Citat:
Ursprungligen postat av
Negativa-
Fråga kring att skjuta amfetamin
Jag har aldrig skjutit amfetamin eller någon annan drog för den delen, en polare erbjöd sig att hjälpa mig med att skjuta amfetamin förra veckan då vi delade på 5g som vi köpte tillsammans. Han sa att jag slösar på det vi har igenom att snorta det när jag kan skjuta istället men jag delade hellre på påsen 50/50 istället för att dela på femman tillsammans än att skjuta.
Är det en stor skillnad? Är det någon skillnad än att det kickar snabbare? Och hur mycket värre eller pundigare blir det när man skjuter? Är det inte lika allvarligt som det låter?
Känns som att skjuta droger oavsett tung drog eller inte är mycket värre och är något man inte gör för skojs skull utan för att man är narkis knarkis.
Det är en jävla skillnad! Rushen/kicken du får av att skjuta tjack är något man aldrig kan uppleva genom att snorta. Själva ruset i övrig är ganska lika, lite mindre nästäppa kanske?
Men med det sagt - för din egen skull, håll dig borta från sprutor!
Jag valde att testa iv en kväll för 8-9 år sedan, vet att polaren försökte övertala mig i någon timme innan han gav efter.
Sen dess har jag hunnit gå igenom ett tyngre spritmissbruk, sumpat 2 förhållanden, sumpat förtroende hos både vänner och familj och en jävla massa annat. För min del beror det på att jag blev mer beroende av själva sprutan än drogerna, och det var ett helvete o bli ren! Och suget efter sprutan är fan lika stark idag som då.
Det kommer bara att resultera i att du aldrig kommer vilja ta tjacket på något annat sätt, spelar liksom ingen roll hur mycket du snortar, du kommer ändå längta efter dendär rushen likt hur man suktade efter den maniska tjackrunken man höll på med i början av karriären.