av tjacket, när man ska kliva av och så känns det inte lika jävligt. Jag blir mest trött bara och vill sova. Ingen snifflande pulvernäsa och konstig i magen av massa bombande osv.

Sen är det såklart inte så bra för kroppen på en mängd andra sätt. Man sticker sönder sig och förstör vener, får punkteringar och med IV i sig öppnar sig en ny värld med risk för blodsmitta, infektioner och annat mysigt. Det ser ju sällan trevligt och angenämt ut om inte annat.

Med det sagt så ångrar jag inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in